تبلیغات در جستجو کافه‌بازار

تبلیغات در جستجو؛ یک قدمی نصب: «تبلیغات در جستجو»، ابزارتبلیغاتی موثری است که موجب نمایش برنامه مورد نظر برای ۴۰ میلیون کاربر فعال بازار می‌شود که دایره‌ی کلمات مرتبط با برنامه‌ی مورد نظر را جستجو می کنند و آن برنامه در بالاترین گزینه با برچسب تبلیغ نمایش داده شده، علاوه بر دیده شدن، کاربر را به سمت نصب سوق می‌دهد.

search

جستجوی عبارت توسط کاربر

روزانه +۵ میلیون سرچ توسط +۴۰ میلیون کاربر در کافه‌بازار صورت می‌گیرد.
view_carousel

برگزاری حراجی/نمایش تبلیغ

ماهیانه در +۵۰۰۰ کوئری توسط +۲۰۰ تبلیغ‌دهنده تبلیغات گذاشته می‌شود.
get_app

نصب از روی تبلیغ

+۲۰ میلیون فشردن دکمه نصب توسط تبلیغات در جستجو تا الان.
+۵۶۰ میلیون

نمایش تبلیغات

+۲۵ میلیون

فشردن دکمه نصب در تبلیغات

+۱۳۰۰

توسعه‌دهندگانی که از تبلیغات در جستجو استفاده می‌کنند

assignment

سیستم پیشنهاد دهنده

با توجه به حوزه فعالیت اپلیکیشن شما، کوئری‌های مرتبط با حوزه کاری اپ شما به صورت هوشمند به شما پیشنهاد می‌شود.

assessment

آمار دقیق و آنلاین و امکان طراحی آمار دلخواه

آمار مرتبط با کمپین خود را به صورت لحظه‌ای بررسی کنید و کیفیت کمپین خود و وضعیت کلیدواژه‌ها را در حراجی بررسی کنید. همچنین عملکرد کلیدواژه‌ها را در بخش طراحی آمار از تمامی جهات بررسی کنید.

touch_app

مدل‌های متنوع تبلیغات

بسته به کسب‌وکاری که دارید، مدل مناسب تبلیغات‌تان را انتخاب کنید. مدل پیشنهاد دقیق، مدل حراجی گسترده و مدل حراجی کلیدواژه‌ای به شما تنوع کمپین‌های مختلف را بسته به اهدافی که دارید، می‌دهند.

اخبار و مقالات

مدل حراجی گسترده‌ی تبلیغات؛ روشی برای بازدهی بیشتر «تبلیغات در جستجو» کافه بازار

مدل حراجی گسترده تبلیغات در جستجوی کافه بازار به توسعه‌دهندگان کمک می‌...
مشاهده بیشتر

گزارش عملکرد ابزار تبلیغات در جست‌وجوی بازار منتشر شد

گزارش عملکرد ابزار تبلیغات در جست‌وجوی بازار بر اساس عملکرد چند ماهه م...
مشاهده بیشتر

چرا آمار پلتفرم‌های تبلیغاتی با آمار شمارنده‌ها مغایرت دارد؟

مغایرت آماری امکان تبلیغات در جست‌وجو کافه‌بازار با شمارنده‌ ادجاست کم...
مشاهده بیشتر

مشتریان ما