تبلیغات هوشمند چیست؟

|
آکادمی
نیاز به مشاوره دارید؟
روز و ساعت جلسه مشاوره تبلیغات بازار را انتخاب کنید.

تبلیغات هوشمند بازار، سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی است. در این نوع تبلیغات شما می‌توانید به ترکیبی از تبلیغات در جستجو و تبلیغات در گشت‌گذار دسترسی داشته باشید. این نوع تبلیغات همچنین به توسعه‌دهندگان کمک میکند تا از طریق سیستم هوش مصنوعی بتوانند طی زمان کوتاه‌تر و با هزینه کم‌تر کمپین خودشان را بسازند.

پایه و اساس تبلیغات هوشمند مانند تبلیغات در جست‌وجو، بر اساس انتخاب کلیدواژه‌ها است. اما این کار توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود. کافیست شما بودجه تبلیغات و قیمت هر نصب (CPL) را مشخص کنید. سیستم هوش مصنوعی تنظیمات را در بهترین حالت برای کمپین شما قرار می‌دهد.

سرویس هوشمند،‌ با استفاده از آخرین متدهای هوش مصنوعی، برای تیم شما مثل یک متخصص مارکتینگ تمام عیار عمل می‌کند. این سرویس بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی را براساس بودجه و CPI تبلیغ‌دهنده بر مرتبط‌ترین کوئری‌هایی که کاربران بازار جستجو می‌کنند، شناسایی می‌کند و با شرکت دادن جایگاه‌ها در مرتبط‌ترین مزایده‌ها نصب باکیفیت برنامه را افزایش می‌دهد.

تبلیغات هوشمند

چرا از تبلیغات هوشمند استفاده کنم؟

این سرویس تبلیغاتی بازار، کاملا اتوماتیک عمل می‌کند. برنامه‌ریزی، پیشنهاد و بهینه‌سازی کلیدواژه‌ها و قیمت آن‌ها را به صورت خودکار و با استفاده از هوش مصنوعی پیش می‌برد.

البته که تمام ابزارهای شناخت و بررسی کلیدواژه‌ها و تعیین قیمت برای تبلیغات پیشرفته‌، در همان پنل تبلیغات جستجوی بازار موجود است. اما با سرویس هوشمند،‌ تنها کاری که لازم است انجام دهید، تعیین و بودجه و مبلغ مورد نظر است تا ادامه کار تبلیغات تمام و کمال توسط ابزار تبلیغات هوشمند انجام شود.

ویژگی‌های اصلی تبلیغات هوشمند، بهینه‌سازی اتوماتیک کمپین به‌صورت لحظه‌ای،  تعداد نصب دلخواه و عدم نیاز به یادگیری مفاهیم پیچیده تبلیغات است. برای کار کردن با سیستم تبلیغات در جستجو لازم است به مفاهیم مرتبط با کلیدواژه‌ها مسلط باشید. اما در تبلیغات هوشمند شما این کار را به سیستم هوش مصنوعی بازار می‌سپارید.

در نتیجه بهینه‌سازی سیستم هوش مصنوعی، شما دیگر با اضافه کردن یا ویرایش کلیدواژه‌ها و کار با پنل تبلیغات درگیر نخواهید بود. همچنین سیستم هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند با حداقل هزینه، بیش‌ترین بازدهی را داشته باشید و دیگر نگران هدر رفتن بودجه تبلیغاتی خود نباشید.

در این نوع تبلیغ، کاربران بازار که کلیدواژه‌های مرتبط با برنامه یا کمپین تبلیغاتی شما را جستجو می‌کنند، در نتایج جستجو خود به برنامه شما خواهند رسید. 

از طرفی در صورتی‌که گزینه «استفاده از تمام جایگاه‌های تبلیغاتی» را فعال کنید، علاوه بر کمپین هوشمند اصلی که بر اساس سیستم کلیدواژه‌ها کار می‌کند، می‌توانید از سیستم تبلیغات در گشت‌وگذار نیز استفاده کنید.

تبلیغات هوشمند بازار، سیستمی مبتنی بر هوش مصنوعی است. در این نوع تبلیغات شما می‌توانید به ترکیبی از تبلیغات در جستجو و تبلیغات در گشت‌گذار دسترسی داشته باشید. این نوع تبلیغات همچنین به توسعه‌دهندگان کمک میکند تا از طریق سیستم هوش مصنوعی بتوانند طی زمان کوتاه‌تر و با هزینه کم‌تر کمپین خودشان را بسازند.

پایه و اساس تبلیغات هوشمند مانند تبلیغات در جست‌وجو، بر اساس انتخاب کلیدواژه‌ها است. اما این کار توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود. کافیست شما بودجه تبلیغات و قیمت هر نصب (CPL) را مشخص کنید. سیستم هوش مصنوعی تنظیمات را در بهترین حالت برای کمپین شما قرار می‌دهد.

سرویس هوشمند،‌ با استفاده از آخرین متدهای هوش مصنوعی، برای تیم شما مثل یک متخصص مارکتینگ تمام عیار عمل می‌کند. این سرویس بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی را براساس بودجه و CPI تبلیغ‌دهنده بر مرتبط‌ترین کوئری‌هایی که کاربران بازار جستجو می‌کنند، شناسایی می‌کند و با شرکت دادن جایگاه‌ها در مرتبط‌ترین مزایده‌ها نصب باکیفیت برنامه را افزایش می‌دهد.

تبلیغات هوشمند

چرا از تبلیغات هوشمند استفاده کنم؟

این سرویس تبلیغاتی بازار، کاملا اتوماتیک عمل می‌کند. برنامه‌ریزی، پیشنهاد و بهینه‌سازی کلیدواژه‌ها و قیمت آن‌ها را به صورت خودکار و با استفاده از هوش مصنوعی پیش می‌برد.

البته که تمام ابزارهای شناخت و بررسی کلیدواژه‌ها و تعیین قیمت برای تبلیغات پیشرفته‌، در همان پنل تبلیغات جستجوی بازار موجود است. اما با سرویس هوشمند،‌ تنها کاری که لازم است انجام دهید، تعیین و بودجه و مبلغ مورد نظر است تا ادامه کار تبلیغات تمام و کمال توسط ابزار تبلیغات هوشمند انجام شود.

ویژگی‌های اصلی تبلیغات هوشمند، بهینه‌سازی اتوماتیک کمپین به‌صورت لحظه‌ای،  تعداد نصب دلخواه و عدم نیاز به یادگیری مفاهیم پیچیده تبلیغات است. برای کار کردن با سیستم تبلیغات در جستجو لازم است به مفاهیم مرتبط با کلیدواژه‌ها مسلط باشید. اما در تبلیغات هوشمند شما این کار را به سیستم هوش مصنوعی بازار می‌سپارید.

در نتیجه بهینه‌سازی سیستم هوش مصنوعی، شما دیگر با اضافه کردن یا ویرایش کلیدواژه‌ها و کار با پنل تبلیغات درگیر نخواهید بود. همچنین سیستم هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند با حداقل هزینه، بیش‌ترین بازدهی را داشته باشید و دیگر نگران هدر رفتن بودجه تبلیغاتی خود نباشید.

در این نوع تبلیغ، کاربران بازار که کلیدواژه‌های مرتبط با برنامه یا کمپین تبلیغاتی شما را جستجو می‌کنند، در نتایج جستجو خود به برنامه شما خواهند رسید. 

از طرفی در صورتی‌که گزینه «استفاده از تمام جایگاه‌های تبلیغاتی» را فعال کنید، علاوه بر کمپین هوشمند اصلی که بر اساس سیستم کلیدواژه‌ها کار می‌کند، می‌توانید از سیستم تبلیغات در گشت‌وگذار نیز استفاده کنید.