مفهوم تبلیغات در جستجو

زمان مطالعه: 1 دقیقه

در سرویس تبلیغات در جستجو، بازار برنامه و بازی توسعه دهندگان را به عنوان اولین نتیجه جستجو به کاربران نمایش می دهد. نتیجه این تبلیغات نمایش برنامه‌ها به دامنه گسترده‌تری از کاربران بازار و افزایش تعداد نصب برنامه‌ها و بازی‌هاست.

رفتار کاربران جستجوگر در بازار لینک با موفقیت کپی شد!

تعداد هشت میلیون جستجویی که به صورت روزانه توسط کاربران بازار انجام می‌شود از مهم‌ترین معیارهای تعیین‌کننده کاربران در نصب برنامه‌های جدید است. تبلیغات در جستجوی بازار و نمایش برنامه در صدر لیست جستجوی کاربران موقعیت مناسبی برای افزایش کاربران و در نتیجه بهبود درآمد برنامه یا بازی‌هاست.

کاربران معمولا علاوه بر جستجوی نام دقیق برنامه، با جستجوی کلیدواژه‌های مرتبط با برنامه‌ای که به دنبال آن هستند اپلیکیشن‌های جدید را پیدا می‌کنند. مثلا اگر کاربری به دنبال نصب برنامه تاکسی اینترنتی است، نه فقط نام برند، بلکه از کلیدواژه‌هایی ماند تاکسی آنلاین، تاکسی، حمل و نقل و نام برندهای معروف و مواردی مشابه برای پیدا کردن برنامه مورد نیاز خود استفاده خواهد کرد.

عملکرد تبلیغات در جستجوی کافه بازار لینک با موفقیت کپی شد!

تبلیغ دهندگان این امکان را دارند تا در پیشخان تبلیغات در جستجو کمپین تعریف کنند و در کمپین‌ها کلیدواژه و قیمت پیشنهادی برای هر کلیدواژه ثبت کنند. زمانی که کاربر کلیدواژه را در بازار جستجو میکند، بازار برنامه و بازی را براساس بررسی هر کلیدواژه و مبلغی که برای آن کلیدواژه ثبت شده است به عنوان آگهی نمایش می‌دهد.

تبلیغات در جستجوی بازار آگهی برنامه را در اولین نتیجه جستجو (یک تبلیغ) به همراه تگ آگهی نمایش می دهد. اگر کاربر بازار تبلیغ را ببیند و جذب آن شود، با باز کردن آن وارد صفحه جزییات برنامه می‌شود. کاربر هم در صفحه اول جستجو بعد از نمایش آگهی می‌تواند دکمه نصب را بزند، هم پس از باز کردن صفحه جزییات برنامه. تلاش ما این است تا با نمایش هوشمندانه آگهی‌های مرتبط، اعتماد کاربران به تبلیغات بازار را حفظ کنیم.

مفهوم تبلیغات در جستجو

بیشتر بخوانید: معرفی انواع تبلیغات در جستجوی اپل

نیاز به مشاوره دارید؟

روز و ساعت جلسه مشاوره تبلیغات بازار را انتخاب کنید.

ثبت درخواست مشاوره