سوالات متداول

در صورتی که مشکل یا موضوع مورد نظرتان یافت نشد، می‌توانید در قسمت پشتیبانی آن را مطرح نمایید.

لطفا صبر کنید
    • آیا می‌توانم برای یک برنامه چندین کمپین همزمان داشته باشم؟

      در صورتی که در کمپین تبلیغات گشت‌وگذار چند کمپین فعال و همزمان داشته باشید، کمپینی با بیشترین مبلغ پیشنهادی برنده می‌شود.

      مشاهده
    • مراحل ساخت کمپین تبلیغات گشت‌وگذار بازار چیست؟

      برای ساخت کمپین گشت‌وگذار در پنل یا پیشخان تبلیغات بازار ایجاد کمپین را انتخاب کنید و مراحل جزییات عمومی و تنظیم قیمت را تکمیل کنید.

      مشاهده
    • برای انتخاب کلیدواژه‌های مرتبط چه ابزاری را پیشنهاد می‌کنید؟

      برای انتخاب کلیدواژه بخش پیشنهاد کلیدواژه بازار را در پیشخان بازار انتخاب کنید و یا از گوگل سرچ کنسول و گوگل ادز کیورد پلنر استفاده کنید.

      مشاهده

    تبلیغات هوشمند چه کیفیتی از کاربران را به برنامه من وصل می‌کند و چگونه می‌توانم کیفیت کاربران را بسنجم؟

    از دسته‌بندی تبلیغات هوشمند | بروزرسانی شده در تاریخ ۲۷ مرداد ۷۷۹
    بازگشت

    تبلیغات هوشمند با جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی برای برنامه شما در جایگاه‌های تبلیغاتی و کلیدواژه‌هایی تبلیغ می‌گذارد که بهترین بازدهی و کیفیت کاربران را دارد؛ کاربرانی که در محاسبه ما با بالاترین احتمال بعد از مشاهده آگهی، نصب برنامه را انجام می‌دهند. 

    برای سنجش کیفیت کاربران می‌توانید به بررسی منظم آمارهای مربوط به برنامه در پیشخان بازار بپردازید.

    استفاده از ترکرهای ادتریس، متریکس و ادجاست در کمپین‌های تبلیغاتی کمک می‌کند تا داده‌های مدنظر خود را جمع‌آوری کنید و براساس آن‌ها KPIهای محصولی خود را بسنجید. KPIهایی مانند میزان فروش، تعداد engagement ایجادشده توسط هر کاربر و ROI یا Return on Investment مربوط به هر نصب برنامه.