سوالات متداول

در صورتی که مشکل یا موضوع مورد نظرتان یافت نشد، می‌توانید در قسمت پشتیبانی آن را مطرح نمایید.

لطفا صبر کنید
    • مزایده قیمت دوم تبلیغات جستجو چگونه برگزار می‌شود؟

      مزایده تبلیغات جستجو مزایده قیمت دوم است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت می‌کند.

      مشاهده
    • مزایده قیمت دوم تبلیغات جستجو چگونه برگزار می‌شود؟

      مزایده تبلیغات جستجو مزایده قیمت دوم است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت می‌کند.

      مشاهده
    • مزایده قیمت دوم تبلیغات جستجو چگونه برگزار می‌شود؟

      مزایده تبلیغات جستجو مزایده قیمت دوم است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت می‌کند.

      مشاهده

    مزایده قیمت دوم تبلیغات جستجو چگونه برگزار می‌شود؟

    از دسته‌بندی تبلیغات در جستجو | بروزرسانی شده در تاریخ ۱۸ آبان ۱۴۰۰
    بازگشت

    روش مزایده تبلیغات در جستجو، مزایده قیمت دوم (Second-Price Auction) است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت می‌کند. برای مثال توسعه‌دهنده یک با هدف نمایش آگهی برنامه خود در کلیدواژه «اینستاگرام» قیمت پیشنهادی ۱۹۰۰ تومان را برای این کلیدواژه ثبت می‌کند. اگر توسعه‌دهنده دو برای شرکت در مزایده کلیدواژه اینستاگرام رقم ۲۰۰۰ تومان را ثبت کند،‌ توسعه‌دهنده دو برنده مزایده است ولی مبلغی نزدیک به رقم پیشنهادی «توسعه‌دهنده یک» یعنی حدود ۱۹۰۰ تومان را پرداخت می‌کند.