در گزارشی از دیتاک، برندهای برتر ایرانی در دنیای شبکه‌های اجتماعی زیر ذره‌بین قرار گرفته‌اند و «بازار» در بین صد برند برتر از میان بیش از هزار و سیصد برند پرمخاطب و تاثیرگذار قرار گرفته است.

این مقام نشان‌دهنده جایگاه مهم شبکه‌های اجتماعی برای بازار است، فضایی که نه تنها به ما اجازه می دهد با مشتریان‌مان نزدیک‌تر شویم، بلکه به ما کمک می‌کند تا شناخت بیشتری درباره تجربه و نیازهای‌شان داشته باشیم.

حضور فعال و موثر «بازار» در شبکه های اجتماعی به ما این امکان را داده تا نظرات کاربرانمان را بهتر بشنویم و بر اساس آن، خدمات مان را بهبود بخشیم.

برای مشاهده گزارش کامل، می‌توانید اینجا کلیک کنید.