سوالات متداول
در صورتی که مشکل یا موضوع مورد نظرتان یافت نشد، میتوانید در قسمت پشتیبانی آن را مطرح نمایید.
چرا بعد از جستجوی کلیدواژهای که در مزایده برنده شده است تبلیغ برنامهام را نمیبینم؟
بعد از اینکه کمپینی را فعال میکنید، برای تست آن برنامه را از دستگاه خود حذف کنید و تبلیغ آن بعد از ۲۴ ساعت برای شما نمایش داده میشود.
مشاهدهچرا بعد از جستجوی کلیدواژهای که در مزایده برنده شده است تبلیغ برنامهام را نمیبینم؟
بعد از اینکه کمپینی را فعال میکنید، برای تست آن برنامه را از دستگاه خود حذف کنید و تبلیغ آن بعد از ۲۴ ساعت برای شما نمایش داده میشود.
مشاهدهچرا بعد از جستجوی کلیدواژهای که در مزایده برنده شده است تبلیغ برنامهام را نمیبینم؟
بعد از اینکه کمپینی را فعال میکنید، برای تست آن برنامه را از دستگاه خود حذف کنید و تبلیغ آن بعد از ۲۴ ساعت برای شما نمایش داده میشود.
مشاهده
تبلیغات جستجو بهطور خلاصه شامل چه مراحلی است؟
ورود به پیشخان بازار -> تبلیغات -> آغاز تبلیغات -> خواندن و پذیرش قرارداد بخش مالی -> شارژ حساب منوی کمپینها -> ایجاد کمپین جدید -> صفحه جزییات کمپین / نتیجه کمپین منوی مالی کمپین -> تخصیص بودجه جزییات کمپین -> مدیریت کلیدواژهها -> کلیدواژهها و انواع مچ تایپ : انتخاب کلیدواژه -> عبارات جستجو شده: بررسی و حذف و اضافه کلیدواژهها بررسی منوی آمار و منوی اعلانها
مشاهده توضیحات تکمیلیمزایده قیمت دوم تبلیغات جستجو چگونه برگزار میشود؟
روش مزایده تبلیغات در جستجو، مزایده قیمت دوم (Second-Price Auction) است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت میکند. برای مثال توسعهدهنده یک با هدف نمایش آگهی برنامه خود در کلیدواژه «اینستاگرام» قیمت پیشنهادی ۱۹۰۰ تومان را برای این کلیدواژه ثبت میکند. اگر توسعهدهنده دو برای شرکت در مزایده کلیدواژه اینستاگرام رقم ۲۰۰۰ تومان را ثبت کند، توسعهدهنده دو برنده مزایده است ولی مبلغی نزدیک به رقم پیشنهادی «توسعهدهنده یک» یعنی حدود ۱۹۰۰ تومان را پرداخت میکند.
مشاهده توضیحات تکمیلیآیا امکان بازگشت بودجه به حساب مالی تبلیغات جستجو وجود دارد؟
بله. پس از انتخاب مبلغ در منوی مالی یا بعد از مرحله تخصیص بودجه در بخش مالی کمپین صفحه جزییات کمپین، در صورت تمایل میتوانید درخواست عودت مبلغ باقیمانده در حساب تبلیغات یا حساب کمپین را بدهید. قبل از درخواست بازگشت مبلغ از بخش مالی هر کمپین به حساب تبلیغات، لازم است کمپین را حذف کنید یا مبلغ تخصیص بودجه را صفر ثبت کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیآیا میتوانم چندین کمپین تبلیغات جستجوی همزمان داشته باشم؟
امکان فعال بودن چندین کمپین به صورت همزمان، هم برای یک بسته (در جستارهای متفاوت و در بازههای زمانی متفاوت) و هم برای بستههای مختلف از برنامههای یک توسعهدهنده وجود دارد. دقت کنید که در هر کمپین، تنها قادر به تبلیغ یک برنامه خواهید بود.
مشاهده توضیحات تکمیلیچرا بعد از برگزاری کمپین تبلیغات جستجو حتی یک نصب هم نگرفتهام؟
ممکن است بهدلیل وجود رقابت بالا در کلیدواژههای موردنظرتان، وضعیت حضور در حراجی به وضعیت در حال نمایش تغییر نکرده باشد. برای حل این مشکل میتوانید قیمت پیشنهادی کلیدواژهها را در مدیریت کلیدواژهها -> کلیدواژهها -> ویرایش افزایش دهید. وضعیت کلیدواژهها را بررسی، تحلیل و بازنگری کنید. برای مثال با تغییر Match Type کلیدواژه از Exact به Broad گستره کلمات را افزایش دهید.
مشاهده توضیحات تکمیلیآیا بعد از آغاز کمپین تبلیغات جستجو تضمینی برای نصب وجود دارد؟
خیر تضمینی برای نصب وجود ندارد. اگر کلیدواژهای را با قیمت پیشنهادی پایین در مزایدهای با رقابت بالا شرکت دهید احتمال بازنده شدن آن در مزایده قیمت دوم وجود دارد. اما در صورتیکه برای کلیدواژهای رقابت بالایی وجود نداشته باشد با قیمت پیشنهادی کمتر هم احتمال برنده شدن در مزایده قیمت دوم و نصب وجود دارد. در ازای هر نصب مبلغ از حساب کم میشود و در صورتی که نصبی اتفاق نیفتد هزینهای از حساب تبلیغات کسر نخواهد شد.
مشاهده توضیحات تکمیلیبرای انتخاب کلیدواژههای مرتبط چه ابزاری را پیشنهاد میکنید؟
برای انتخاب کلیدواژههای بهینه و مرتبط میتوانید از منوی تبلیغات ابزار پیشنهاد کلیدواژه بازار را انتخاب کنید و بعد از نوشتن کلیدواژه مربوط به برنامه و یا کمپین خود، لیست کلیدواژههای پیشنهادی را دریافت کنید. برای انتخاب کلیدواژه علاوه بر ابزار پیشنهاد کلیدواژه بازار، میتوانید از Google Search Console و Google ads keyword planner استفاده کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیآیا امکان ویرایش یا حذف کمپینهایم وجود دارد؟
در زیرمنوی اطلاعات در بخش کمپینها، میتوانید اطلاعات پایهی مربوط به کمپین را مشاهده کنید. با انتخاب گزینهی «ویرایش»، نام کمپین، بودجهی کمپین، مدت زمان کمپین و وضعیت کمپین (فعال یا متوقف بودن) قابل تغییر هستند. همچنین در این زیرمنو، امکان متوقف کردن/ادامه دادن کمپین را با کمک کلیدهای میانبر خواهید داشت. در مواردی که فکر میکنید کمپین دیگر به کار شما نمیآید، میتوانید از گزینهی حذف کمپین استفاده کنید که در این حالت، تمامی اطلاعات مربوط به کمپین را از دست خواهید داد.
مشاهده توضیحات تکمیلیچطور میتوانم از تبلیغات جستجو استفاده هوشمندانه داشته باشم و بازدید و نصب برنامهام را افزایش دهم؟
پس از اینکه یک بار برای هر کمپین کلیدواژههایی انتخاب کردید و برای آنها قیمت پیشنهادی (MAX CPT) قرار دادید، نرخ تبدیل (Conversion Rate) و رفتار کاربرانی که در بخش مدیریت کلیدواژهها -> عبارات جستجو شده به برنامه رسیدهاند را با ترکر بررسی کنید. در مراحل بعد قیمتهای پیشنهادی بر همان عبارتهای جستجوشده را حفظ کنید یا افزایش دهید. عنوان و توضیحات برنامه را دقیق و گویا بنویسید تا کاربران ارتباط آگهی برنامه و عبارت جستجوشده را با یک نگاه درک کنند. کلیدواژهها را براساس حوزه کاری برنامه یا تحلیل رقبا دستهبندی کنید و برای هر دسته کمپین منحصربهفردی بسازید.…
مشاهده توضیحات تکمیلیچرا بعد از شروع کمپین تبلیغات جستجو وضعیت متوقف شده نمایش داده میشود؟
در سه حالت ممکن است وضعیت کمپین متوقفشده نمایش داده شود: لازمه شروع کمپین تخصیص بودجه از منوی مالی کمپین صفحه جزییات کمپین است. اگر هنوز از حساب تبلیغات به کمپین بودجه تخصیص نداده باشید وضعیت کمپین متوقفشده نمایش داده میشود. اگر در صفحه جزییات کمپین کمپین را متوقف کرده باشید. اگر بازه تاریخی که هنگام ساخت کمپین انتخاب کرده باشید شروع نشده باشد و یا تمام شده باشد.
مشاهده توضیحات تکمیلیپرداخت کمپین تبلیغات جستجو چند مرحله است؟
دو مرحله: شارژ حساب تبلیغات و شارژ حساب کمپین مرحله اول در منوی تبلیغات پیشخان، بخش مالی و بعد افزایش اعتبار را انتخاب و حساب تبلیغاتی را شارژ کنید. مرحله دوم در صفحه جزییات کمپین به بخش مالی کمپین بروید با انتخاب تغییر بودجه مبلغ هر کمپین را تخصیص کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلینصب، نصب کامل و نصب فعال در تبلیغات جستجو چه تفاوتی دارند؟
عدد نصب نشاندهنده تعداد دفعات دانلود برنامه است. نصب کامل زمانی اتفاق میافتد که بعد از دانلود برنامه، کاربر نصب برنامه را هم انجام داده باشد. یک نصب فعال یعنی کاربری که به اینترنت دسترسی دارد در شصت روز گذشته برنامه شما را نصب داشتهاست (همزمان برنامه بازار را هم داشتهاست) و یک فعالیت معنیدار حداقل ۱۰۰ کیلوبایتی در برنامه انجام داده است. اگر تمام این شرایط وجود داشته باشد یک نصب فعال برای برنامه شمرده میشود. اگر کاربری که در گذشته نصب فعال بوده حداقل یکی از شروط بالا را نداشته باشه، از آمار نصب فعال خارج میشود. تبلیغات…
مشاهده توضیحات تکمیلیتفاوت تبلیغات جستجو و تبلیغات گشتوگذار چیست؟
در تبلیغات جستجو پس از جستجوی کاربران در بازیها و برنامههای بازار، یک تبلیغ در بالاترین ردیف صفحه نمایش داده میشود. در تبلیغات گشتوگذار ده آگهی هم در ردیف پیشنهادهای بیشتر صفحات جزییات برنامه و هم هنگام نصب برنامه به کاربر نمایش داده میشود.
مشاهده توضیحات تکمیلیآیا امکان تبلیغ بنر برنامه در صفحه اول بازار وجود دارد؟
خیر. بنرهای صفحه اول در بازار از مسیر تبلیغات انتخاب نمیشوند. در صورت تمایل برای اطلاع از شرایط لازم برای نمایش بنر برنامه میتوانید با پشتیبانی توسعهدهندگان تماس بگیرید و مشخصات برنامه را برای پشتیبانی ارسال کنید. در صورت تایید قابلیتها، کیفیت و کمپینهای برنامه، بنر در صفحه اول بازار به نمایش گذاشته میشود.
مشاهده توضیحات تکمیلیمن به عنوان توسعهدهنده یک قرارداد همکاری با بازار دارم، چرا باید برای تبلیغات قرارداد جدید امضا کنم؟
تمامی توسعهدهندگان برای آغاز همکاری با بازار، در ابتدا قراردادی حقوقی را که بین بازار و آنها منعقد میشود را میپذیرند. علت انعقاد قرارداد جدید هنگام آغاز تبلیغات این است که امکان دارد توسعهدهندهای تمایلی به تبلیغ برنامه خود در بازار نداشته باشد. همچنین موضوعاتی در زمینه تبلیغات نیاز به توجه ویژه توسعهدهندگان دارد و بر این اساس، توسعهدهندگانی که تمایل دارند از تبلیغات جستجوی بازار استفاده کنند، لازم است علاوه بر پذیرش متن قرارداد اولیه توسعهدهندگان، به مفاد قرارداد حقوقی «نمایش محتوای دیجیتالی در جستجوی بازار» نیز متعهد باشند.
مشاهده توضیحات تکمیلیآیا امکان صدور فاکتور تبلیغات جستجو به نام شرکت دیگری وجود دارد؟
آیا نوشتار متفاوت کلمات هم در تبلیغات جستجو شرکت داده میشوند یا باید برای هر نوشتار یک کلمه، کلیدواژه جدیدی ثبت کنم؟
با انتخاب Exact Match Type علاوه بر نوشتار کلیدواژه، سیستم به طور خودکار عبارتهای نزدیک (Close Variants) مانند غلطهای املایی، مترادفها و نوشتار انگلیسی و فارسی عبارت را هم درنظر میگیرد. اما اگر Broad Match Type را انتخاب کنید بعد از نوشتن کلیدواژه تککلمهای یا چندکلمهای دلخواه خود، هر زمان در سیستم سرچ عبارتی جستجو شود که شامل عبارت انتخابی شما باشد، در حراجی آن عبارت شرکت داده میشوید.
مشاهده توضیحات تکمیلیروش حذف یا توقف کمپین تبلیغات جستجو با روش حذف یا ویرایش کلیدواژهها چه تفاوتی دارد؟
در صفحه جزییات کمپین بسته به وضعیت کمپین میتوانید دکمههای فعال کردن کمپین، متوقف کردن کمپین یا حذف کمپین را انتخاب کنید. اما اگر قصد توقف کمپین را ندارید و میخواهید با تغییر وضعیت کلیدواژهها کمپین بهینهتری بسازید، در منوی مدیریت کلیدواژهها بخش کلیدواژهها را انتخاب کنید. در این بخش از دکمه ویرایش میتوانید ویرایش قیمت همه را انتخاب کنید. بعد از انتخاب هر کلیدواژه میتوانید از دکمه ویرایش گزینههای حذف کردن کلیدواژه، ویرایش قیمت کلیدواژه، فعال کردن کلیدواژه و یا متوقف کردن کلیدواژه را انتخاب کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیامکان نصب ترکر برای تبلیغات جستجو وجود دارد؟
برای کمپینهای تبلیغات جستجوی بازار میتوانید از از ترکرهای Appmetrica, Chabok, Adjust, Adtrace, Metrix و Avagames استفاده کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیچرا بعد از جستجوی کلیدواژهای که در مزایده برنده شده است تبلیغ برنامهام را نمیبینم؟
بازار تبلیغ برنامههایی که بر دستگاه نصب شده باشند را به کاربران نشان نمیدهد. بنابراین بعد از اینکه کمپینی را فعال میکنید، برای تست آن لازم است برنامه را از دستگاه خود حذف کنید. بعد از حذف برنامه تبلیغ آن بعد از ۲۴ ساعت برای شما نمایش داده میشود.
مشاهده توضیحات تکمیلیمراحل ساخت کمپین تبلیغات گشتوگذار بازار چیست؟
در پیشخان توسعهدهندگان بازار به قسمت تبلیغات > آغاز تبلیغات رفته و پس از امضای قرارداد تبلیغات گشتوگذار، وارد بخش کمپینها شوید و روی دکمه ایجاد کمپین جدید کلیک کنید. سپس گزینه تبلیغات در گشت و گذار بازار را انتخاب کنید و وارد قسمت ایجاد کمپین شوید. برای ساخت کمپین نام کمپین، نام بسته اپلیکیشن مورد نظر، وضعیت کمپین و تاریخ را انتخاب و در صورت تمایل و با هدف دسترسی به دیتای کمپینها و سنجش، ترکر خود را وارد کنید. در ادامه قیمت هر نصب (CPI)، بودجه کل کمپین و حداکثر بودجه روزانه را انتخاب کنید. در مرحله هدفگذاری…
مشاهده توضیحات تکمیلیچه عواملی در نمایش تبلیغ برنامه من تاثیرگذارند؟
احتمال نصب هر تبلیغ در هر جایگاه تبلیغاتی و قیمت هر نصب
مشاهده توضیحات تکمیلیبهینهسازی کمپین گشتوگذار از چه روشی انجام می شود؟
در کمپین گشتوگذار با هدف سادگی بیشتر تمامی فرایند به صورت اتوماتیک انجام شده و بهینهسازی به مرور زمان اتفاق میافتد. در مرحله اول میتوانید با افزایش قیمت هر نصب، در مزایدههای بیشتری برنده شده و نصب بیشتری در یک بازه زمانی مشخص دریافت کنید. علاوه بر این، برای بهینهسازی کمپینهای گشتوگذار خود میتوانید از قابلیت هدفگذاری کاربران و ارائه کمپینهای خود برای بازه سنی و جنسیت مشخص و تحلیل داده مربوط به هر فیلتر استفاده کنید. همچنین میتوانید با بهبود صفحه جزییات برنامه خود برای کاربران، تبلیغات خود را بهینه کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیروش مزایده تبلیغات گشتوگذار و برنده شدن در آن چگونه است؟
به ازای هر نمایش تبلیغ در هر جایگاه تبلیغاتی یک مزایده برگزار میشود و ما برای حفظ کیفیت تجربه کاربر، افزایش اثرگذاری تبلیغات در محصول و بهینهسازی نرخ نصب، تلاش میکنیم تا به کاربر مخاطب جایگاه تبلیغاتی، برنامههایی را با بیشترین احتمال نصب به عنوان تبلیغ نمایش دهیم. به این دلیل علاوه بر پیشنهاد عدد قیمت هر نصب؛ تخمینی که محصول از احتمال نصب برنامه موضوع کمپین در اثر نمایش تبلیغ دارد، به عنوان عامل موثر در مزایده در نظر گرفته میشود. این احتمال بر اساس الگوریتمهای محصول و با در نظر گرفتن عواملی مانند میزان ارتباط برنامه با صفحههایی…
مشاهده توضیحات تکمیلیاصطلاحات به کار رفته در تبلیغات گشتوگذار به چه معناست؟
بودجه: مقدار بودجه باقیمانده کمپین حداکثر بودجه روزانه: بودجهای که کمپین روزانه اجازه استفاده دارد. قیمت هر نصب: میانگین قیمت نهایی هر بار اتمام دانلود و نصب اپلیکیشن
مشاهده توضیحات تکمیلیآیا میتوانم برای یک برنامه چندین کمپین همزمان داشته باشم؟
خیر. در صورتی که چند کمپین فعال و همزمان داشته باشید، کمپین با بیشترین مبلغ پیشنهادی در مزایده با بقیه کمپینهای شما برنده میشود و بقیه کمپینهای شما نصبی دریافت نمیکنند.
مشاهده توضیحات تکمیلیحداقل مبلغ پیشنهادی قیمت هر نصب یا CPI من چه عددی میتواند باشد؟
حداقل مبلغ پیشنهادی برای قیمت هر نصب در کمپینهای تبلیغات گشتوگذار بازار ۷۵۰۰ ریال است.
مشاهده توضیحات تکمیلیچه آمارهایی از نتایج تبلیغات در پنل گشتوگذار من قابل مشاهده است؟
در حال حاضر میتوانید تعداد نصب دریافتی روزانه و هزینه به ازای هر نصب (میانگین وزندار قیمت نصبهای دریافتشده در آن روز) را در آمارها مشاهده کنید.
مشاهده توضیحات تکمیلیاز چه ترکرهایی میتوان برای کمپین تبلیغات گشتوگذار استفاده کرد؟
تبلیغدهندگان در حال حاضر میتوانند از این ترکرها استفاده کنند: AddTrace, Adjust, Metrix, AppMetrica, Chabok
مشاهده توضیحات تکمیلیاگر دو تبلیغدهنده گشتوگذار همزمان بیشترین پیشنهاد را ارائه کنند چه اتفاقی میافتد؟
وابسته به امتیاز تبلیغدهندگان که با احتمال نصب، کیفیت برنامه و ترجیحات و علاقمندی کاربر محاسبه میشود، یکی از برنامهها در این مزایده برنده میشود.
مشاهده توضیحات تکمیلینمایش تبلیغات با عکس و متن قابل انجام است؟
در حال حاضر خیر ولی در برنامههای آینده توسعه محصول این امکان وجود دارد.
مشاهده توضیحات تکمیلیانتخاب جایگاه تبلیغات گشتوگذار امکانپذیر است؟
خیر. با شرکت در کمپین گشتوگذار مبلغ پیشنهادی شما در همه جایگاههای تبلیغات گشتوگذار وارد مزایده شده و در صورت برنده شدن، نمایش داده میشود.
مشاهده توضیحات تکمیلیتبلیغ گشتگذار برنامه من کجا نمایش داده میشود؟
تبلیغات گشتوگذار بازار در حال حاضر در ردیف پیشنهادهای بیشتر در صفحه جزییات برنامه بازار نمایش داده میشود. علاوه بر این، بعد از اینکه کاربر دکمه نصب را انتخاب میکند، یک ردیف قسمت زیرین برنامهای که در حال نصب آن هستند ساخته میشود و ردیف تبلیغات گشتوگذار نمایش داده میشود.
مشاهده توضیحات تکمیلیمدل شمارش نصب در تبلیغات گشتوگذار چگونه است؟
شمارش نصب بر اساس اتمام دانلود و تکمیل نصب است. یعنی اگر کاربر پس از دانلود روی دکمه نصب کلیک کند و نصب برای او به اتمام برسد، یک نصب برای تبلیغدهنده شمرده میشود.
مشاهده توضیحات تکمیلیچرا برای تبلیغات بازار باید قرارداد الکترونیکی را امضا کنم؟
از آنجایی که تعهدات متقابلی مانند تراکنشهای مالی، فراد، عملکرد درست سیستم و… برای انجام تبلیغات مورد نیاز است، لازم است این تعهدات با امضای قرارداد به تایید طرفین (بازار و توسعهدهنده) برسد.
مشاهده توضیحات تکمیلیروش محاسبه قیمت هر نصب در تبلیغات هوشمند چگونه است و چطور CPI مناسبی انتخاب کنم؟
مبلغی که برای هر نصب در نظر میگیرید تا پس از نصب برنامه توسط کاربر از بودجه شما کسر شود CPI یا Cost per Install نام دارد. هزینه هر نصب بسته به نوع برنامه شما، صنعتی که برنامه شما در آن فعالیت دارد، نوع رقابت ایجادشده و محبوبیت کلیدواژههای مرتبط میتواند متفاوت باشد، مشابه تفاوت اجاره بهای فروشگاهها در نقاط مختلف جغرافیایی. برای انتخاب CPI بهینه میتوانید با تست مبلغهای متفاوت و سنجش عملکرد هر کمپین، به مناسبترین مبلغ CPI دست پیدا کنید. در سیستم تبلیغاتی هوشمند بازار بهسادگی میتوانید با آزمون روزانه یا هفتگی مبلغهای CPI و بررسی عملکرد…
مشاهده توضیحات تکمیلیحداقل بودجه چقدر است و برای شروع تبلیغات هوشمند، بهتر است با چه بودجهای وارد شوم؟
بازار حداقلی برای مبلغ بودجه قائل نشده است و تبلیغدهندگان با هر مبلغی میتوانند تبلیغات خود را آغاز کنند. پیشنهاد ما این است که اولین کمپین تبلیغات هوشمند خود را با مبلغ یک میلیون تومان آغاز کنید تا سیستم تبلیغات هوشمند به کمک هوش مصنوعی کلیدواژههای مرتبط برنامه شما را شناسایی کند. به این ترتیب با بررسی نتایج این کمپین، میتوانید برای کمپینهای آینده خود برنامهریزی مالی دقیقتری کنید. میانگین بودجهای که تبلیغدهندگان بازار کمپینهای تبلیغات هوشمند خود را با آن پیش میبرند پنج میلیون تومان است.
مشاهده توضیحات تکمیلیتبلیغات هوشمند چه کیفیتی از کاربران را به برنامه من وصل میکند و چگونه میتوانم کیفیت کاربران را بسنجم؟
تبلیغات هوشمند با جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی برای برنامه شما در جایگاههای تبلیغاتی و کلیدواژههایی تبلیغ میگذارد که بهترین بازدهی و کیفیت کاربران را دارد؛ کاربرانی که در محاسبه ما با بالاترین احتمال بعد از مشاهده آگهی، نصب برنامه را انجام میدهند. برای سنجش کیفیت کاربران میتوانید به بررسی منظم آمارهای مربوط به برنامه در پیشخان بازار بپردازید. استفاده از ترکرهای ادتریس، متریکس و ادجاست در کمپینهای تبلیغاتی کمک میکند تا دادههای مدنظر خود را جمعآوری کنید و براساس آنها KPIهای محصولی خود را بسنجید. KPIهایی مانند میزان فروش، تعداد engagement ایجادشده توسط هر کاربر و ROI یا Return on…
مشاهده توضیحات تکمیلیتبلیغات هوشمند بازار چه عملکردی دارد؟
تبلیغات هوشمند بازار مانند متخصص مارکتینگ تیم شما عمل میکند و با سرویسی ساده، سریع و تماما اتوماتیک، کمپینهای تبلیغاتی را به نتایج بهینه میرساند. تبلیغات هوشمند با بهرهگیری از جدیدترین متدهای هوش مصنوعی، بهترین جایگاههای تبلیغاتی را براساس بودجه و CPI تبلیغدهنده بر مرتبطترین کوئریهایی که کاربران بازار جستجو میکنند، شناسایی میکند و با شرکت دادن در مرتبطترین مزایدهها، منجر به نصب باکیفیت برنامه میشود.
مشاهده توضیحات تکمیلی