
تقلب در نصب اپلیکیشن؛ شناسایی و جلوگیری
بازار اپلیکیشنهای موبایل این روزها بسیار داغ است و رقابت برای جذب کاربران نیز بسیار قویتر از قب...
بیتپین یک پلتفرم خرید و فروش رمزارزه که با بیش از ۲۷۵ کوین و محصولات متنوع در این حوزه، تونسته نقش مهمی در تسهیل فعالیت کاربران ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال ایفا کنه.
چالش اصلی: آموزش و ارتقای سواد ایرانیان در حوزه رمزارز از چالشهای اصلی بیتپین است. در کنار این میتوانیم به افزایش سهم بازار و بیشتر کردن حجم معاملات اشاره کنیم.
راهکار بازار: تبلیغات هوشمند کافه بازار، تبلیغات سرچ ادز و کلمات کلیدی بخش مالی و هدف قرار دادن کاربرانی که میخواهند وارد بازارهای مالی و کریپتو شوند.
نتیجه: بزودی جذب دو میلیون کاربر از کافه بازار را جشن میگیریم.
بیتپین هم مانند بسیاری از کسب و کارهای ایرانی از بدو شروع با چالش فیلترینگ گوگلپلی از یک سو و حذف اپلیکیشنهای ایرانی از اپ استور از سوی دیگر طرف بودهاست…
درسا یک پلتفرم سرگرمی کودک و نوجوان رایگان و بدون اشتراک است و دارای دو بخش اصلی مسابقه و انیمیشن است.
چالش اصلی: افزایش سهم بازار
راهکار بازار: ارائه بستر جذب مخاطب جدید از جامعه هدف درسا
درسا در سال 1396 توسط گروه زیستبوم مجازی درسا، بهعنوان اپلیکیشن سرگرمی کودک و نوجوان معرفی شد. این اپلیکیشن با هدف ساختن بستری امن و ارائه محتواهای سالم و مناسب کودک شروع به کار کرد و با پخش انیمیشنها و کارتونها و برگزاری مسابقههای جذاب و آموزنده، سعی کرد توجه این گروه سنی را جلب کند.
پادین اپلیکیشنیه که به کمک رابط و تجربه کاربری راحتش امکان سرمایهگذاری ساده در ارزهای دیجیتال رو فراهم کرده.
چالش اصلی کسب و کار: کمپینهای جذب کاربر از نوع هوشمند، جستوجو و گشتوگذار
نتیجه: موقعی که تصمیم گرفتیم که پادین رو خلق کنیم؛ میدونستیم که محصولات بسیار کامل و حرفهای در این حوزه وجود داره، اما هدف ما این بود که بتونیم سرمایهگذاری در ارزهای دیجیتال رو به شکلی ساده برای عموم مردم فراهم کنیم. حتی کسانی که شناخت زیادی از این حوزه ندارن. در راستای همین هدف…
گپ فیلم یک پلتفرم پخش آنلاین فیلم و سریال است که به کاربران ایرانی امکان تماشای جدیدترین و محبوبترین فیلمها و سریالهای خارجی را با دوبله فارسی میدهد. این پلتفرم محتوای متنوع و بهروز از دنیای سینما و تلویزیون را برای کاربران فراهم میکند.
چالش اصلی: یکی از چالشهای اصلی ما در مسیر رشد و توسعه، جذب کاربران هدفمند و علاقهمند به فیلم و سریال خارجی است. در بازاری که رقابت بر سر توجه مخاطب بسیار فشرده است، ما باید استراتژیهای خلاقانهای برای افزایش شناخت برند و تمایز از رقبا به کار بریم. هدف اصلی ما این بود که مخاطبان مناسب را جذب کنیم، تا بتوانیم سهم بیشتری از بازار را تصاحب کنیم و بهتدریج به عنوان مقصد اصلی علاقهمندان فیلم و سریال خارجی شناخته شویم…
آفرینک پلتفرم تماشای آنلاین برای کودک و نوجوانه که از سال ۱۳۹۴ فعالیت خودش رو با هدف دسترسی بهتر بچهها به محتوای باکیفیت کودک شروع کرد. آفرینک به بچهها این امکان رو میده که بدون خرید اشتراک، محتواهای محبوبشون رو بهصورت آنلاین تماشا کنند.
چالش اصلی: از آنجا که عمده کاربران آفرینک رو کودکان ۳ تا ۱۲ سال و والدین آنها تشکیل میدن، یکی از چالشهای اصلی ما در آفرینک نمایش تبلیغ هدفمند به این کاربران و جذب کاربر اپلیکیشن با پرفورمنسی بهینه بوده.
راهکار بازار: امکان ران کردن کمپینهای جستجو و دیسکاوری و همچنین نمایش برنامه در دستهبندیهای مرتبط
نتیجه: بیش از ۲ میلیون کاربر در بازار دارد.
رسیدن به کاربران مرتبط چالش و خواسته هر توسعهدهندهایه..
زرین پلاس اپلیکیشن کش بک و باشگاه مشتریان در راستای ایجاد ارزش مالی و غیرمالی در یک تراکنش مالی برای کاربر است.
چالش اصلی: با وجود تعدد اپلیکیشنها و پلتفرمهای مشابه، حفظ و افزایش کاربران فعال، ایجاد تمایز نسبت به رقبا، و ارائه مزایای منحصربهفرد از جمله چالشهای مهم زرین پلاس است. همچنین، برقراری ارتباط موثر با کسبوکارها و فروشگاه ها برای همکاری و ایجاد تجربه ارزشمند برای کاربران نیز از دیگر چالشهای کلیدی زرین پلاس به شمار میرود.
راهکار بازار : راهکارهای کافهبازار برای کمک به رشد زرین پلاس شامل کمپینهای نصب اپلیکیشن و نمایش بنرهای تبلیغاتی در بخشهای مختلف پلتفرم است.
نتیجه : بهجای تمرکز صرف بر افزایش نصب، کافهبازار میتواند کمپینهای تبلیغاتی براساس اکشنهای دروناپلیکیشن، مانند اضافه کردن کارت، اولین خرید ارائه دهد.
ویرا یه اپلیکیشن تازه متولد شده است که اومده تا با خدماتی که ارائه میده به رشد و بلوغ زیست بوم هوش مصنوعی کشور کمک کنه. در واقع ویرا همون همراه هوشمندیه که کاربر فارسی زبون دنبالش میگرده که امکان دسترسی آسون به مجموعهای از کاربردیترین ابزارهای هوش مصنوعی رو فراهم کرده.
چالش اصلی: توی مدت کمتر از یک سالی که از تولد ویرا میگذره، مجموعههای زیادی کنارمون بودند که امروز تونستیم مرز نیم میلیون نصب توی بازار رو پشت سر بذاریم و حدود یک میلیون همراه داشته باشیم، اما از روز اول مهمترین دغدغهمون علاوه بر اینکه بتونیم خدمات هوش مصنوعی رو اونطوری که کاربر فارسی لیاقتش رو داره بهش عرضه کنیم، این بود که معرفی خدمات هوش مصنوعی که هنوز اونقدرا گسترده و پیشرفته نشده، اسیر پیچیدگیها نشه و یادمون نره ویرا اینجاست که به نیاز کاربر با استفاده از هوش مصنوعی جواب بده..
نوبیتکس، به عنوان اولین و بزرگترین پلتفرم آنلاین تبادل ارز دیجیتال در ایران، با اعتماد بیش از ۹میلیون کاربر، هدف خود را فراهم کردن بستری امن، سریع و آسان برای خرید و فروش مستقیم ارزهای دیجیتال میان خریداران و فروشندگان قرار داده است. این پلتفرم به عنوان واسطهای بین خریداران و فروشندگان، امنیت معاملات و وصول داراییهای مبادله شده را تضمین میکند.
چالش اصلی:با توجه به تغییرات بازار و نیاز به دسترسی به طیف وسیعتری از کاربران، تصمیم گرفتیم تمرکز بیشتری روی موبایل مارکتینگ داشته باشیم. هدف اصلی ما تثبیت نوبیتکس به عنوان رهبر بازار از نظر جذب کاربران با کیفیت از طریق نصب اپلیکیشن نوبیتکس بوده است.
راهکار بازار: همکاری با تیم حرفهای بازار و استفاده از مدلهای تبلیغاتی متنوع این پلتفرم، شامل تبلیغات سرچ ادز، دیسکاوری، هوشمند، تاپ بنر و پیشنهاد ویژه، توانستیم به اهداف خود دست پیدا کنیم. امکان هدفمندسازی تبلیغات و تمرکز بر کاربران با علایق مرتبط، باعث شد تا کاربرانی را جذب کنیم که تمایل بیشتری به آشنایی با نوبیتکس و انجام معاملات در این پلتفرم داشتند.
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامههای موبایلی اندروید بازار) است.
پنکو اپلیکیشن بازی گروهی آنلاین هست که در بین این اپلیکیشنها، غول اول و آخر زیردستهی جاجمعیه.
چالش اصلی کسبوکار: جذب کاربران با کیفیت بعد از فیلترینگ گوگل پلی و پایش محتوای منتشرشده توسط کاربران.
راهکار ارائهشده تبلیغات بازار: کمپینهای دیسکاوری، جستجو بر اساس کلمات کلیدی ترند در دستهبندی بازی و سرگرمی.
نتیجه: جذب بیش از ۲ میلیون کاربر از کافه بازار
اپلیکیشن بازی گروهی آنلاین پنکو، فعالیت خودش رو با طراحی بازی مافیای آنلاین با امکان بازی ۲۵ نفر بهصورت همزمان استارت زد. داستان ما قرار بود با طراحی یک پلتفرم ارتباطی جلو بره اما ادامه راه اتفاقهای جذاب دیگهای رو برامون به همراه آورد. به تدریج و با توسعه این محصول مبتنی بر کشش بازار هدف، این سرویس رو در بستر بازیهای متنوع گروهی پیادهسازی و اجرا کردیم. تعداد نصب و درآمد پنکو عالی و رو به رشد بود تا اینکه با فیلترینگ گوگل پلی مواجه شدیم…
ادامه