سوالات متداول

در صورتی که مشکل یا موضوع مورد نظرتان یافت نشد، می‌توانید در قسمت پشتیبانی آن را مطرح نمایید.

لطفا صبر کنید
    • آیا می‌توانم برای یک برنامه چندین کمپین همزمان داشته باشم؟

      در صورتی که در کمپین تبلیغات گشت‌وگذار چند کمپین فعال و همزمان داشته باشید، کمپینی با بیشترین مبلغ پیشنهادی برنده می‌شود.

      مشاهده
    • مراحل ساخت کمپین تبلیغات گشت‌وگذار بازار چیست؟

      برای ساخت کمپین گشت‌وگذار در پنل یا پیشخان تبلیغات بازار ایجاد کمپین را انتخاب کنید و مراحل جزییات عمومی و تنظیم قیمت را تکمیل کنید.

      مشاهده
    • برای انتخاب کلیدواژه‌های مرتبط چه ابزاری را پیشنهاد می‌کنید؟

      برای انتخاب کلیدواژه بخش پیشنهاد کلیدواژه بازار را در پیشخان بازار انتخاب کنید و یا از گوگل سرچ کنسول و گوگل ادز کیورد پلنر استفاده کنید.

      مشاهده

    روش محاسبه قیمت هر نصب در تبلیغات هوشمند چگونه است و چطور CPI مناسبی انتخاب کنم؟

    از دسته‌بندی تبلیغات هوشمند | بروزرسانی شده در تاریخ ۲۷ مرداد ۷۷۹
    بازگشت

    مبلغی که برای هر نصب در نظر می‌گیرید تا پس از نصب برنامه توسط کاربر از بودجه شما کسر شود CPI یا Cost per Install نام دارد. هزینه هر نصب بسته به نوع برنامه شما، صنعتی که برنامه شما در آن فعالیت دارد، نوع رقابت ایجادشده و محبوبیت کلیدواژه‌های مرتبط می‌تواند متفاوت باشد، مشابه تفاوت اجاره بهای فروشگاه‌ها در نقاط مختلف جغرافیایی. 

    برای انتخاب CPI بهینه می‌توانید با تست مبلغ‌های متفاوت و سنجش عملکرد هر کمپین، به مناسب‌ترین مبلغ CPI دست پیدا کنید. در سیستم تبلیغاتی هوشمند بازار به‌سادگی می‌توانید با آزمون روزانه یا هفتگی مبلغ‌های CPI و بررسی عملکرد هر کمپین، به بهینه‌ترین مبلغ CPI برای برنامه خود برسید. تبلیغات هوشمند در آینده ابزاری به تبلیغ‌دهندگان ارائه می‌دهد تا پیش از آغاز تست، تخمینی از تعداد نصب با توجه به میزان بودجه و مبلغ CPI مشخص شده در دسترس داشته باشند.