نصب تضمینی بازار؛ هجوم کاربران باکیفیت به سمت اپ و بازی شما

نصب تضمینی بازار؛ هجوم کاربران باکیفیت به سمت اپ و بازی شما

اجازه دهید این سناریو را با هم جلو ببریم. شما مدت‌ها تلاش کرده‌اید و یک اپلیکیشن یا بازی موبایلی را طراحی کرده‌اید. از طراحی اولیه آن گرفته تا کدنویسی و تست و برطرف کردن باگ‌ها و مشکلات آن، زمان و انرژی زیادی از شما گرفته‌اند. حالا نسخه نهایی اپ یا بازی‌تان را روی بازار منتشر کرده‌اید. الان باید منتظر بمانید تا کاربران آن را نصب کنند. درست است؟ نه، شما باید برای دیده شدن اپلیکیشن‌تان تلاش کنید و سعی کنید برای آن مخاطب جذب کنید. چطور؟ با نصب تضمینی بازار و روش‌های جذاب تبلیغاتی برای بالا بردن نصب بازی و یا اپلیکیشن آشنا شوید. 

نصب تضمینی بازار دقیقا چیست؟

کاربران مفید و پربازده که اپلیکیشن شما را دوست دارند.
کاربران مفید و پربازده که اپلیکیشن شما را دوست دارند.

قدم اول بعد از انتشار یک بازی یا اپلیکیشن، معرفی و پروموت کردن آن است. الگوریتم‌های نمایشی بازار با توجه به اعتباری که هر اپلیکیشن یا بازی دارد، آن را در لیست برنامه‌های مشابه یا در نتایج جستجو نشان می‌دهند. تمام تلاش بازار در راستای نمایش باکیفیت‌ترین برنامه‌ها به مخاطبان است. 

اعتبار هر برنامه با توجه المان‌های مختلفی سنجیده می‌شود که یکی از آن‌ها تعداد نصب است. احتمالا در ابتدای کار که اپلیکیشن یا بازی خود را منتشر کرده‌اید تعداد دانلود و نصب کمی دارید. در نتیجه ممکن است نسبت به بازی‌ها و اپلیکیشن مشابه خودتان اعتبار کمتری داشته باشید.کاربران هم قبل از نصب هر بازی یا اپلیکیشن معمولا تعداد نصب آن را چک می‌کنند و این مسئله برای آن‌ها مهم است. حالا چکار خواهید کرد؟

مطمئن‌ترین و پربازده‌ترین روش استفاده از نصب تضمینی بازار است. در این روش شما با توجه به بودجه‌ای که دارید تعداد نصب دلخواه‌تان را می‌گیرید و تنها زمانی هزینه را پرداخت می‌کنید که بازی یا اپلیکیشن شما توسط کاربران نصب شده باشد. همه چیز به صورت کاملا تضمینی با ارائه اطلاعات و گزارشات منظم انجام می‌شود و شما در هر لحظه روی کمپین‌های تبلیغاتی‌تان تمرکز کامل و کافی دارید.

کدام بازی یا اپلیکیشن‌ها می‌توانند مخاطب تضمین‌شده بگیرند؟

اجازه ندهید برنامه و بازی شما فراموش شود.
اجازه ندهید برنامه و بازی شما فراموش شود.

این سرویس برای همه اپ‌ها و بازی‌هایی که در بازار منتشر شده‌اند در دسترس است. کافیست وارد پنل پیشخان بازار شوید تا در کمترین زمان ممکن کمپین تبلیغاتی موردنظرتان را اجرا کنید. اپ‌های کوچک و بزرگ و بازی‌های مختلفی از سیستم افزایش نصب بازار استفاده کرده‌اند و نتایج جالب توجهی از آن گرفته‌اند. (داستان موفقیت برخی از اپ‌ها از تبلیغات بازار را بخوانید.) هیچ محدودیتی در تعداد نصب ندارید و با هر بودجه‌ای می‌توانید شروع کنید تا با توجه به این بودجه، نصب دلخواه‌تان را داشته باشید. 

مزیت‌های نصب تضمین‌شده بازار نسبت به سایر روش‌های تبلیغاتی

گاهی یک حرکت می‌تواند ضامن برنده شدن شما باشد.
گاهی تنها یک حرکت می‌تواند ضامن برنده شدن شما باشد.

ممکن است فکر کنید مزیت اصلی این مدل تبلیغاتی تضمینی بودن آن است. یعنی تا زمانی که نصب انجام نشود هیچ هزینه‌ای از شما کسر نمی‌شود. درست است، اما مهم‌ترین مزیت آن مخاطب باکیفیتی است که بازی یا اپ شما را دانلود می‌کند. مخاطب باکیفیت عنصر مهمی است. کسی که به شما و محصول شما علاقه دارد، با دقت آن را انتخاب کرده و به صورت مستمر از آن استفاده می‌کند. 

اما چرا مخاطبی که با نصب تضمینی بازار جذب می‌کنید باکیفیت است؟ چون بازی یا اپلیکیشن شما دقیقا در جایی تبلیغ می‌شود که یوزرهای دلخواه شما در آنجا حضور دارند. مثلا در کلیدواژه‌هایی که خودتان تعیین کرده‌اید نمایش داده می‌شوند. اگر یک اپلیکیشن رزرو هتل دارید می‌توانید روی همین کلیدواژه و یا حتی اسم رقبا و هر چیزی که به اپلیکیشن شما مرتبط است دیده شوید. یا وقتی کاربران صفحات اپلیکیشن‌های مشابه شما را می‌بینند اسم شما را هم در لیست برنامه‌های مشابه می‌بینند. سایر مزایای این روش هم عبارتند از:

  • به‌صرفه بودن آن به دلیل باکیفیت بودن مخاطب
  • نرخ بازگشت سرمایه بالاتر و در زمان کمتر
  • استفاده از مدل قیمت‌گذاری مزایده قیمت دوم برای جستجو و پرداخت مبلغ کمتر
  • راه‌اندازی سریع و ساده با کمترین پیچیدگی
  • امکان تغییرات در بودجه، کلیدواژه‌ها و یا حتی متوقف کردن آن
  • امکان انتخاب رده سنی و یا جنسیت کاربران برای تبلیغ

بازار از چه روش‌هایی برای بالا بردن تعداد نصب استفاده می‌کند؟

عمدتا سه نوع تبلیغ مفید و پربازده را در بازار می‌بینیم. اگر بازار را باز کنید و کمی در قسمت‌های مختلف آن بگردید احتمالا با این موارد تبلیغاتی روبرو می‌شوید. 

  • تبلیغات در جستجو: کاربران برای پیدا کردن اپ‌ها، بازی‌ها و سرویس‌های موردنظرشان، اسم یا نوع سرویس را جستجو می‌کنند. جالب است بدانید روزانه به صورت میانگین 8 میلیون جستجو در بازار انجام می‌شود. 70 درصد از این جستجوها در نهایت به نصب یک اپ یا بازی منجر می‌شوند. یک امکان برای تبلیغ محصول شما، قسمت جستجوی بازار است. می‌توانید روی کلیدواژه‌های مختلف قیمت موردنظرتان را پیشنهاد بدهید و در صورت برنده شدن، مبلغ پیشنهادی دوم که توسط سایرین پیشنهاد شده را پرداخت کنید. 
تبلیغات در جستجو
تبلیغات در جستجو
  • تبلیغات در گشت و گذار: وقتی صفحه بازی یا اپلیکیشنی را روی بازار باز می‌کنید معمولا برنامه‌های مشابه یا مرتبط به آن را هم در این صفحه مشاهده می‌کنید. اگر می‌خواهید در این لیست‌ها دیده شوید می‌توانید مدل تبلیغات در گشت و گذار را انتخاب کنید. ردیف موردنظر و مبلغ پیشنهادی‌تان برای هر ردیف را مشخص می‌کنید. البته در اینجا مزایده از نوع قیمت اول است و همان قیمتی را که تعیین کرده‌اید در صورت برنده شدن به ازای هر نصب پرداخت می‌کنید. 
گشت و گذار داخل برنامه‌های بازار
گشت و گذار داخل برنامه‌های بازار
  • تبلیغات هوشمند: این مدل تبلیغات در حقیقت ترکیبی از دو مدل بالا به همراه الگوریتم‌های هوش‌ مصنوعی پیشرفته و قدرتمند برای بهینه‌سازی تبلیغات شماست. تبلیغات هوشمند بازار حکم یک متخصص مارکتینگ را برای شما دارد. هر جا که یوزر باکیفیتی برای شما کشف شود کمپین را بهینه‌تر می‌کند تا تعداد نصب و کیفیت مخاطبان شما بیشتر و بیشتر شود. مدل پیشرفته‌ای از تبلیغات که تنها توسط بازار ارائه شده است و فرصت‌های جدیدی را به روی شما باز می‌کند.

چند نکته مهم در افزایش نصب اپلیکیشن و بازی در بازار

با روش‌ها و راهکارهای تبلیغاتی بازار برای افزایش نصب تضمینی آشنا شدید اما جزئیات بیشتری هم وجود دارند:

  • تبلیغات بازار به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده‌اند که برای مخاطبان آزاردهنده نباشد و باعث دل‌زدگی کاربران نشود. مثلا اگر کاربران به صورت مداوم اپلیکیشن شما را در همه جا ببینند ممکن است تاثیر منفی روی ذهنیت مخاطب داشته باشد. در تبلیغات بازار شاهد چنین مسئله‌ای نخواهید بود. 
تبلیغات زیاد و بیش از حد اثر معکوس دارند.
تبلیغات زیاد و بیش از حد اثر معکوس دارند.
  • کاربران تنها یک کلیک با دیدن صفحه اپلیکیشن یا بازی شما و نصب آن فاصله دارند. سریع، فوری و بدون دردسر برنامه شما را دانلود می‌کنند. 
  • امکان اسپم و یا نصب فیک نزدیک به صفر است. همه نصب‌ها توسط کاربران واقعی و به اختیار خودشان انجام می‌شود. 
  • راه‌اندازی کمپین‌ها بسیار ساده است. تمام مراحل در بخش آکادمی تبلیغات بازار آموزش داده شده‌اند و راه‌های ارتباطی برای حل مشکلات احتمالی هم در اختیار شما قرار داده شده‌اند. 
  • اگر به هر دلیلی تعداد نصب‌ها بعد از اجرای کمپین، کمتر از تعداد نصب‌های دلخواه شما باشد مبلغ باقی‌مانده از بودجه تبلیغات به حساب شما برمی‌گردد.
  • پیشنهاد می‌کنیم قبل از اجرای کمپین این راهکارهای افزایش نصب اپلیکیشن را هم بخوانید و نکات ضروری را اعمال کنید تا کمپین شما به نتایج بهتری برسد.

همین حالا تعداد نصب دلخواه‌تان را داشته باشید

حالا اهمیت تعداد نصب را به خوبی می‌دانید. روش بالا بردن تعداد نصب تضمینی هم به طور کامل گفته شد. اگر هنوز ابهام و یا سوالی هم در این مورد دارید می‌توانید در قسمت کامنت‌ها مطرح کنید تا در اسرع وقت جواب بگیرید. اجازه ندهید اپلیکیشن و بازی شما به لیست اپ‌های خاموش که سال‌هاست هیچ‌کس از آن‌ها استفاده نکرده، اضافه شود. با جذب مخاطبان باکیفیت جان تازه‌ای به آن بدهید. 

بازار از چه روش‌هایی برای نصب تضمینی استفاده می‌کند؟

سه روش تبلیغات در جستجو، تبلیغات در گشت و گذار و تبلیغات هوشمند متدهای پیشنهادی و پربازده بازار هستند. 

 آیا نصب تضمینی بازار دارای اسپم و یا دانلود فیک است؟

خیر. تمام نصب‌ها توسط کاربران واقعی و با اختیار و میل خودشان انجام می‌شود.

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.