تبلیغات هوشمند بازار؛ سریع و آسان و بی‌دردسر

3 دقیقه 1 ماه پیش
تبلیغات هوشمند بازار؛ ساده و بی‌دردسر

در دنیای جدید باید هوشمندانه عمل کرد، هر چیزی راه‌حلی دارد که از سایر راه‌حل‌ها ساده‌تر و سریع‌تر است و کسانی موفق می‌شوند که بتوانند آن راه‌حل را پیدا کنند، مخصوصا اگر در حوزه‌ای خلاقانه و پر از پیچیدگی مثل تبلیغات باشد. اگر قصد دارید تبلیغات اپلیکیشن و یا بازی‌تان را روی بازار به بیش از نیمی از جمعیت ایران نمایش دهید گزینه‌ای سریع و آسان و بی‌دردسر همین حالا در دسترس شماست. 

هوشمندانه و به سرعت برق و باد

هوشمندانه تبلیغ کنید.
هوشمندانه تبلیغ کنید.

اگر خودتان بخواهید صفر تا صد یک کمپین تبلیغاتی را بچینید احتمالا مدت زمان نسبتا زیادی از شما گرفته می‌شود و احتمالا درگیری برخی پیچیدگی‌ها می‌شوید که ممکن است اجرای کمپین شما را به تعویق بیندازد. مثلا ممکن است در قیمت‌گذاری برای کلیدواژه‌ها وقت زیادی مصرف کنید و یا نتوانید به مخاطب موردنظرتان دسترسی پیدا کنید. اما با تبلیغات هوشمند بازار تمام این کارها را به دست هوش مصنوعی می‌سپارید و تنها با چند کلیک تبلیغ شما با بهترین کیفیت به دست بهترین مخاطب ممکن می‌رسد. 

هوشمندانه و مثل آب خوردن

اگر بخواهید یک تبلیغ کاملا شخصی‌سازی‌شده با تمام امکانات و با بازده بالا برای اپلیکیشن و بازی‌تان طراحی کنید و بودجه‌بندی و قیمت‌گذاری و مزایده‌ها را هم برنده شوید به تخصص نسبتا زیاد و کمی تجربه نیاز دارید. اما نظرتان چیست که تمام این کارها را به دست سیستم هوشمندانه بازار بسپارید؟ تنها کاری که می‌کنید تعیین قیمت برای هر دانلود است و هوش مصنوعی بازار تمام مراحل را برای شما انجام می‌دهد. با توجه به داده‌های بزرگی که دارد بهترین کلیدواژه‌ها و بهترین موقعیت را برای شما انتخاب می‌کند. سراغ مخاطبانی می‌رود که دانلود بیشتری دارند و در نهایت نتایج دلخواه‌تان را به شما می‌دهد. 

همه‌چیز سر جای خودش است

رمز موفقیت
رمز موفقیت

یک تبلیغ خوب زمانی موثر و قدرتمند عمل می‌کند که پیام درست را در زمان درست به دست مخاطب درست برساند. حالا اگر بخواهیم این رویکرد را در مورد تبلیغات هوشمند بررسی کنیم همه چیز سر جای خودش است. 

  • هوش مصنوعی بازار تشخیص می‌دهد که با توجه به نوع اپ و یا بازی شما چه کلیدواژه‌ها و چه ردیف‌هایی را به آن اختصاص داد و در چه موقعیت‌هایی آن را نمایش دهد. 
  • زمان‌بندی تبلیغات هوشمند مطابق با بیگ‌دیتای دقیق از کاربران است و بهترین زمان برای تبلیغ شما در نظر گرفته می‌شود. دقیقا زمانی که کاربران به دنبال اپ و یا بازی شما هستند تبلیغ شما را می‌بینند. 
  • در این سیستم، کاربران صرفا یک عدد نیستند بلکه هر کاربر ویژگی‌های خاص خودش را دارد و هوش مصنوعی تشخیص می‌دهد چه اپ یا بازی برای این کاربر مناسب است و یا در حال حاضر به چه چیزهایی نیاز دارد و دقیقا موارد موردنیازش را به عنوان تبلیغ به او نمایش می‌دهد. در نتیجه تبلیغ شما کاملا متناسب با داده‌ها و ویژگی‌های رفتاری کاربران شخصی‌سازی می‌شود و می‌توانید مطمئن باشید کاربرانی که محصول شما را دانلود می‌کنند به کاربران فعال تبدیل می‌شوند. 

می‌بینید؟ همه‌چیز در بهینه‌ترین حالت است و همه‌چیز از فیلترهای قدرتمندی عبور می‌کند تا بهترین نتیجه ممکن را بگیرید. اگر صفحه اپ یا بازی‌تان را به طور کامل و جامع تکمیل کرده باشید، عکس‌ها و توضیحات دقیقی ارائه داده باشید و اپلیکیشن شما بدون باگ باشد می‌توانید مطمئن باشید که این روش تبلیغاتی کاربرانی را به شما هدیه می‌دهد که به صورت مداوم از محصول شما استفاده می‌کنند و اگر مدل درآمدی قدرتمندی طراحی کرده باشید هزینه تبلیغاتی شما خیلی زود دوباره به شما برمی‌گردد. 

شما تنها یک کار انجام می‌دهید

هوشمندانه تبلیغ کنید و نتایج هوشمندانه بگیرید.

در مدل‌های تبلیغاتی دیگر مانند تبلیغات جستجو احتمالا برای تعیین قیمت برای هر کلیدواژه دچار سردرگمی می‌شوید. اینکه کدام کلیدواژه را انتخاب کنید و هر کلیدواژه چه ارزشی برای شما دارد و چطور می‌توانید کاربران باکیفیت را با کلیدواژه‌های مختلف جذب کنید. در نتیجه ممکن است در قیمت‌گذاری دچار سردرگمی شوید. اما در تبلیغات هوشمند چنین اتفاقی نمی‌افتد. 

شما باید تشخیص دهید که ارزش هر کاربر برای شما به صورت میانگین چقدر است. یعنی حاضر هستید برای جذب هر کاربر باکیفیت چقدر هزینه می‌کنید؟ در این صورت می‌توانید قیمت ایده‌آلی به ازای هر نصب انتخاب کنید و با توجه به این قیمت‌گذاری کاربران موردنیازتان را جذب کنید. 

فرض کنید شما یک بازی حدس کلمه طراحی کرده‌اید که 100 مرحله اول رایگان هستند و از مرحله 100 به بعد باید هزینه‌ای توسط کاربران پرداخت شود. فرض کنیم این هزینه 30 هزار تومان است و شما می‌دانید که از هر 10 کاربری که به مرحله 100 می‌رسند یک کاربر هزینه را پرداخت می‌کند. در این صورت به طور مثال اگر برای هر نصب 3 هزار تومان بدهید یعنی بعد از اینکه 10 نفر اپلیکیشن شما را دانلود کردند می‌توانید این هزینه‌ای که برای تبلیغات داده‌اید را جبران کنید. یعنی تنها کاری که باید بکنید این است که تشخیص دهید که هر کاربر چقدر برای شما ارزش ایجاد می‌کند و متناسب با آن برای تبلیغات هوشمند به ازای هر نصب هزینه تعیین کنید. 

کار کردن با پنل تبلیغات هوشمند هم بسیار ساده است و تنها با چند کلیک ساده می‌توانید تبلیغات گسترده‌تان را اجرا کنید. در حالی که ممکن است برای تبلیغات در جستجو و یا تبلیغات در گشت و گذار وقت نسبتا زیادی صرف کنید. شما یک هوش مصنوعی قدرتمند دارید که تمام کارها را انجام می‌دهد و هزینه‌ای هم بابت این کار نمی‌گیرد. جذاب نیست؟

جمع‌بندی ویژگی‌ها و قابلیت‌های تبلیغات هوشمند بازار

امکانات تبلیغات هوشمند در موارد زیر خلاصه می‌شود:

  • یک پنل ساده که تنها با چند کلیک تبلیغ شما را اجرا می‌کند.
  • بدون نیاز به صرف وقت طولانی و درگیر شدن در مزایده‌ها می‌توانید تبلیغ کنید.
  • شما به ازای هر نصب قیمت می‌دهید و تنها زمانی این هزینه را پرداخت می‌کنید که نصب اپ و یا بازی شما به طور کامل انجام شده باشد. 
  • هوش مصنوعی اپلیکیشن و یا بازی شما را در زمان مناسب به کاربر مناسب نمایش می‌دهد. 

اگر سوالی در مورد این سیستم تبلیغاتی بازار دارید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا در قسمت کامنت‌ها مطرح کنید تا در اسرع وقت به شما پاسخ داده شود. 

تبلیغات هوشمند بازار چیست؟

یک تبلیغ توسط هوش مصنوعی که با تحلیل داده‌های مختلف به کاربران موردنظر شما نمایش داده می‌شود. 

تبلیغ هوشمند چطور کار می‌کند؟


شما به ازای هر نصب قیمت می‌دهید و هوش مصنوعی تمام مراحل دیگر را به صورت لحظه‌ای انجام می‌دهد. 

نظرات

پاسخ به این نظر

    نیاز به مشاوره دارید؟

    روز و ساعت جلسه مشاوره تبلیغات بازار را انتخاب کنید.

    ثبت درخواست مشاوره
    ارتباط با توسعه‌دهندگان

    با اضافه کردن شماره تماس و پست الکترونیکی خود در سامانه بازار با ما در ارتباط باشید.

    ارتباط با توسعه دهندگان