بهبود نتایج تبلیغات جستجوی بیسیک اپل

بهبود نتایج تبلیغات جستجوی بیسیک اپل
نیاز به مشاوره دارید؟
روز و ساعت جلسه مشاوره تبلیغات بازار را انتخاب کنید.

بهبود نتایج پروموشن اپلیکیشن در تبلیغات جستجوی بیسیک اپل

با دنبال کردن روش‌های زیر بهترین عملکرد را در تبلیغات جستجوی بیسیک اپل داشته باشید:

فاکتورهای زیادی روی چگونگی عملکرد پروموشن اپلیکیشن‌ها در تبلیغات جستجوی بیسیک اپل تأثیر می‌گذارند، از جمله ارتباط اپلیکیشن و کاربر، میزان حداکثر CPI (حداکثر هزینه‌ای که به‌ازای هر نصب مشخص می‌کنید) در مقایسه با رقبا و پاسخ و رفتار کاربران در برابر تبلیغ شما. استفاده از روش‌ها و تمرینات زیر می‌تواند به بهبود نتایج پروموشن شما در تبلیغات جستجوی بیسیک اپل کمک کند.

  • بررسی مجدد متادیتاهای خود در اپ استور کانکت و تبدیل آن به بهترین ارائهای که می‌توانید اپلیکیشن خود را با آن معرفی کنید

عنوان برنامه، توضیحات و کلمات کلیدی مواردی هستند که تبلیغات جستجوی اپل از آن‌ها برای نمایش اپلیکیشن شما در جستجوهای کاربران استفاده می‌کند، پس باید در نوشتن آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید.  تبلیغات جستجوی بیسیک اپل نیز از نام برنامه، زیرنویس (توضیح بسیار کوتاه و چند کلمه‌ای در زیر نام اپلیکیشن) ، توضیحات، ویدیوشات‌ها و اسکرین‌شات‌هایی که در صفحه‌ی اپلیکیشن قرار داده‌اید نیز برای ساخت تبلیغات استفاده می‌کند. پیش از استفاده از تبلیغات جستجوی بیسیک اپل، وقت کافی را برای بررسی مجدد متادیتاهای خود در اپ استور کانکت اختصاص دهید.

توجه داشته باشید که تغییراتی که در متادیتاهای اپ‌استور می‌دهید بعد از ۲۴ ساعت اعمال می‌شوند و بیشتر از ۲ ساعت طول می‌کشد تا روی تبلیغات اپ‌استور اعمال شوند.

  • به خلاقانه بودن تبلیغات خود دقت کنید. این مورد میتواند بیشترین تأثیر را در عملکرد پروموشن شما داشته باشد

 چون تبلیغات جستجوی اپل از نام اپلیکیشن، زیرنویس، توضیحات، ویدیو و سه اسکرین‌شات اول در ساخت تبلیغات استفاده می‌کند، تغییر و بهینه‌کردن این موارد به بهبود عملکرد پروموشن نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

  • صفحهی محصول خود را نیز بهبود ببخشید. این صفحه به نرخ تبدیل ورود کاربر به نصب اپلیکیشن کمک بسیاری میکند

 با داشتن امکان اضافه‌کردن سه ویدیو، ۱۰ اسکرین‌شات از محیط برنامه و توضیحات متنی، صفحه محصولات خود را به نماینده‌ی شایسته‌ای از اپلیکیشن خود تبدیل کنید.

  • اگر تبلیغ شما نتیجهی موردنظر را به همراه ندارد با افزایش نرخ CPI احتمال نمایش آن را بیشتر کنید

 می‌توانید از حداکثر CPI پیشنهادی در داشبورد خود به‌عنوان یک راهنما برای انتخاب میزان صحیح CPI استفاده کنید.

  • پروموشن خود را در تمام کشورها و مناطقی که اپلیکیشن شما در دسترس است فعال کنید

  این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا به کاربران احتمالی بیشتری دسترسی داشته باشید. بودجه‌ی ماهانه‌ی خود را برای رسیدن به حداکثر کاربران و مشتریان احتمالی بررسی کنید، باتوجه‌به پروموشن در کشورها و مناطق مختلف شاید مجبور به افزایش بودجه‌ی خود باشید.

  • از بیزینس مدل دقیق و درستی استفاده کنید

 انتخاب بیزینس مدل درست برای اپلیکیشن می‌تواند اهداف شما را با انتظارات مخاطبان کلیدی تطبیق داده و همچنین روی عملکرد بهتر جستجوی اپ‌استور نیز تأثیر گذارد. اگر موارد بالا را رعایت کرده و هنوز نتیجه دلخواه را نگرفته‌اید، بهتر است تا تمرینات اپ‌استور را مرور کنید.

منبع

بهبود نتایج پروموشن اپلیکیشن در تبلیغات جستجوی بیسیک اپل

با دنبال کردن روش‌های زیر بهترین عملکرد را در تبلیغات جستجوی بیسیک اپل داشته باشید:

فاکتورهای زیادی روی چگونگی عملکرد پروموشن اپلیکیشن‌ها در تبلیغات جستجوی بیسیک اپل تأثیر می‌گذارند، از جمله ارتباط اپلیکیشن و کاربر، میزان حداکثر CPI (حداکثر هزینه‌ای که به‌ازای هر نصب مشخص می‌کنید) در مقایسه با رقبا و پاسخ و رفتار کاربران در برابر تبلیغ شما. استفاده از روش‌ها و تمرینات زیر می‌تواند به بهبود نتایج پروموشن شما در تبلیغات جستجوی بیسیک اپل کمک کند.

  • بررسی مجدد متادیتاهای خود در اپ استور کانکت و تبدیل آن به بهترین ارائهای که می‌توانید اپلیکیشن خود را با آن معرفی کنید

عنوان برنامه، توضیحات و کلمات کلیدی مواردی هستند که تبلیغات جستجوی اپل از آن‌ها برای نمایش اپلیکیشن شما در جستجوهای کاربران استفاده می‌کند، پس باید در نوشتن آن‌ها نهایت دقت را داشته باشید.  تبلیغات جستجوی بیسیک اپل نیز از نام برنامه، زیرنویس (توضیح بسیار کوتاه و چند کلمه‌ای در زیر نام اپلیکیشن) ، توضیحات، ویدیوشات‌ها و اسکرین‌شات‌هایی که در صفحه‌ی اپلیکیشن قرار داده‌اید نیز برای ساخت تبلیغات استفاده می‌کند. پیش از استفاده از تبلیغات جستجوی بیسیک اپل، وقت کافی را برای بررسی مجدد متادیتاهای خود در اپ استور کانکت اختصاص دهید.

توجه داشته باشید که تغییراتی که در متادیتاهای اپ‌استور می‌دهید بعد از ۲۴ ساعت اعمال می‌شوند و بیشتر از ۲ ساعت طول می‌کشد تا روی تبلیغات اپ‌استور اعمال شوند.

  • به خلاقانه بودن تبلیغات خود دقت کنید. این مورد میتواند بیشترین تأثیر را در عملکرد پروموشن شما داشته باشد

 چون تبلیغات جستجوی اپل از نام اپلیکیشن، زیرنویس، توضیحات، ویدیو و سه اسکرین‌شات اول در ساخت تبلیغات استفاده می‌کند، تغییر و بهینه‌کردن این موارد به بهبود عملکرد پروموشن نیز کمک بسیاری خواهد کرد.

  • صفحهی محصول خود را نیز بهبود ببخشید. این صفحه به نرخ تبدیل ورود کاربر به نصب اپلیکیشن کمک بسیاری میکند

 با داشتن امکان اضافه‌کردن سه ویدیو، ۱۰ اسکرین‌شات از محیط برنامه و توضیحات متنی، صفحه محصولات خود را به نماینده‌ی شایسته‌ای از اپلیکیشن خود تبدیل کنید.

  • اگر تبلیغ شما نتیجهی موردنظر را به همراه ندارد با افزایش نرخ CPI احتمال نمایش آن را بیشتر کنید

 می‌توانید از حداکثر CPI پیشنهادی در داشبورد خود به‌عنوان یک راهنما برای انتخاب میزان صحیح CPI استفاده کنید.

  • پروموشن خود را در تمام کشورها و مناطقی که اپلیکیشن شما در دسترس است فعال کنید

  این کار به شما این فرصت را می‌دهد تا به کاربران احتمالی بیشتری دسترسی داشته باشید. بودجه‌ی ماهانه‌ی خود را برای رسیدن به حداکثر کاربران و مشتریان احتمالی بررسی کنید، باتوجه‌به پروموشن در کشورها و مناطق مختلف شاید مجبور به افزایش بودجه‌ی خود باشید.

  • از بیزینس مدل دقیق و درستی استفاده کنید

 انتخاب بیزینس مدل درست برای اپلیکیشن می‌تواند اهداف شما را با انتظارات مخاطبان کلیدی تطبیق داده و همچنین روی عملکرد بهتر جستجوی اپ‌استور نیز تأثیر گذارد. اگر موارد بالا را رعایت کرده و هنوز نتیجه دلخواه را نگرفته‌اید، بهتر است تا تمرینات اپ‌استور را مرور کنید.

منبع