بیت پین در ایونت تبلیغات بازار

|
اخبار
بیت پین در ایونت سال ۱۴۰۰ تبلیغات کافه بازار
نیاز به مشاوره دارید؟
روز و ساعت جلسه مشاوره تبلیغات بازار را انتخاب کنید.

امروز قصد داریم در مورد اولین دیدار با کاربر پس از نصب اپلیکیشن صحبت کنیم. این که چه اتفاقی در این دیدار خواهد افتاد؟ چگونه می توانیم کاربر را به سمت اکشن های دلخواهی که داریم هدایت کنیم؟ چه شرایطی موجب می شود کانورژن ریت conversion rate بهتری کسب کنیم؟ در این مطلب قصد داریم یک گزارش کار ۳ ماهه را در بیت پین مرور کنیم. این گزارش به خوبی بیانگر پیشرفت ما در زمینه کاری خود خواهد بود و بیان می ‌کند که چگونه ما توانسته ایم به نرخ های بالاتر برسیم.

در این بین قصد داریم نمودار بیت کوین را به‌ دقت برای شما بررسی کنیم. تحلیل نمودار بیت کوین می تواند به ما کمک کند تا برای بررسی بازار پر رقابت اپلیکیشن ها و وب سایت هایی که خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران را انجام می دهند به خوبی بتوانیم صحبت ‌های لازم را انجام دهیم. قبل از رشد بیت کوین، بازار کریپتوکارنسی یک بازار و اقیانوس آرام و آبی بود که رقابتی بسیار سطح پایین در آن وجود داشت. نقطه ورود ما در اوج بازار بود. همان نقطه‌ ای که بازار به شدت با سطح رقابتی بالا درگیر بود. با یک نگاه مختصر می ‌توان دریافت که ۵۰ پلتفرم یا صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال، فعالیت خود را در این زمینه انجام می دهند.

اما اکنون اتفاقات جدیدی در این بازار رخ داده است. با وجود اینکه چند ماه بیشتر از فعالیت ما در کریپتوکارنسی نمی‌گذرد ولی توانسته ایم خود را به عنوان یکی از مهمترین بازیگرهای این بازار تبدیل کنیم. بررسی ‌های ما نشان می ‌داد که عملاً ما در مقایسه با رقبای خود بیش از ۱۰ برابر کانورژن ریت و نرخ ‌های تبدیل بهترین را داشتیم.

جالب است بدانید که ما تنها در سه ماهه فصل پاییز سال ۱۴۰۰ توانسته‌ ایم بیش از ۲۵۰ هزار کاربر را به خود جذب کنیم. از زمان شروع فعالیت ما و استفاده از اپلیکیشن، تنها پس از طی کردن ۴۵ روز توانستیم به بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال در بازار دست پیدا کنیم.

بیت پین، بازار حرفه ای

یکی از موارد مهمی که در این زمینه شناخته می ‌شود این است که اگر شما دارای یک اپلیکیشن هستید و با روش ‌های مختلف کاربر را ترغیب به حضور در اپلیکیشن خود کرده اید، با توجه به استراتژی هایی که در نظر گرفته ‌اید موفق شده یک کاربر را وادار به نصب اپلیکیشن خود نمایید. بدون تردید توقع دارید که کار برای شما یک ترنس اکشن انجام دهد. این خواسته می تواند یک رجیستر، خرید و یا هر مورد دیگری که مد نظر شما قرار دارد، باشد. 

نکته مهمی در این زمینه وجود دارد: هنگامی که در یک بازار پر رقابت فعالیت می کنید و قبل از حضور شما اپلیکیشن ‌های فعالی در این زمینه آغاز به کار کرده اند، نکته مهم این است که فضای رقابتی حاکم، می تواند به عنوان یک مزیت برای شما شناخته شود. بدون تردید شما برای فعالیت در این زمینه دلایل خاص خود را دارید و اقدام به ارائه اپلیکیشن و سرویس دهی نموده ‌اید.

در چنین فضایی لازم است که شما مزیت خود را به کاربر و مخاطب نشان دهید. این عملکرد باید در همان برخورد برای کاربر نمایان شود. توجه داشته باشید لزوما نیاز به استفاده از سرویس های خاص تکنیکال برای نشان دادن مزایای سرویس دهی شما نخواهد بود؛ یا نیاز نیست که خدمات خود را با قیمتی ارزان در اختیار کاربران قرار دهید. یکی از مهمترین مواردی که در این زمینه می ‌تواند به عنوان مزیت اپلیکیشن شما به کاربر در همان نگاه اول القا پیدا کند، رابط کاربری اپلیکیشن خواهد بود. در واقع صفحه اصلی اپلیکیشن شما نقشی بسیار کلیدی و مهم برای ایجاد علاقه در کاربر ایفا می کند. این که کاربر قصد داشته باشد از اپلیکیشن شما استفاده کند یا خیر، بسته به رابط کاربری اپلیکیشن شما خواهد بود. پس باید در همان صفحه اصلی اپلیکیشن می توانید بخشی از خدمت خود را به کاربر نمایش دهید. 

دلایل موفقیت بیت پین

به عنوان مثال ما در مجموعه بیت پین تعداد کوین و ارزهای متنوع و بالاتری نسبت به رقبای خود داریم. علاوه بر این موارد در تلاشیم که به کاربر این نکته را انتقال دهیم که همواره سعی بر آن داشته ‌ایم که خود را نسبت به رقبا در این فضا برجسته تر نشان دهیم. تلاش ما این است که در همان صفحه اول به کاربر پیام خود را انتقال داده که ما تفاوت های فراوانی در خدمات ارائه شده در اپلیکیشن خود نسبت به رقبای دیگر ایجاد کرده ‌ایم. کاربر به منظور ورود به بیت پین با یک رابط کاربری ساده و دلنشین مواجه می شود.

پس صفحه اصلی اپلیکیشن شما نقشی کلیدی برای ارتقاء کسب و کار و ایجاد رابطه با کاربری ایفا می کند. بسیار مهم است که صفحه اصلی اپلیکیشن شما بدون ایجاد آسیب به کاربر و یا از دست دادن کلیت محصول، خود به خوبی طراحی شود و به کاربران موارد مهمی انتقال دهید.

به عنوان مثال یک صفحه کاربری ساده مانند اسلایدری که هم اکنون در دیجی کالا ارائه می شود یا مانند اسلایدری که ما هم اکنون در بیت پین برای شما ایجاد کرده ایم، به خوبی توانسته تفاوت ‌های خود را با سایر اپلیکیشن و برندها نشان دهد. تفاوت های فراوانی برای ایجاد صفحه نخست اپلیکیشن وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است شما قصد داشته باشید پروموشن خود را به کاربر نشان دهید یا اینکه قصد داشته باشید برخی از کاربرد یا فیچر خود را در اختیار کاربران قرار دهید.

بر فرض مثال ما تصمیم گرفته ایم در بیت پین، قیمت ارزهای دیجیتال را در صفحه نخست به کاربران ارائه دهیم. شرایطی که موجب می شود کاربر برای بررسی قیمت رمز ارزها مانند بیت کوین با مراجعه به صفحه نخست بین پین نیاز خود را دریافت کند. در کنار این مورد می توانیم در اسلایدر خود، پروموشن خاص یا تنوع ارز بالایی اگر وجود دارد را معرفی خواهیم کرد.

راهکاری برای تبلیغات کسب و کار

اکنون زمان آن رسیده که در مورد پروموشن نکات بیشتری بیان کنیم. قبل از آن باید بدانید هنگامی که قصد تبلیغ برای اپلیکیشن خود را دارید بالطبع کسری از تبلیغات شما بر محوریت CPI خواهد چرخید. شرایطی که موجب می شود شما برای راه اندازی و اجرای اپلیکیشن خود به بخش های مختلف، هزینه هایی پرداخت کنید. به نظر ما باید برای جایگزینی این روش، ترافیک کثیف و تمیز را مشخص کنید. در چنین شرایطی باید تمرکز خود را بر روی نقطه ای بگذارید که دارای ترافیک تمیزتری است. در چنین بخش هایی می توانید یک سری از پروموشن ها را قرار دهید و برای کاربران دست و دل بازتر عمل کنید.

تجربه بیت پین از تبلیغات در کافه بازار

بدون تردید کافه ‌بازار یکی از تمیزترین ترافیک ها را دارد. می ‌توانیم قاطعانه بیان کنیم که کافه بازار از بهترین نرخ تبدیل ها را ارائه می دهد. به همین علت توصیه ما این است به جای هزینه کردن در فضاهای دیگر، برای توسعه اپلیکیشن و کسب و کار خود، به خصوص هنگامی که به عنوان یک برند اپلیکیشن جدید فعالیت خود را آغاز می کنید، می توانید در کافه بازار تمرکز خود را گذاشته و فعالیت خود را انجام دهید. این عمل به شما کمک می کند تا در مکانی با نرخ تبدیل بسیار بهتر، بدون پرداخت هزینه، به توسعه کسب و کار خود کمک کنید. در این مواقع می توانید برای کاربران خود در خود دست و دلبازتر عمل نمایید.

خدمات بیت پین 

یکی از مواردی که ما در بیت پین در نظر گرفته ‌ایم، قرار دادن بخشی به عنوان صفحه جوایز در صفحه نخست اپلیکیشن است و آن را به کاربر نمایش می دهیم. این بخش به گونه ای است که ما به کاربران توصیه می ‌کنیم اگر یک اکشن خاص را انجام دهند، می ‌توانند یک ارز دیجیتال را به عنوان هدیه دریافت کنند. یا اگر فعالیت خاصی دیگر انجام دهید، می توانید برای معامله و ترید ارز دیجیتال بیت کوین به صورت رایگان اقدام نمایید. بد نیست بدانید بسیاری از این فعالیت ها که توسط کاربران انجام می ‌شد هیچ گونه سودی برای مجموعه بیت پین در پی نداشت. با این حال ما به کاربران به خوبی آموختیم که برای افزایش امنیت فعالیت خود اقدام نمایند و با این کار می توانستند کارمزد رایگان دریافت کنند. 

این عمل به خوبی نشان می دهد که برای شما مهم نخواهد بود که چه اکشنی از کاربر دریافت می کنید. مهم این است که اهداف شما در این زمینه چگونه ترسیم می شوند. به راحتی می توانید در صفحه اصلی اپلیکیشن با ارائه یک پروموشن به کاربر این حس را انتقال دهید که ارزش بالایی برای شما دارد. این عمل به خوبی می تواند به صورت اتوماتیک، کاربری که به شکل ارگانیک وارد اپلیکیشن شما شده را به اهداف خود هدایت کنید.

یکی از نکات مهم دیگر در این زمینه، جهت ‌دهی به کار برد محسوب می شود. گاهی اوقات ممکن است شما یک محصول پیچیده در اختیار داشته باشید. محصولی که می‌ تواند فیچرهای متعددی به همراه داشته باشد. هنگامی که شما به دنبال اهداف خاصی هستید و قصد افزایش conversion rate را دارید، بسیار مهم است که بتوانید به کاربر خود جهت دهید. این جهت گیری می تواند شکل های مختلفی داشته باشد و از بخش ‌های مختلف اپلیکیشن شما نشات گیرد، یا اینکه پس از آنکه کاربر به عنوان یک لید، شماره موبایل یا ایمیل خود را برای شما ارسال کرد، موارد متعددی را در نظر بگیرید. 

به عنوان مثال می ‌توانید صفحه کلیک شده توسط کاربر را به خوبی بررسی کرده و با ارائه راهنما به آن اجازه کشف شدن شما توسط کاربر را از آن سلب کرده و نیازهای وی را به خوبی در اختیار وی قرار دهید. قطعاً کاربران بسیار کنجکاوانه عمل می‌ کنند. این افراد می ‌توانند به بخش های مختلف اپلیکیشن شما مراجعه کرده و بر روی آن ها کلیک کنند. البته در طرف مقابل، کاربر ممکن است به زودی خسته شده و روی به کلیک کردن بر روی بخش ‌های مختلف اپلیکیشن شما بیاورد. در این بین ممکن است کاربر بخشی که به شدت مورد توجه شما قرار دارد را به راحتی رد کند. پس شرایط بیان شده این مهم را می طلبد که به کاربر خود جهت دهی کنید. این جهت‌ دهی صرفاً لازم نیست که در صفحه اول اپلیکیشن یا درون اپلیکیشن شما باشد. بسیاری از اوقات می توانید با یک پوش نوتیفیکیشن PUSH NOTIFICATION به کاربر خود جهت دهید.

بگذارید برای روشن شدن این مفهوم، مثالی برای شما بیان کنیم. بدون تردید ما به این نکته واقفیم که بسیاری از کاربرانی که از اپلیکیشن بیت پین استفاده می ‌کنند، قصد خرید و فروش رمز ارزهای مختلف را ندارند. با این وجود با بررسی دقیق شرایط بازار این نکته را در می یابیم که بیت کوین در بازه ای خاص شروع به رشد قیمت داشته است. کاربر در چنین شرایطی به دنبال خرید این ارز دیجیتال خواهد بود.

در این مواقع یک پوش نوتیفیکیشن PUSH NOTIFICATION به خوبی می ‌تواند به کاربر جهت دهد. این جهت‌ دهی دقیقاً می تواند در مکانی باشد که مورد هدف شما قرار گرفته است. برای این عمل می ‌توانید با یک پوش نوتیفیکیشن کاربر را به صفحه قیمت بیت‌ کوین هدایت کنید. در این مواقع کاربر با بررسی نمودار قیمتی بیت کوین، هنگامی که با رشد قیمت آن مواجه می ‌شود با خود گمان می کند که این ارز دیجیتال پتانسیل بیشتری برای رشد قیمت دارد. پس از این مرحله با توجه به اینکه شما تبلیغات خود را برای فروش انجام داده اید، به خوبی می توانید نرخ کانورژن ریت conversion rate یا تبدیل را به خوبی افزایش دهید.

یکی دیگر از نکاتی که می ‌تواند به شما برای افزایش نرخ بازدهی کمک فراوان کند، تکرار پذیر بودن محسوب می شود. احتمالاً بسیاری از اهدافی که شما در نظر گرفته اید در همان برخورد اول اتفاق نخواهند افتاد و کاربر در همان ابتدای برخورد به فانل فروش شما نخواهد رسید. این شرایط این مهم را می‌ طلبد که اپلیکیشن خود را به گونه ‌ای طراحی کنید که دارای قابلیت تکرارپذیری باشد. این تکرار پذیری را می توانید به عنوان یک ابزار مورد استفاده قرار دهید.

برای روشن شدن این امر بهتر است مثالی برای شما بیان کنیم. بدون تردید ما در طول روز از اپلیکیشن هایی مانند دیجی کالا در و دیوار استفاده می کنیم. شاید ما در همان لحظه قصد خرید از دیجی کالا و دیوار را نداشته باشیم، ولی دیجی کالا این شرایط را در نظر گرفته و با ارائه سولوشن تکرارپذیر تحت این عنوان که قیمت فلان گوشی چند تومان است شما را ترغیب به خرید می کند. یا این شرایط در اپلیکیشن دیوار نیز وجود دارد. برای بیت کوین نیز بسیاری از کاربران برای آگاهی از قیمت ارزهای دیجیتال می توانند اقدام کنند. با وجود این که برخی از اپلیکیشن ها قابلیت استفاده از این عملکرد را ندارند، ولی حتی الامکان سعی کنید از این نقاط قوت بهره ببرید. شما می توانید اپلیکیشن خود را فارغ از کاربرد و هدف خود و بحث درآمدزایی که در انتهای فانل می توانیم مشاهده کنیم، به گونه ‌ای طراحی کنید که به کاربر بفهمانید که می تواند بدون پرداخت هزینه ‌های مختلف، مجدد روی به استفاده از اپلیکیشن و خدمات مختلف آن بیاورد.

در انتها نکاتی برای شما بیان می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید برای اپلیکیشن خود، تغییراتی اعمال نمایید. این نکات می ‌توانند بیان کنند که شاخص های مختلف چگونه به شما کمک خواهند کرد.

نکات مهم برای معرفی اپلیکیشن

یکی از مهم ‌ترین نکات این است که شما باید کارهایی که انجام می دهید را به دقت مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این باید ترافیک خود را نیز به خوبی بشناسید، یا اینکه مراحل رفته شده توسط کاربر را نیز بررسی نمایید. بدون تردید هر اپلیکیشنی به شکلی منحصر به فرد، گونه ‌ای از کاربردها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرایط موجب می شود که شما روی به انجام A/B تست بیاورید. اگر به شما بیان کنیم که ترافیک کثیف و تمیز خود را پیدا کنید، باید موارد بیان شده را به خوبی در نظر داشته باشید. در چنین شرایطی می توانید تغییرات انجام شده در طول هفته بر روی اپلیکیشن خود را به خوبی در اختیار داشته و و تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

یکی از موارد دیگر که می ‌تواند در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد، بررسی اپلیکیشن ‌های منطقه خواهد بود. مثلا ما در اطراف کشور خود کشور ترکیه را داریم که چه از نظر جمعیت، چه از نظر فرهنگ و GDP و حتی تا حدودی از نظر تورم شبیه این کشور هستیم. بدون تردید بررسی اپلیکیشن های ارائه شده توسط کشور ترکیه می تواند به شما کمک کند تا از آزمون و خطاهای آن ها استفاده کرده و به اهداف خود دست پیدا کنید.

گاهی اوقات شما اپلیکیشن‌ هایی دارید که مشابه خارجی آن نیز وجود دارد. به همین علت می توانید از این مشابه بودن به نفع خود بهره ببرید. سعی کنید در اکثر مواقع فلوها و ریزترین جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. قطعاً رقبای شما برای رسیدن به اهداف خود، هزینه هایی پرداخت کرده اند. این رفتار می تواند برای شما ذخیره شده و در صورت لزوم از آن بهره ببرید.

نکته آخر که اهمیت بالایی دارد، می تواند تمام مباحث بیان شده توسط ما را تشریح کند. هر اندازه شما هزینه کنید و CPI خود را ارتقا دهید، شما نمی توانید نرخ تبدیل بالایی کسب کنید. لازمه انجام این کار و رسیدن به اهداف، توجه زیاد به کاربر خواهد بود.

امروز قصد داریم در مورد اولین دیدار با کاربر پس از نصب اپلیکیشن صحبت کنیم. این که چه اتفاقی در این دیدار خواهد افتاد؟ چگونه می توانیم کاربر را به سمت اکشن های دلخواهی که داریم هدایت کنیم؟ چه شرایطی موجب می شود کانورژن ریت conversion rate بهتری کسب کنیم؟ در این مطلب قصد داریم یک گزارش کار ۳ ماهه را در بیت پین مرور کنیم. این گزارش به خوبی بیانگر پیشرفت ما در زمینه کاری خود خواهد بود و بیان می ‌کند که چگونه ما توانسته ایم به نرخ های بالاتر برسیم.

در این بین قصد داریم نمودار بیت کوین را به‌ دقت برای شما بررسی کنیم. تحلیل نمودار بیت کوین می تواند به ما کمک کند تا برای بررسی بازار پر رقابت اپلیکیشن ها و وب سایت هایی که خدمات خرید و فروش ارز دیجیتال در ایران را انجام می دهند به خوبی بتوانیم صحبت ‌های لازم را انجام دهیم. قبل از رشد بیت کوین، بازار کریپتوکارنسی یک بازار و اقیانوس آرام و آبی بود که رقابتی بسیار سطح پایین در آن وجود داشت. نقطه ورود ما در اوج بازار بود. همان نقطه‌ ای که بازار به شدت با سطح رقابتی بالا درگیر بود. با یک نگاه مختصر می ‌توان دریافت که ۵۰ پلتفرم یا صرافی خرید و فروش ارز دیجیتال، فعالیت خود را در این زمینه انجام می دهند.

اما اکنون اتفاقات جدیدی در این بازار رخ داده است. با وجود اینکه چند ماه بیشتر از فعالیت ما در کریپتوکارنسی نمی‌گذرد ولی توانسته ایم خود را به عنوان یکی از مهمترین بازیگرهای این بازار تبدیل کنیم. بررسی ‌های ما نشان می ‌داد که عملاً ما در مقایسه با رقبای خود بیش از ۱۰ برابر کانورژن ریت و نرخ ‌های تبدیل بهترین را داشتیم.

جالب است بدانید که ما تنها در سه ماهه فصل پاییز سال ۱۴۰۰ توانسته‌ ایم بیش از ۲۵۰ هزار کاربر را به خود جذب کنیم. از زمان شروع فعالیت ما و استفاده از اپلیکیشن، تنها پس از طی کردن ۴۵ روز توانستیم به بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال در بازار دست پیدا کنیم.

بیت پین، بازار حرفه ای

یکی از موارد مهمی که در این زمینه شناخته می ‌شود این است که اگر شما دارای یک اپلیکیشن هستید و با روش ‌های مختلف کاربر را ترغیب به حضور در اپلیکیشن خود کرده اید، با توجه به استراتژی هایی که در نظر گرفته ‌اید موفق شده یک کاربر را وادار به نصب اپلیکیشن خود نمایید. بدون تردید توقع دارید که کار برای شما یک ترنس اکشن انجام دهد. این خواسته می تواند یک رجیستر، خرید و یا هر مورد دیگری که مد نظر شما قرار دارد، باشد. 

نکته مهمی در این زمینه وجود دارد: هنگامی که در یک بازار پر رقابت فعالیت می کنید و قبل از حضور شما اپلیکیشن ‌های فعالی در این زمینه آغاز به کار کرده اند، نکته مهم این است که فضای رقابتی حاکم، می تواند به عنوان یک مزیت برای شما شناخته شود. بدون تردید شما برای فعالیت در این زمینه دلایل خاص خود را دارید و اقدام به ارائه اپلیکیشن و سرویس دهی نموده ‌اید.

در چنین فضایی لازم است که شما مزیت خود را به کاربر و مخاطب نشان دهید. این عملکرد باید در همان برخورد برای کاربر نمایان شود. توجه داشته باشید لزوما نیاز به استفاده از سرویس های خاص تکنیکال برای نشان دادن مزایای سرویس دهی شما نخواهد بود؛ یا نیاز نیست که خدمات خود را با قیمتی ارزان در اختیار کاربران قرار دهید. یکی از مهمترین مواردی که در این زمینه می ‌تواند به عنوان مزیت اپلیکیشن شما به کاربر در همان نگاه اول القا پیدا کند، رابط کاربری اپلیکیشن خواهد بود. در واقع صفحه اصلی اپلیکیشن شما نقشی بسیار کلیدی و مهم برای ایجاد علاقه در کاربر ایفا می کند. این که کاربر قصد داشته باشد از اپلیکیشن شما استفاده کند یا خیر، بسته به رابط کاربری اپلیکیشن شما خواهد بود. پس باید در همان صفحه اصلی اپلیکیشن می توانید بخشی از خدمت خود را به کاربر نمایش دهید. 

دلایل موفقیت بیت پین

به عنوان مثال ما در مجموعه بیت پین تعداد کوین و ارزهای متنوع و بالاتری نسبت به رقبای خود داریم. علاوه بر این موارد در تلاشیم که به کاربر این نکته را انتقال دهیم که همواره سعی بر آن داشته ‌ایم که خود را نسبت به رقبا در این فضا برجسته تر نشان دهیم. تلاش ما این است که در همان صفحه اول به کاربر پیام خود را انتقال داده که ما تفاوت های فراوانی در خدمات ارائه شده در اپلیکیشن خود نسبت به رقبای دیگر ایجاد کرده ‌ایم. کاربر به منظور ورود به بیت پین با یک رابط کاربری ساده و دلنشین مواجه می شود.

پس صفحه اصلی اپلیکیشن شما نقشی کلیدی برای ارتقاء کسب و کار و ایجاد رابطه با کاربری ایفا می کند. بسیار مهم است که صفحه اصلی اپلیکیشن شما بدون ایجاد آسیب به کاربر و یا از دست دادن کلیت محصول، خود به خوبی طراحی شود و به کاربران موارد مهمی انتقال دهید.

به عنوان مثال یک صفحه کاربری ساده مانند اسلایدری که هم اکنون در دیجی کالا ارائه می شود یا مانند اسلایدری که ما هم اکنون در بیت پین برای شما ایجاد کرده ایم، به خوبی توانسته تفاوت ‌های خود را با سایر اپلیکیشن و برندها نشان دهد. تفاوت های فراوانی برای ایجاد صفحه نخست اپلیکیشن وجود دارد. به عنوان مثال ممکن است شما قصد داشته باشید پروموشن خود را به کاربر نشان دهید یا اینکه قصد داشته باشید برخی از کاربرد یا فیچر خود را در اختیار کاربران قرار دهید.

بر فرض مثال ما تصمیم گرفته ایم در بیت پین، قیمت ارزهای دیجیتال را در صفحه نخست به کاربران ارائه دهیم. شرایطی که موجب می شود کاربر برای بررسی قیمت رمز ارزها مانند بیت کوین با مراجعه به صفحه نخست بین پین نیاز خود را دریافت کند. در کنار این مورد می توانیم در اسلایدر خود، پروموشن خاص یا تنوع ارز بالایی اگر وجود دارد را معرفی خواهیم کرد.

راهکاری برای تبلیغات کسب و کار

اکنون زمان آن رسیده که در مورد پروموشن نکات بیشتری بیان کنیم. قبل از آن باید بدانید هنگامی که قصد تبلیغ برای اپلیکیشن خود را دارید بالطبع کسری از تبلیغات شما بر محوریت CPI خواهد چرخید. شرایطی که موجب می شود شما برای راه اندازی و اجرای اپلیکیشن خود به بخش های مختلف، هزینه هایی پرداخت کنید. به نظر ما باید برای جایگزینی این روش، ترافیک کثیف و تمیز را مشخص کنید. در چنین شرایطی باید تمرکز خود را بر روی نقطه ای بگذارید که دارای ترافیک تمیزتری است. در چنین بخش هایی می توانید یک سری از پروموشن ها را قرار دهید و برای کاربران دست و دل بازتر عمل کنید.

تجربه بیت پین از تبلیغات در کافه بازار

بدون تردید کافه ‌بازار یکی از تمیزترین ترافیک ها را دارد. می ‌توانیم قاطعانه بیان کنیم که کافه بازار از بهترین نرخ تبدیل ها را ارائه می دهد. به همین علت توصیه ما این است به جای هزینه کردن در فضاهای دیگر، برای توسعه اپلیکیشن و کسب و کار خود، به خصوص هنگامی که به عنوان یک برند اپلیکیشن جدید فعالیت خود را آغاز می کنید، می توانید در کافه بازار تمرکز خود را گذاشته و فعالیت خود را انجام دهید. این عمل به شما کمک می کند تا در مکانی با نرخ تبدیل بسیار بهتر، بدون پرداخت هزینه، به توسعه کسب و کار خود کمک کنید. در این مواقع می توانید برای کاربران خود در خود دست و دلبازتر عمل نمایید.

خدمات بیت پین 

یکی از مواردی که ما در بیت پین در نظر گرفته ‌ایم، قرار دادن بخشی به عنوان صفحه جوایز در صفحه نخست اپلیکیشن است و آن را به کاربر نمایش می دهیم. این بخش به گونه ای است که ما به کاربران توصیه می ‌کنیم اگر یک اکشن خاص را انجام دهند، می ‌توانند یک ارز دیجیتال را به عنوان هدیه دریافت کنند. یا اگر فعالیت خاصی دیگر انجام دهید، می توانید برای معامله و ترید ارز دیجیتال بیت کوین به صورت رایگان اقدام نمایید. بد نیست بدانید بسیاری از این فعالیت ها که توسط کاربران انجام می ‌شد هیچ گونه سودی برای مجموعه بیت پین در پی نداشت. با این حال ما به کاربران به خوبی آموختیم که برای افزایش امنیت فعالیت خود اقدام نمایند و با این کار می توانستند کارمزد رایگان دریافت کنند. 

این عمل به خوبی نشان می دهد که برای شما مهم نخواهد بود که چه اکشنی از کاربر دریافت می کنید. مهم این است که اهداف شما در این زمینه چگونه ترسیم می شوند. به راحتی می توانید در صفحه اصلی اپلیکیشن با ارائه یک پروموشن به کاربر این حس را انتقال دهید که ارزش بالایی برای شما دارد. این عمل به خوبی می تواند به صورت اتوماتیک، کاربری که به شکل ارگانیک وارد اپلیکیشن شما شده را به اهداف خود هدایت کنید.

یکی از نکات مهم دیگر در این زمینه، جهت ‌دهی به کار برد محسوب می شود. گاهی اوقات ممکن است شما یک محصول پیچیده در اختیار داشته باشید. محصولی که می‌ تواند فیچرهای متعددی به همراه داشته باشد. هنگامی که شما به دنبال اهداف خاصی هستید و قصد افزایش conversion rate را دارید، بسیار مهم است که بتوانید به کاربر خود جهت دهید. این جهت گیری می تواند شکل های مختلفی داشته باشد و از بخش ‌های مختلف اپلیکیشن شما نشات گیرد، یا اینکه پس از آنکه کاربر به عنوان یک لید، شماره موبایل یا ایمیل خود را برای شما ارسال کرد، موارد متعددی را در نظر بگیرید. 

به عنوان مثال می ‌توانید صفحه کلیک شده توسط کاربر را به خوبی بررسی کرده و با ارائه راهنما به آن اجازه کشف شدن شما توسط کاربر را از آن سلب کرده و نیازهای وی را به خوبی در اختیار وی قرار دهید. قطعاً کاربران بسیار کنجکاوانه عمل می‌ کنند. این افراد می ‌توانند به بخش های مختلف اپلیکیشن شما مراجعه کرده و بر روی آن ها کلیک کنند. البته در طرف مقابل، کاربر ممکن است به زودی خسته شده و روی به کلیک کردن بر روی بخش ‌های مختلف اپلیکیشن شما بیاورد. در این بین ممکن است کاربر بخشی که به شدت مورد توجه شما قرار دارد را به راحتی رد کند. پس شرایط بیان شده این مهم را می طلبد که به کاربر خود جهت دهی کنید. این جهت‌ دهی صرفاً لازم نیست که در صفحه اول اپلیکیشن یا درون اپلیکیشن شما باشد. بسیاری از اوقات می توانید با یک پوش نوتیفیکیشن PUSH NOTIFICATION به کاربر خود جهت دهید.

بگذارید برای روشن شدن این مفهوم، مثالی برای شما بیان کنیم. بدون تردید ما به این نکته واقفیم که بسیاری از کاربرانی که از اپلیکیشن بیت پین استفاده می ‌کنند، قصد خرید و فروش رمز ارزهای مختلف را ندارند. با این وجود با بررسی دقیق شرایط بازار این نکته را در می یابیم که بیت کوین در بازه ای خاص شروع به رشد قیمت داشته است. کاربر در چنین شرایطی به دنبال خرید این ارز دیجیتال خواهد بود.

در این مواقع یک پوش نوتیفیکیشن PUSH NOTIFICATION به خوبی می ‌تواند به کاربر جهت دهد. این جهت‌ دهی دقیقاً می تواند در مکانی باشد که مورد هدف شما قرار گرفته است. برای این عمل می ‌توانید با یک پوش نوتیفیکیشن کاربر را به صفحه قیمت بیت‌ کوین هدایت کنید. در این مواقع کاربر با بررسی نمودار قیمتی بیت کوین، هنگامی که با رشد قیمت آن مواجه می ‌شود با خود گمان می کند که این ارز دیجیتال پتانسیل بیشتری برای رشد قیمت دارد. پس از این مرحله با توجه به اینکه شما تبلیغات خود را برای فروش انجام داده اید، به خوبی می توانید نرخ کانورژن ریت conversion rate یا تبدیل را به خوبی افزایش دهید.

یکی دیگر از نکاتی که می ‌تواند به شما برای افزایش نرخ بازدهی کمک فراوان کند، تکرار پذیر بودن محسوب می شود. احتمالاً بسیاری از اهدافی که شما در نظر گرفته اید در همان برخورد اول اتفاق نخواهند افتاد و کاربر در همان ابتدای برخورد به فانل فروش شما نخواهد رسید. این شرایط این مهم را می‌ طلبد که اپلیکیشن خود را به گونه ‌ای طراحی کنید که دارای قابلیت تکرارپذیری باشد. این تکرار پذیری را می توانید به عنوان یک ابزار مورد استفاده قرار دهید.

برای روشن شدن این امر بهتر است مثالی برای شما بیان کنیم. بدون تردید ما در طول روز از اپلیکیشن هایی مانند دیجی کالا در و دیوار استفاده می کنیم. شاید ما در همان لحظه قصد خرید از دیجی کالا و دیوار را نداشته باشیم، ولی دیجی کالا این شرایط را در نظر گرفته و با ارائه سولوشن تکرارپذیر تحت این عنوان که قیمت فلان گوشی چند تومان است شما را ترغیب به خرید می کند. یا این شرایط در اپلیکیشن دیوار نیز وجود دارد. برای بیت کوین نیز بسیاری از کاربران برای آگاهی از قیمت ارزهای دیجیتال می توانند اقدام کنند. با وجود این که برخی از اپلیکیشن ها قابلیت استفاده از این عملکرد را ندارند، ولی حتی الامکان سعی کنید از این نقاط قوت بهره ببرید. شما می توانید اپلیکیشن خود را فارغ از کاربرد و هدف خود و بحث درآمدزایی که در انتهای فانل می توانیم مشاهده کنیم، به گونه ‌ای طراحی کنید که به کاربر بفهمانید که می تواند بدون پرداخت هزینه ‌های مختلف، مجدد روی به استفاده از اپلیکیشن و خدمات مختلف آن بیاورد.

در انتها نکاتی برای شما بیان می کنیم که با استفاده از آن ها بتوانید برای اپلیکیشن خود، تغییراتی اعمال نمایید. این نکات می ‌توانند بیان کنند که شاخص های مختلف چگونه به شما کمک خواهند کرد.

نکات مهم برای معرفی اپلیکیشن

یکی از مهم ‌ترین نکات این است که شما باید کارهایی که انجام می دهید را به دقت مورد بررسی قرار دهید. علاوه بر این باید ترافیک خود را نیز به خوبی بشناسید، یا اینکه مراحل رفته شده توسط کاربر را نیز بررسی نمایید. بدون تردید هر اپلیکیشنی به شکلی منحصر به فرد، گونه ‌ای از کاربردها را در اختیار کاربران قرار می دهد. این شرایط موجب می شود که شما روی به انجام A/B تست بیاورید. اگر به شما بیان کنیم که ترافیک کثیف و تمیز خود را پیدا کنید، باید موارد بیان شده را به خوبی در نظر داشته باشید. در چنین شرایطی می توانید تغییرات انجام شده در طول هفته بر روی اپلیکیشن خود را به خوبی در اختیار داشته و و تصمیم گیری بهتری داشته باشید.

یکی از موارد دیگر که می ‌تواند در این زمینه مورد بررسی قرار گیرد، بررسی اپلیکیشن ‌های منطقه خواهد بود. مثلا ما در اطراف کشور خود کشور ترکیه را داریم که چه از نظر جمعیت، چه از نظر فرهنگ و GDP و حتی تا حدودی از نظر تورم شبیه این کشور هستیم. بدون تردید بررسی اپلیکیشن های ارائه شده توسط کشور ترکیه می تواند به شما کمک کند تا از آزمون و خطاهای آن ها استفاده کرده و به اهداف خود دست پیدا کنید.

گاهی اوقات شما اپلیکیشن‌ هایی دارید که مشابه خارجی آن نیز وجود دارد. به همین علت می توانید از این مشابه بودن به نفع خود بهره ببرید. سعی کنید در اکثر مواقع فلوها و ریزترین جزئیات را مورد بررسی قرار دهید. قطعاً رقبای شما برای رسیدن به اهداف خود، هزینه هایی پرداخت کرده اند. این رفتار می تواند برای شما ذخیره شده و در صورت لزوم از آن بهره ببرید.

نکته آخر که اهمیت بالایی دارد، می تواند تمام مباحث بیان شده توسط ما را تشریح کند. هر اندازه شما هزینه کنید و CPI خود را ارتقا دهید، شما نمی توانید نرخ تبدیل بالایی کسب کنید. لازمه انجام این کار و رسیدن به اهداف، توجه زیاد به کاربر خواهد بود.