هدفگذاری کاربران یا تارگتینگ دموگرافی (Demographic Targeting) فیچر جدید سرویس تبلیغات جستجوی بازار است و به تبلیغدهندگان بازار این امکان را میدهد تا در صورت تمایل، کمپینهای تبلیغاتی جستجوی خود را به جنسیت و بازه سنی مشخصی ارائه دهند.
برای استفاده از این فیچر، در زمان ساخت کمپین تبلیغات جستجو پس از مرحله اول اطلاعات کمپین، در بخش هدفگذاری کاربران جنسیت و بازه سنی کاربران هدف خود را تعیین کنید. در فصل آینده به ابزار هدفگذاری کاربران تبلیغات جستجوی بازار، فیلتر شهر و موقعیت جغرافیایی نیز اضافه خواهد شد.
تبلیغات با هدفگذاری کاربران به دلیل تجزیه رفتار کاربران با جنسیت و بازه سنی مشخص، به متخصصین دیجیتال مارکتینگ این امکان را میدهد تا نتایج کمپینهای خود را با دادههای هدفمند تحلیل کنند و در طراحی کمپینهای بهینه و افزایش کاربران باکیفیت هدف خود به نتایج مطلوب برسند.
برای آشنایی بیشتر با قابلیت هدفگذاری کاربران تبلیغات جستجو، فیچر هدفگذاری کاربران تبلیغات گشتوگذار را بخوانید.