معرفی تبلیغات هوشمند

در همه ی لحظات کاربر ، حضور داشته باش

تبلیغات هوشمند بازار با کمک هوش مصنوعی، یک کمپین منیجر تمام وقت است که مسئولیت تبلیغات شما را بر عهده دارد. این مدل از تبلیغات، باعث کاهش هزینه‌ها می‌شود و بدون صرف زمان برای بهینه سازی کمپین‌ها این امکان را به شما می‌دهد تا با استفاده از تمام ظرفیت‌های تبلیغاتی بازار، بر اساس بودجه‌تان بهترین جایگاه را برای دیده شدن در اختیار داشته باشید تا به بالاترین ظرفیت نصب کاربران با کیفیت برسید.
از جمله مزایای این روش تبلیغاتی می توان به استفاده از تمام ظرفیت های تبلیغات بازار و طراحی کمپین های جستجو و گشت و گذار در یک کمپین، بهینه سازی کمپین با استفاده از هوش مصنوعی و پیدا کردن دقیق ترین جایگاه با بالاترین نرخ تبدیل، صرفه جویی در انرژی و زمان بهینه سازی کمپین و همچنین دستیابی به تبلیغات گسترده فقط با تعیین بید و بودجه اشاره کرد.

مزایده تبلیغات هوشمند چه قوانینی دارد؟

در کمپین تبلیغات هوشمند، سرویس هوش مصنوعی کافه بازار به شما کمک می‌کند. پایه و اساس تبلیغات هوشمند، شبیه به تبلیغات در جستجو است. یعنی اساس این نوع از تبلیغات، کلیدواژه‌ها هستند. اما برخلاف تبلیغات در جستجو که کلیدواژه‌ها توسط توسعه‌دهندگان تعیین می‌شود، در تبلیغات هوشمند، هوش مصنوعی وظیفه انتخاب کلیدواژه‌ها را بر عهده می‌گیرد. در این سیستم، کافیست عدد میانگینی که برای هر نصب در نظر دارید را مشخص کنید. در ادامه، سیستم هوش مصنوعی بازار، بر اساس موضوع اپلیکیشن شما، کلماتی که بیش‌ترین احتمال نصب را خواهند داشت برای شما انتخاب می‌کند. سپس بر اساس میانگین مبلغی که پیشنهاد داده‌اید، در مزایده‌ها شرکت داده می‌شوید. برای مثال فرض کنید عدد میانگین پیشنهادی شما برای هر نصب ۵ هزار تومان است. ممکن است در مزایده کلیدواژه‌ای به ارزش ۳ هزار تومان و یا در مزایده کلیدواژه‌ای به ارزش ۷ هزار تومان برنده شوید. اما در مجموع، میانگین پرداخت شما به ازای هر...

همگام‌سازی با ترکر در تبلیغات هوشمند

ترکرها ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند آماری که از طریق پنل بازار دریافت می‌کنید را، به کمک آن‌ها اعتبارسنجی کنید.ترکرهایی که می‌توانید برای تبلیغات هوشمند استفاده کنید شامل Adjust ،AdTrace، و Metrix  هستند.

مراحل ساخت کمپین هوشمند

ابتدا وارد پنل کاربری خود در کافه بازار شوید. از بخش تبلیغات، گزینه کمپین‌ها را انتخاب کنید. از این بخش می‌توانید وارد بخش کمپین‌های تبلیغات هوشمند شوید.
در مرحله دوم لازم است تنظیمات مرتبط با قیمت را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم ابتدا بخش “بودجه کل کمپین” را وارد کنید. این کل عددی است که قصد دارید برای این کمپین هزینه کنید. این رقم از میزان اعتبار شما کسر خواهد شد و درصورتی که مقداری از آن مبلغ باقی بماند، پس از اتمام کمپین می‌توانید بودجه را در صورت تمایل به کیف پول بازگردانید.