درسا یک پلتفرم سرگرمی کودک و نوجوان رایگان و بدون اشتراک است و دارای دو بخش اصلی مسابقه و انیمیشن است .

چالش اصلی: افزایش سهم بازار

راهکار بازار: ارائه بستر جذب مخاطب جدید از جامعه هدف درسا

نتیجه : جذب نرخ قابل توجهی از کاربران جدید

درسا در سال ۱۳۹۶ توسط گروه زیست‌بوم مجازی درسا، به‌عنوان اپلیکیشن سرگرمی کودک و نوجوان معرفی شد. این اپلیکیشن با هدف ساختن بستری امن و ارائه محتواهای سالم و مناسب کودک شروع به کار کرد و با پخش انیمیشن‌ها و کارتون‌ها و برگزاری مسابقه‌های جذاب و آموزنده، سعی کرد توجه این گروه سنی را جلب کند.
در ابتدای مسیر، درسا نیاز به پلی داشت تا به دنیای مخاطبان هدفش، یعنی کودکان و نوجوانان وصل شود. در این بین کافه‌بازار، به‌عنوان بستری پرطرفدار و حرفه‌ای، فرصتی را فراهم کرد تا درسا بین مخاطبان شناخته شود. کافه بازار با ارائه جایگاه‌های تبلیغاتی مناسب و متمرکز بر هدف، به درسا فرصت داد تا دیده و شناخته شود. این فضا با ارائه جایگاه‌های تشویقی، بی‌شک نقش مهمی در رشد و بلوغ درسا داشت و مسیر پیشرفت این اپلیکیشن‌را کوتاه‌تر کرد.