خریداران استایل شخصی خود را به دست میآورند و ایبلی، ارزش زندگی را افزایش میدهد.
ایبلی به تمام خریداران در زمینهی فشن و مد، سبک زندگی و لوازم آرایشی مشاورههای شخصی میدهد. این اپلیکیشن کرهای با استفاده از تبلیغات جستجوی اپل علاوه بر کاهش هزینههای خود، توانسته به ارزش و درآمد بالایی برسد.
نتایج
30٪
میانگین درآمد بیشتر بهازای هر کاربر در مقایسه با کانالهای مشابه
25٪
ارزش بیشتر در مقایسه با کانالهای مشابه
13٪
نرخ نگهداری بیشتر در مقایسه با کانالهای مشابه
60٪
کاهش هزینههای خرید مشتری در مقایسه با کانالهای مشابه
چالش
تیم ایبلی برای جلب مشتری جدید میخواهد مشتریان و خریداران بیشتری را با سلایق مختلف داشته باشد، از مارکهای تجاری گرفته تا طرفداران جدیدترین استایلهای خیابانی. به طور خاص نیاز دارند تا اپلیکیشن را به طور گسترده در سطح کرهی جنوبی منتشر کند تا هروقت مشتری قصد خرید داشت، نرمافزار در دسترس او باشد. حفظ جایگاه خود بهعنوان برترین اپلیکیشن در کتگوری شلوغ آنها نیز بسیار برای تیم اهمیت دارد چون رقابت شدیدی در آن کتگوری اپاستور وجود دارد.
بهوسیلهی تبلیغات جستجوی اپل ما توانستهایم بر اساس کلمات کلیدی مرتبط مشتریان جدیدی پیدا کنیم. این مورد به ایبلی کمک کرده تا رابطهی ارزشمند و وفادارانهای با مشتریان داشته باشد.
آیریه لیم، مدیر بازاریابی عملگرا در ایبلی
راهحل
تعداد نمایشها را بیشتر کنید تا در رقابت باقی بمانید.
تیم ایبلی با استفاده از گزینههای Search Match و Broad Match در کمپینهای تبلیغات جستجوی اپل توانست خود را در جستجوهای زیادی که کاربران انجام میدادند نمایش دهد. در همین راستا آنها از تنوع کلمات کلیدی مرتبط با خرید و اشتباههای تایپی استفاده کردهاند. برای کارایی بهتر، آنها عباراتی که بیشتر جستجو شده بودند را به قسمت Exact Match منتقل کردند. کمپینهای رقابتی در به حداکثر رساندن تعداد نمایشها در کلمات کلیدی مرتبط و انواع اپها کمک میکند.
تیم ایبلی کمپین را در سطح کلمات کلیدی و پیشنهادات آن رصد کرده و با بررسی مداوم ایمپرشن و اینسایتها، تنظیمات روزانهای را برای رسیدن به بهترین نتیجه در کمپینهای خود اعمال میکردند.
«با کمک تبلیغات جستجوی اپل ما ترکیباتی از کلمات کلیدی را پیدا کردیم که هیچوقت به آنها فکر نکرده بودیم. مواردی که را پیدا کردیم که بسیار مفید و کارآمد بودند و به جلب مشتری کمک کردند.»
آیریه لیم، مدیر بازاریابی عملگرا در ایبلی
با درنظرگرفتن تمام کاربران بهرهوری را افزایش دهید
برای دسترسی به جامعه مشتریان بالقوه بیشتر، تیم ایبلی هیچ فیلتری را روی مخاطبان کمپینهای تبلیغاتی خود در تبلیغات جستجوی اپل قرار نداد. این کار باعث شد تا اپلیکیشن آنها در جستجوهای بیشتری در اپاستور نمایش داده شود.
«یکی از استراتژیهای مهم ما در کمپینهای تبلیغات جستجوی اپل این بود تا بتوانیم جامعه مخاطبان بیشتری داشته و بهرهوری را افزایش دهیم
آیریه لیم.
اینسایت را برای بهینهسازی رشد در نظر بگیرید
تیم ایبلی اینسایتهای موجود در تبلیغات جستجوی اپل را برای دسترسی کاربران کره جنوبی به اپلیکیشن بهطورجدی دنبال میکرد. بر اساس استراتژی موفق آنها در انتخاب کلمات کلیدی، تیم ایبلی یک کمپین دیگر برای اپلیکیشن جدید خود با نام PASTEL در ژاپن راهاندازی کرده است. آنها قصد دارند تا با گسترش برنامههای خود مخصوصاً در دستهبندی محصولات، بهینهسازی رشد خود را در هر دو اپ ایبلی و PASTEL ادامه دهند.
«تبلیغات جستجوی اپل در درآمدزایی بهازای هر کاربر، ارزش و نرخ بازگشت مشتریان عملکرد بهتری نسبت به بقیهی پلتفرمها دارد. ما قصد داریم با بهینهکردن و اضافهکردن کلمات کلیدی مختلف، کسبوکار خود را در زمینهی تبدیل مخاطبان به مشتری گسترش داده و پیشرفت کنیم.»
آیریه لیم.