داستان موفقیت بازی اش تیل از تبلیغات جستجوی اپل

داستان موفقیت بازی اش تیل از تبلیغات جستجوی اپل
نیاز به مشاوره دارید؟
روز و ساعت جلسه مشاوره تبلیغات بازار را انتخاب کنید.

بازی‌ بازها نقش‌آفرینی می‌کنند و اش تیل، بازیکنان بیشتری را در بازارهای جدید به دست می آورد.

برای یک بازی جدید مانند اش تیل، قرارگرفتن در گروه‌های برتر به استراتژی و مقیاس زیادی نیاز دارد. تبلیغات جستجوی اپل باعث شده تا میزان نصب این بازی تا ۴ برابر بیشتر و تبدیل آن ۲.۵ برابر شود. 

نتایج

۴ برابر


رشد آمار نصب با تبلیغات جستجوی اپل در عرض چهار ماه

۲.۵ برابر


کانورژن بیشتر با تبلیغات جستجوی اپل نسبت به هر پلتفرم تبلیغاتی مشابه دیگری در آسیا

۱۰٪ درصد

ریتنشن (حفظ کاربر) بیشتر و ۲۰ درصد ارزش طول عمر بالاتر از طریق مشتریانی که با تبلیغات جستجوی گوگل جذب بازی می‌شوند.

چالش

بازی رول پلیینگ اش تیل با گرافیک فانتزی و متمایز خود به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک میدان رقابتی متمایزی برای بازیکنان می‌سازد. ناشر بازی، اکس لجند اینترتینمت ژاپن (X-LEGEND ENTERTAINMENT) ، می خواست تا طرف‌داران بیشتری را نسبت به بازیکنان سنتی بازی‌های MMORPG جذب این بازی کند. به‌خصوص بازیکنان خانم. تیم این بازی نیاز به دیده‌شدن برنامه سریع‌تر و بیشتر با بودجه کم در بازارهای متعدد از جمله هنگ‌کنگ، ژاپن، ماکائو و تایوان داشت.

مدیر ارشد عملیات اکس لجند اینترتیمنت ژاپن، کنبون چن درباره این بازارها گفت:

«تبلیغات جستجوی اپل بهترین ابزار جذب مشتری ما برای دسترسی به کاربران IOS در بازارهای کلیدی است.»

راه‌حل

افزایش عملکرد با بهینه‌سازی کلمات کلیدی

تیم بازی اش تیل کمپین‌های رقابتی زیادی ساخت تا از جستجوی عبارات برند محور و برنامه‌های مربوط به دسته‌بندی و کلمات کلیدی بهره‌مند شود. نتایج شگفت‌آوری از این طریق وارد صفحه بازی شدند و آن را بازدید و نصب کردند. همین باعث شد تا تیم اش تیل خیلی زود عبارات مرتبط را کشف کرده و عملکرد خود را بهبود بخشد. آنها در طول ۴ ماه، با تبلیغات جستجوی اپل نصب بازی را تا ۴ برابر افزایش دادند.

هماهنگ‌کننده تبلیغات اکس لجند انترتینمنت ژاپن، میکو میمورو گفت:

«نتایج تبلیغات جستجوی ما فوق‌العاده بود و در همان مدت زمان رشدی بسیار قابل‌توجهی داشت. مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و امتحان کردن خلاقیت‌های تصویری که گرافیک بامزه ما را برجسته‌تر می‌کرد، آسان بود.»

بدست‌آوردن میزان حداکثری مشتریان بالقوه

برای بهبود بخشیدن بازدید در بیشترین میزان مخاطب، تیم اش‌ تیل هیچ‌گونه اصلاح مخاطبی در کمپین‌های تبلیغات جستجوی اپل ایجاد نکرد. با این رویکرد، آنها توانستند تبلیغات خود را در جستجوی تمام کاربران، از جمله آن‌هایی که تنظیمات Limit Ad Tracking (LAT) خود را فعال کرده بودند، نشان دهند. تیم اش تیل با افزودن این مخاطبان شاهد رشد ۵۰٪ درصدی نصب برنامه بود. تبلیغات جستجوی اپل برای این برنامه خیلی سریع تبدیل به یکی از بهترین عملکرد‌های آن بین پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری شده شد و دو و نیم برابر اثربخشی مثبت داشت. همچنین تعداد بازیکنانی که از تبلیغات جستجوی اپل بازی را تهیه و نصب کرده‌اند، ۱۰٪ نرخ رشد بیشتر و ۲۰٪ ارزش بالاتر در طول زمان نسبت به هر پلتفرم تبلیغاتی مشابه دیگری در آسیا داشته‌اند.

بازی‌ بازها نقش‌آفرینی می‌کنند و اش تیل، بازیکنان بیشتری را در بازارهای جدید به دست می آورد.

برای یک بازی جدید مانند اش تیل، قرارگرفتن در گروه‌های برتر به استراتژی و مقیاس زیادی نیاز دارد. تبلیغات جستجوی اپل باعث شده تا میزان نصب این بازی تا ۴ برابر بیشتر و تبدیل آن ۲.۵ برابر شود. 

نتایج

۴ برابر


رشد آمار نصب با تبلیغات جستجوی اپل در عرض چهار ماه

۲.۵ برابر


کانورژن بیشتر با تبلیغات جستجوی اپل نسبت به هر پلتفرم تبلیغاتی مشابه دیگری در آسیا

۱۰٪ درصد

ریتنشن (حفظ کاربر) بیشتر و ۲۰ درصد ارزش طول عمر بالاتر از طریق مشتریانی که با تبلیغات جستجوی گوگل جذب بازی می‌شوند.

چالش

بازی رول پلیینگ اش تیل با گرافیک فانتزی و متمایز خود به‌گونه‌ای طراحی شده است که یک میدان رقابتی متمایزی برای بازیکنان می‌سازد. ناشر بازی، اکس لجند اینترتینمت ژاپن (X-LEGEND ENTERTAINMENT) ، می خواست تا طرف‌داران بیشتری را نسبت به بازیکنان سنتی بازی‌های MMORPG جذب این بازی کند. به‌خصوص بازیکنان خانم. تیم این بازی نیاز به دیده‌شدن برنامه سریع‌تر و بیشتر با بودجه کم در بازارهای متعدد از جمله هنگ‌کنگ، ژاپن، ماکائو و تایوان داشت.

مدیر ارشد عملیات اکس لجند اینترتیمنت ژاپن، کنبون چن درباره این بازارها گفت:

«تبلیغات جستجوی اپل بهترین ابزار جذب مشتری ما برای دسترسی به کاربران IOS در بازارهای کلیدی است.»

راه‌حل

افزایش عملکرد با بهینه‌سازی کلمات کلیدی

تیم بازی اش تیل کمپین‌های رقابتی زیادی ساخت تا از جستجوی عبارات برند محور و برنامه‌های مربوط به دسته‌بندی و کلمات کلیدی بهره‌مند شود. نتایج شگفت‌آوری از این طریق وارد صفحه بازی شدند و آن را بازدید و نصب کردند. همین باعث شد تا تیم اش تیل خیلی زود عبارات مرتبط را کشف کرده و عملکرد خود را بهبود بخشد. آنها در طول ۴ ماه، با تبلیغات جستجوی اپل نصب بازی را تا ۴ برابر افزایش دادند.

هماهنگ‌کننده تبلیغات اکس لجند انترتینمنت ژاپن، میکو میمورو گفت:

«نتایج تبلیغات جستجوی ما فوق‌العاده بود و در همان مدت زمان رشدی بسیار قابل‌توجهی داشت. مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی و امتحان کردن خلاقیت‌های تصویری که گرافیک بامزه ما را برجسته‌تر می‌کرد، آسان بود.»

بدست‌آوردن میزان حداکثری مشتریان بالقوه

برای بهبود بخشیدن بازدید در بیشترین میزان مخاطب، تیم اش‌ تیل هیچ‌گونه اصلاح مخاطبی در کمپین‌های تبلیغات جستجوی اپل ایجاد نکرد. با این رویکرد، آنها توانستند تبلیغات خود را در جستجوی تمام کاربران، از جمله آن‌هایی که تنظیمات Limit Ad Tracking (LAT) خود را فعال کرده بودند، نشان دهند. تیم اش تیل با افزودن این مخاطبان شاهد رشد ۵۰٪ درصدی نصب برنامه بود. تبلیغات جستجوی اپل برای این برنامه خیلی سریع تبدیل به یکی از بهترین عملکرد‌های آن بین پلتفرم‌های سرمایه‌گذاری شده شد و دو و نیم برابر اثربخشی مثبت داشت. همچنین تعداد بازیکنانی که از تبلیغات جستجوی اپل بازی را تهیه و نصب کرده‌اند، ۱۰٪ نرخ رشد بیشتر و ۲۰٪ ارزش بالاتر در طول زمان نسبت به هر پلتفرم تبلیغاتی مشابه دیگری در آسیا داشته‌اند.