داستان موفقیت برترین ها از تبلیغات بازار

داستان موفقیت برترین‌ ها از تبلیغات در کافه بازار
نیاز به مشاوره دارید؟
روز و ساعت جلسه مشاوره تبلیغات بازار را انتخاب کنید.

مجموعه برترین ها فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. این مجموعه با بهره مندی از ۵ رسانه، برترین ها دات ir، برترین ها دات کام، نی نی بان، چی بپوشم و چیدانه، فعالیت خود را انجام می دهد. رسانه نی نی بان از سال ۱۳۹۲ با هدف آگاهی بخشی به والدین در زمینه باروری و فرزندپروری، فعالیت خود را آغاز کرده است. علاوه بر این هم اکنون با بهره مندی از بیش از ۲۲ دسته پزشکی و ۶۰۰۰ پروفایل پزشکان، به مخاطبان در خصوص سلامت خانوار به مخاطبین خود اطلاع رسانی می کند.

در خصوص چیدانه بد نیست بدانید که فعالیت خود را در زمینه معماری و دکوراسیون انجام می ‌دهد. نوع خدمات دهی چیدانه به گونه‌ ای است که به شما عزیزان از مشاوره تا خرید محصول، نکات کاربردی را بیان می کند. هم اکنون بیش از یک میلیون کاربر فعال در شبکه ‌های اجتماعی مشغول به فعالیت در چیدانه هستند. علاوه بر این اپلیکیشن چیدانه به عنوان نخستین و تخصصی ترین اپلیکیشن در این حوزه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اپلیکیشن اخبار داغ، برترین ها و اخبار ورزشی، میان پربازدید‌ترین و پر دانلودترین اپلیکیشن ها در حوزه خبر و اطلاع رسانی قرار دارند.

یکی دیگر از رسانه ‌های مجموعه برترین ها، رسانه چی بپوشم نام دارد که به کاربران در زمینه مد و لباس کمک می ‌کند که چگونه استایل منحصر به فرد خود را داشته باشند. مدیریت مجموعه برترین ها تلاش می‌ کند که از هر مبحثی، بهترین موارد را به مخاطبان ارائه دهد. از حوزه خبر، حوزه مد، دکوراسیون و پزشکی گرفته، تا سلامت، پوشاک، لایف استار و تمام حوزه‌های دیگر.

نحوه تبلیغات اپلیکیشن های برترین ها

مجموعه برترین ها برای انجام تبلیغات اپلیکیشن های خود، روش های متعددی را انتخاب کرده است. تبلیغات بنری، تبلیغات اد موو و تبلیغاتی که بر روی استورهای اپلیکیشن‌ها قرار دارند، مورد استفاده قرار گرفته اند. نکات مختلفی وجود داشت که برای انجام تبلیغات جستجو با استفاده از کلید واژه ها ما را با مشکلاتی مواجه می کرد. مجموعه برترین ها ابتدا برخی از کلید واژه ها را مشخص کرده و پس از طی کردن مدت زمانی و با یک افت و خیز توانست کلید واژه‌ های اساسی و مرتبط با اپلیکیشن های خود را پیدا کرده و با استفاده از آن ها توانست ماندگاری کاربرها را نیز تضمین کند. با وجود اینکه این فرآیند مقداری زمان‌ بر بود ولی در عمل توانست کاربران بسیاری به خود جذب کند. نوع بازدهی این روش به خوبی توانست کاربران را مجاب کند که پس از نصب اپلیکیشن، کماکان ماندگاری خود را در آن ها حفظ کنند.

تجربه برترین ها از تبلیغات در کافه بازار

برای انجام تبلیغات با استفاده از روش تبلیغات جستجو چند نکته وجود دارد. اولاً برای یافتن کلید واژه ها، مدت زمان نسبتاً زیادی صرف شد. این فرآیند برای دریافت فیدبک بهتر باید با حساسیت بالایی طی می شد. علاوه بر این دریافت مقدار زیادی کاربر در مدت زمان کوتاه با استفاده از این روش عملاً کاری دشوار محسوب می شد. از دیگر مشکلاتی که استفاده از کلید واژه ها برای دریافت کاربر وجود داشت، عدم ارائه اعداد دقیق به منظور جذب مخاطب محسوب می‌شد. به عنوان مثال گاهی اوقات ما برای بعضی از کلید واژه ها سقف تعیین می نمودیم. با این حال در برخی شرایط اعدادی که به دست می آمد بیش از سقف مورد نظر بود. شرایطی که موجب شد ما از این نقاط ضعف استفاده کرده و آن ها را به عنوان نقاط قوت خود در سیستم هوشمند به کار ببریم. بدون تردید سیستمی که هم اکنون کافه بازار برای انجام تبلیغات در نظر گرفته، نسبت به سایر روش ها و راهکارها می تواند دقیق تر باشد. از نقاط قوت استفاده از این روش می ‌توان به عدم درگیر کردن توسعه دهنده یا کارفرما برای اضافه کردن و استفاده از کلید واژه ها و صرف مدت زمان زیادی برای درگیر شدن با پنل اشاره کرد.

نوع ساز و کار این روش به شکلی است که کارفرما می تواند برای میانگین نصب عددی را تعیین کرده و میزان نصب به صورت خود به خود تعیین می شود. الگوریتم های کافه بازار، اپلیکیشن های مورد نظر را به یوزرهای مختلف به مرور زمان و کاملاً هوشمند به مخاطب نشان می ‌دهند. علاوه بر این با شناسایی مخاطب های وفادار کمک می کند تا نصب های ماندگار بیشتر شده و فیدبک بهتری کارفرما از تبلیغات خود دریافت خواهد کرد. به همین علت سیستم تبلیغاتی کافه بازار همواره مدنظر مجموعه ما قرار گرفته و خروجی مناسبی از این سیستم دریافت کرده است.

مجموعه برترین ها فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ آغاز کرده است. این مجموعه با بهره مندی از ۵ رسانه، برترین ها دات ir، برترین ها دات کام، نی نی بان، چی بپوشم و چیدانه، فعالیت خود را انجام می دهد. رسانه نی نی بان از سال ۱۳۹۲ با هدف آگاهی بخشی به والدین در زمینه باروری و فرزندپروری، فعالیت خود را آغاز کرده است. علاوه بر این هم اکنون با بهره مندی از بیش از ۲۲ دسته پزشکی و ۶۰۰۰ پروفایل پزشکان، به مخاطبان در خصوص سلامت خانوار به مخاطبین خود اطلاع رسانی می کند.

در خصوص چیدانه بد نیست بدانید که فعالیت خود را در زمینه معماری و دکوراسیون انجام می ‌دهد. نوع خدمات دهی چیدانه به گونه‌ ای است که به شما عزیزان از مشاوره تا خرید محصول، نکات کاربردی را بیان می کند. هم اکنون بیش از یک میلیون کاربر فعال در شبکه ‌های اجتماعی مشغول به فعالیت در چیدانه هستند. علاوه بر این اپلیکیشن چیدانه به عنوان نخستین و تخصصی ترین اپلیکیشن در این حوزه در دسترس کاربران قرار گرفته است.

اپلیکیشن اخبار داغ، برترین ها و اخبار ورزشی، میان پربازدید‌ترین و پر دانلودترین اپلیکیشن ها در حوزه خبر و اطلاع رسانی قرار دارند.

یکی دیگر از رسانه ‌های مجموعه برترین ها، رسانه چی بپوشم نام دارد که به کاربران در زمینه مد و لباس کمک می ‌کند که چگونه استایل منحصر به فرد خود را داشته باشند. مدیریت مجموعه برترین ها تلاش می‌ کند که از هر مبحثی، بهترین موارد را به مخاطبان ارائه دهد. از حوزه خبر، حوزه مد، دکوراسیون و پزشکی گرفته، تا سلامت، پوشاک، لایف استار و تمام حوزه‌های دیگر.

نحوه تبلیغات اپلیکیشن های برترین ها

مجموعه برترین ها برای انجام تبلیغات اپلیکیشن های خود، روش های متعددی را انتخاب کرده است. تبلیغات بنری، تبلیغات اد موو و تبلیغاتی که بر روی استورهای اپلیکیشن‌ها قرار دارند، مورد استفاده قرار گرفته اند. نکات مختلفی وجود داشت که برای انجام تبلیغات جستجو با استفاده از کلید واژه ها ما را با مشکلاتی مواجه می کرد. مجموعه برترین ها ابتدا برخی از کلید واژه ها را مشخص کرده و پس از طی کردن مدت زمانی و با یک افت و خیز توانست کلید واژه‌ های اساسی و مرتبط با اپلیکیشن های خود را پیدا کرده و با استفاده از آن ها توانست ماندگاری کاربرها را نیز تضمین کند. با وجود اینکه این فرآیند مقداری زمان‌ بر بود ولی در عمل توانست کاربران بسیاری به خود جذب کند. نوع بازدهی این روش به خوبی توانست کاربران را مجاب کند که پس از نصب اپلیکیشن، کماکان ماندگاری خود را در آن ها حفظ کنند.

تجربه برترین ها از تبلیغات در کافه بازار

برای انجام تبلیغات با استفاده از روش تبلیغات جستجو چند نکته وجود دارد. اولاً برای یافتن کلید واژه ها، مدت زمان نسبتاً زیادی صرف شد. این فرآیند برای دریافت فیدبک بهتر باید با حساسیت بالایی طی می شد. علاوه بر این دریافت مقدار زیادی کاربر در مدت زمان کوتاه با استفاده از این روش عملاً کاری دشوار محسوب می شد. از دیگر مشکلاتی که استفاده از کلید واژه ها برای دریافت کاربر وجود داشت، عدم ارائه اعداد دقیق به منظور جذب مخاطب محسوب می‌شد. به عنوان مثال گاهی اوقات ما برای بعضی از کلید واژه ها سقف تعیین می نمودیم. با این حال در برخی شرایط اعدادی که به دست می آمد بیش از سقف مورد نظر بود. شرایطی که موجب شد ما از این نقاط ضعف استفاده کرده و آن ها را به عنوان نقاط قوت خود در سیستم هوشمند به کار ببریم. بدون تردید سیستمی که هم اکنون کافه بازار برای انجام تبلیغات در نظر گرفته، نسبت به سایر روش ها و راهکارها می تواند دقیق تر باشد. از نقاط قوت استفاده از این روش می ‌توان به عدم درگیر کردن توسعه دهنده یا کارفرما برای اضافه کردن و استفاده از کلید واژه ها و صرف مدت زمان زیادی برای درگیر شدن با پنل اشاره کرد.

نوع ساز و کار این روش به شکلی است که کارفرما می تواند برای میانگین نصب عددی را تعیین کرده و میزان نصب به صورت خود به خود تعیین می شود. الگوریتم های کافه بازار، اپلیکیشن های مورد نظر را به یوزرهای مختلف به مرور زمان و کاملاً هوشمند به مخاطب نشان می ‌دهند. علاوه بر این با شناسایی مخاطب های وفادار کمک می کند تا نصب های ماندگار بیشتر شده و فیدبک بهتری کارفرما از تبلیغات خود دریافت خواهد کرد. به همین علت سیستم تبلیغاتی کافه بازار همواره مدنظر مجموعه ما قرار گرفته و خروجی مناسبی از این سیستم دریافت کرده است.