گشت و گذار

معرفی تبلیغات در گشت و گذار

پربازدیدترین فضای اپ استور بازار، صفحه اول آن و جزئیات برنامه‌هاست. کاربر با خواندن توضیحات برنامه و نظر دیگران، دیدن اسکرین‌شات‌ها و امتیازش، تصمیم به نصب یک برنامه می‌گیرد. تبلیغات گشت و گذار بازار، این امکان را به شما می‌دهد تا در لحظه گردش کاربر در فضای اپ استور، در معرض دیدش باشید و بهترین نتیجه را در زمان مناسب به دست آورید.
در این نوع از تبلیغات در بازار، انتخاب این که تبلیغ در چه جایی نمایش داده شود بر عهده هوش مصنوعی بازار خواهد بود. این هوش مصنوعی کمک خواهد کرد تا برنامه شما برای گرفتن بهترین نتیجه در بهترین محل ممکن به نمایش گذاشته شود. برای مثال اگر برنامه شما یک بازی است، هوش مصنوعی بازار برای گرفتن نتیجه بهتر بازی شما را در صفحه جزئیات بازی‌های دیگر نمایش خواهد داد و اگر در حال تبلیغ فروشگاه آنلاین خود با استفاده از سرویس تبلیغات در گشت و گذار بازار هستید هم برنامه شما در صفحه جزئیات سایر فروشگاه‌های آنلاین و خدمات آنلاین مرتبط به نمایش گذاشته خواهد شد.

 
مشاور شما
پروانه حیدری

تبلیغات گشت و گذار با داشتن ظرفیت‌های نمایش متنوع، فرصتی خوب برای رشد کسب و کار شماست این ظرفیت‌ها شامل: «پیشنهادهای بیشتر» در صفحه جزئیات برنامه‌ها وبازی‌ها، «گشت‌و‌گذار در برنامه‌ها و بازی‌ها» در صفحات اصلی و «پیشنهادهای بیشتر» در فضای جستجو می باشد.

شروع گشت و گذار

سوالات متداول

مشاهده همه

ورود به پیشخان بازار -> تبلیغات -> خواندن و پذیرش قرارداد -> شارژ قسمت مالی -> ایجاد کمپین گشت و گذار، تخصیص بودجه و تعیین CPI -> ورود به کمپین ساخته‌شده و بررسی منوی آمار

احتمال نصب هر تبلیغ در هر جایگاه تبلیغاتی و قیمت هر نصب

در کمپین گشت‌وگذار با هدف سادگی بیشتر تمامی فرایند به صورت اتوماتیک انجام شده و بهینه‌سازی به مرور زمان اتفاق می‌افتد. در مرحله اول می‌توانید با افزایش قیمت هر نصب، در مزایده‌های بیشتری برنده شده و نصب بیشتری در یک بازه زمانی مشخص دریافت کنید. همچنین می‌توانید با بهبود صفحه جزییات برنامه خود برای کاربران، تبلیغات خود را بهینه کنید.

به ازای هر نمایش تبلیغ در هر جایگاه تبلیغاتی یک مزایده برگزار می‌شود و ما برای حفظ کیفیت تجربه کاربر، افزایش اثرگذاری تبلیغات در محصول و بهینه‌سازی نرخ نصب، تلاش می‌کنیم تا به کاربر مخاطب جایگاه تبلیغاتی، برنامه‌هایی را با بیشترین احتمال نصب به عنوان تبلیغ نمایش دهیم. به این دلیل علاوه بر پیشنهاد عدد قیمت هر نصب؛ تخمینی که محصول از احتمال نصب برنامه موضوع کمپین در اثر نمایش تبلیغ دارد، به عنوان عامل موثر در مزایده در نظر گرفته می‌شود.

بودجه: مقدار بودجه باقی‌مانده کمپین حداکثر بودجه روزانه: بودجه‌ای که کمپین روزانه اجازه استفاده دارد. قیمت هر نصب: میانگین قیمت نهایی هر بار اتمام دانلود و نصب اپلیکیشن

خیر. در صورتی که چند کمپین فعال و همزمان داشته باشید، کمپین با بیشترین مبلغ پیشنهادی در مزایده با بقیه کمپین‌های شما برنده می‌شود و بقیه کمپین‌های شما نصبی دریافت نمی‌کنند.

طرح های دیگر

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.