تبلیغات جستجو

معرفی تبلیغات جستجو

در لحظه ی جستجوی کاربر، نیازمندیش رو برطرف کن

تعداد جستجوهای اپ استور بازار بیش از ۶ میلیون بار در روز است. با انتخاب دقیق کلیدواژه مناسب و استفاده از ابزار بهینه‌سازی پنل، به راحتی کسب‌و‌کارتان در صدر نتایج جستجوی کاربر قرار می‌گیرد. تبلیغات جستجوی بازار، این امکان را به شما می‌دهد تا در رقابتی که بین کسب‌و‌کارها در جریان است جایگاه بهتری داشته باشید و سهم بازار خود را بیشتر کنید.
از جمله مزایای این روش تبلیغاتی می توان به نمایش در صدر لیست نیاز کاربر و تبدیل شدن به انتخاب اول کاربر، قابلیت بهینه سازی حرفه ای با ارائه دیتای اثرگذاری، نصب، نرخ تبدیل و ... همچنین قدرت انتخاب دقیق کلیدواژه ها و افزایش سهم بازار از طریق رقابت حرفه ای و هدفمند اشاره کرد.

نکته حائز اهمیت در مورد تبلیغات در جستجو این است که کاربران معمولا نه با جستجوی نام دقیق برنامه بلکه با جستجوی کلیدواژه‌های مرتبط با برنامه‌ای که به دنبال آن هستند اپلیکیشن‌های جدید را پیدا می‌کنند. مثلا اگر کاربری به دنبال نصب یک برنامه تاکسی اینترنتی است، نه فقط نام برند بلکه از کلیدواژه‌هایی ماند تاکسی آنلاین، تاکسی، حمل و نقل، نام برندهای معروف و مواردی مشابه برای پیدا کردن برنامه مورد نیاز خود استفاده خواهد کرد.

مشاور شما
مجتبی موسوی منش

اگر میخوای کاربرهای متناسب و علاقه‌مند به کسب و کار خودت رو پیدا کنی فقط کافیه با کلیدواژه های مرتبط در جستجوی بازار کمپین فعال داشته باشی نگران پیدا کردن این کلیدواژه‌ها هم نباش. ابزار پیشنهاد کلیدواژه توی این راه بهت کمک می کنه.

شروع تبلیغات جستجو

سوالات متداول

مشاهده همه

ورود به پیشخان بازار -> تبلیغات -> خواندن و پذیرش قرارداد -> شارژ قسمت مالی -> ایجاد کمپین جستجو-> ورود به کمپین ساخته‌شده -> تخصیص بودجه در مالی کمپین -> مدیریت کلیدواژه‌ها -> افزودن کلیدواژه‌ها و انتخاب مچ تایپ و قیمت -> عبارات جستجو شده: بررسی و حذف و اضافه کلیدواژه‌ها -> بررسی منوی آمار و منوی اعلان‌ها

روش مزایده تبلیغات در جستجو، مزایده قیمت دوم (Second-Price Auction) است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت می‌کند. برای مثال توسعه‌دهنده یک با هدف نمایش آگهی برنامه خود در کلیدواژه «اینستاگرام» قیمت پیشنهادی ۲۰۰۰ تومان را برای این کلیدواژه ثبت می‌کند. اگر توسعه‌دهنده دو برای شرکت در مزایده کلیدواژه اینستاگرام رقم ۲۲۰۰ تومان را ثبت کند،‌ توسعه‌دهنده دو برنده مزایده است ولی مبلغی نزدیک به رقم پیشنهادی «توسعه‌دهنده یک» یعنی حدود ۲۰۰۰ تومان را پرداخت می‌کند.

حداقل مبلغ پیشنهادی برای قیمت هر نصب در کمپین‌های تبلیغات جستجو برای برنامه ۲۰۰۰۰ریال و برای بازی ۷۵۰۰ ریال است.

بله. شما می‌توانید قسمت مالی کمپین جستجو را صفر قرار دهید و بودجه کمپین به قسمت مالی تبلیغات برمی‌گردد.

بله. شما می‌توانید زمانی که بودجه کمپین‌ها را صفر قرار دادید، از طریق تیکت‌های پشتیبانی درخواست بازگشت بودجه مالی تبلیغات را به شماره شبای هم‌نام با نام توسعه‌دهنده داشته باشید.

امکان فعال بودن چندین کمپین به صورت همزمان، هم برای یک بسته (در جستارهای متفاوت) و هم برای بسته‌های مختلف از برنامه‌های یک توسعه‌دهنده وجود دارد. دقت کنید که در هر کمپین، تنها قادر به تبلیغ یک برنامه خواهید بود.

طرح های دیگر

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.