تبلیغات جستجو

از تبلیغات در جستجو چه می‌دانید؟

با سرویس تبلیغات در جستجو، تبلیغات شما به عنوان اولین نتیجه جستجو در بازار به کاربر نشان داده می‌شود. بنابراین دامنه بسیار گسترده‌تری از کاربران بازار تبلیغات شما را می‌بینند و طبیعتا تعداد نصب بازی یا برنامه شما افزایش می‌یابد.

کاربران جستجوگر در بازار چه می‌کنند؟

شش میلیون جستجوی روزانه در بازار، از مهم‌ترین عواملی است که باعث نصب برنامه‌های جدید می‌شود. به همین دلیل، تبلیغات در جستجوی بازار و نمایش برنامه‌/بازی مورد نظر در ابتدای لیست جستجوی کاربران،‌ موقعیت را برای افزایش کاربران فراهم کرده و در نتیجه درآمد حاصل از برنامه/بازی را افزایش می‌دهد.

کاربران همیشه نام دقیق برنامه را جستجو نمی‌کنند بلکه ممکن است به دنبال کلیدواژه‌های مرتبط بگردند. مثلا اگر کاربری به دنبال نصب یک برنامه تاکسی اینترنتی است، برای پیدا کردن آن نه فقط از نام برند، بلکه از کلیدواژه‌هایی ماند تاکسی آنلاین، تاکسی، حمل و نقل، نام برندهای معروف و مواردی مشابه استفاده خواهد کرد.

تبلیغات در جستجوی کافه بازار چگونه عمل می‌کند؟

تبلیغ دهندگان این امکان را دارند تا در پیشخان تبلیغات در جستجو، کمپین تعریف کرده و در کمپین‌ها کلیدواژه و قیمت پیشنهادی برای هر کلیدواژه ثبت کنند. زمانی که کاربر کلیدواژه را در بازار جستجو می‌کند، بازار برنامه و بازی را براساس بررسی هر کلیدواژه و مبلغی که برای آن کلیدواژه ثبت شده است، به عنوان آگهی نمایش می‌دهد.

تبلیغات در جستجوی بازار، آگهی برنامه را در اولین نتیجه جستجو به همراه تگ آگهی نمایش می‌دهد. اگر کاربر بازار تبلیغ را ببیند و جذب آن شود، با باز کردن آن وارد صفحه جزئیات برنامه می‌شود. کاربر هم می‌تواند در صفحه اول جستجو بعد از نمایش آگهی دکمه نصب را بزند، هم پس از باز کردن صفحه جزئیات برنامه. تلاش ما این است تا با نمایش هوشمندانه آگهی‌های مرتبط، اعتماد کاربران به تبلیغات بازار را حفظ کنیم.

 
مشاور شما
مجتبی موسوی منش

اگر میخوای کاربرهای متناسب و علاقه‌مند به کسب و کار خودت رو پیدا کنی فقط کافیه با کلیدواژه های مرتبط در جستجوی بازار کمپین فعال داشته باشی نگران پیدا کردن این کلیدواژه‌ها هم نباش. ابزار پیشنهاد کلیدواژه توی این راه بهت کمک می کنه.

شروع تبلیغات جستجو

سوالات متداول

مشاهده همه

ورود به پیشخان بازار -> تبلیغات -> خواندن و پذیرش قرارداد -> شارژ قسمت مالی -> ایجاد کمپین جستجو-> ورود به کمپین ساخته‌شده -> تخصیص بودجه در مالی کمپین -> مدیریت کلیدواژه‌ها -> افزودن کلیدواژه‌ها و انتخاب مچ تایپ و قیمت -> عبارات جستجو شده: بررسی و حذف و اضافه کلیدواژه‌ها -> بررسی منوی آمار و منوی اعلان‌ها

روش مزایده تبلیغات در جستجو، مزایده قیمت دوم (Second-Price Auction) است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت می‌کند. برای مثال توسعه‌دهنده یک با هدف نمایش آگهی برنامه خود در کلیدواژه «اینستاگرام» قیمت پیشنهادی ۲۰۰۰ تومان را برای این کلیدواژه ثبت می‌کند. اگر توسعه‌دهنده دو برای شرکت در مزایده کلیدواژه اینستاگرام رقم ۲۲۰۰ تومان را ثبت کند،‌ توسعه‌دهنده دو برنده مزایده است ولی مبلغی نزدیک به رقم پیشنهادی «توسعه‌دهنده یک» یعنی حدود ۲۰۰۰ تومان را پرداخت می‌کند.

حداقل مبلغ پیشنهادی برای قیمت هر نصب در کمپین‌های تبلیغات جستجو برای برنامه ۲۰۰۰۰ریال و برای بازی ۷۵۰۰ ریال است.

بله. شما می‌توانید قسمت مالی کمپین جستجو را صفر قرار دهید و بودجه کمپین به قسمت مالی تبلیغات برمی‌گردد.

بله. شما می‌توانید زمانی که بودجه کمپین‌ها را صفر قرار دادید، از طریق تیکت‌های پشتیبانی درخواست بازگشت بودجه مالی تبلیغات را به شماره شبای هم‌نام با نام توسعه‌دهنده داشته باشید.

امکان فعال بودن چندین کمپین به صورت همزمان، هم برای یک بسته (در جستارهای متفاوت) و هم برای بسته‌های مختلف از برنامه‌های یک توسعه‌دهنده وجود دارد. دقت کنید که در هر کمپین، تنها قادر به تبلیغ یک برنامه خواهید بود.

طرح های دیگر

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.