تبلیغات جستجو

مچ تایپ تبلیغات در جستجو

در منوی مدیریت کلیدواژه‌ها در بخش کلید‌واژه‌ها،با انتخاب دکمه‌ی افزودن کلیدواژه، در صفحه‌ی زیر ابتدا کلیدواژه موردنظر خود را (فارسی یا انگلیسی) بنویسید و بعد، در مقابل آن مچ تایپ Match Type مناسب را انتخاب کنید. قبل از انتخاب، با کلیک بر راهنمای Match Type توضیحات مربوط به هرکدام را مطالعه کنید:

 

مچ تایپ اگزکت Exact & Close Variants

در این حالت سیستم به صورت خودکار عبارت‌های نزدیک (Close Variants) کلیدواژه‌ای که می‌نویسید؛ مانند غلط‌های املایی، مترادف‌ها، انگلیسی و فارسی عبارت را هم درنظر می‌گیرد. به عنوان مثال اگر شما کلیدواژه نقشه را انتخاب کرده باشید، عبارت‌هایی مثل مسیریاب، map، مپ، نقشه، نقشه‌ها و … هم اضافه می‌شود.

 

براد Broad Match

در این مچ تایپ علاوه بر کلیدواژه‌ای که می نویسید، عبارت‌های دیگری که کاربران در سیستم سرچ بازار جستجو کرده‌اند و شباهت بسیار زیادی از نظر رفتار کاربر  و دسته‌بندی برنامه/بازی به عبارت انتخابی شما دارند و به کلیدواژه انتخابی شما مرتبطند را نیز سیستم به عنوان Broad Match در نظر می گیرد. به عنوان مثال، اگر شما عبارت همراه بانک را انتخاب کرده باشید، عبارت‌هایی مثل کارت‌به‌کارت، واریز آنلاین، همراه کارت، bank و… را نیز سیستم در نظر می گیرد. (تا زمانی که مبلغ انتخابی برای کلیدواژه از مبلغ موجود برای عبارت‌های Broad Match‌ بالاتر باشد و در مزایده برنده شود.)

 

فریز Phrase Match

در این مچ تایپ، شما کلیدواژه تک کلمه‌ای یا چند کلمه‌ای دلخواه خود را انتخاب می‌کنید و هر زمان در سیستم سرچ، عبارتی جستجو شود که شامل عبارت انتخابی شما باشد، در حراجی آن عبارت شرکت داده می‌شوید. به عنوان مثال اگر شما عبارت تاکسی را انتخاب کرده باشید، در حراجی عبار‌ت‌هایی مثل تاکسی آنلاین، تاکسی خطی، تاکسی راننده، تاکسی مسافر و… نیز شرکت داده می‌شوید. (تا زمانی که مبلغ انتخابی برای کلیدواژه از مبلغ موجود برای عبارت‌های Phrase Match‌ بالاتر باشد و در مزایده برنده شود.)

 
مشاور شما
مجتبی موسوی منش

اگر میخوای کاربرهای متناسب و علاقه‌مند به کسب و کار خودت رو پیدا کنی فقط کافیه با کلیدواژه های مرتبط در جستجوی بازار کمپین فعال داشته باشی نگران پیدا کردن این کلیدواژه‌ها هم نباش. ابزار پیشنهاد کلیدواژه توی این راه بهت کمک می کنه.

شروع تبلیغات جستجو

سوالات متداول

مشاهده همه

ورود به پیشخان بازار -> تبلیغات -> خواندن و پذیرش قرارداد -> شارژ قسمت مالی -> ایجاد کمپین جستجو-> ورود به کمپین ساخته‌شده -> تخصیص بودجه در مالی کمپین -> مدیریت کلیدواژه‌ها -> افزودن کلیدواژه‌ها و انتخاب مچ تایپ و قیمت -> عبارات جستجو شده: بررسی و حذف و اضافه کلیدواژه‌ها -> بررسی منوی آمار و منوی اعلان‌ها

روش مزایده تبلیغات در جستجو، مزایده قیمت دوم (Second-Price Auction) است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت می‌کند. برای مثال توسعه‌دهنده یک با هدف نمایش آگهی برنامه خود در کلیدواژه «اینستاگرام» قیمت پیشنهادی ۲۰۰۰ تومان را برای این کلیدواژه ثبت می‌کند. اگر توسعه‌دهنده دو برای شرکت در مزایده کلیدواژه اینستاگرام رقم ۲۲۰۰ تومان را ثبت کند،‌ توسعه‌دهنده دو برنده مزایده است ولی مبلغی نزدیک به رقم پیشنهادی «توسعه‌دهنده یک» یعنی حدود ۲۰۰۰ تومان را پرداخت می‌کند.

حداقل مبلغ پیشنهادی برای قیمت هر نصب در کمپین‌های تبلیغات جستجو برای برنامه ۲۰۰۰۰ریال و برای بازی ۷۵۰۰ ریال است.

بله. شما می‌توانید قسمت مالی کمپین جستجو را صفر قرار دهید و بودجه کمپین به قسمت مالی تبلیغات برمی‌گردد.

بله. شما می‌توانید زمانی که بودجه کمپین‌ها را صفر قرار دادید، از طریق تیکت‌های پشتیبانی درخواست بازگشت بودجه مالی تبلیغات را به شماره شبای هم‌نام با نام توسعه‌دهنده داشته باشید.

امکان فعال بودن چندین کمپین به صورت همزمان، هم برای یک بسته (در جستارهای متفاوت) و هم برای بسته‌های مختلف از برنامه‌های یک توسعه‌دهنده وجود دارد. دقت کنید که در هر کمپین، تنها قادر به تبلیغ یک برنامه خواهید بود.

طرح های دیگر

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.