گشت و گذار

مراحل ساخت کمپین گشت و گذار

برای ساخت کمپین تبلیغات در گشت‌وگذار بازار بودجه کمپین، بازه زمانی کمپین، قیمت هر نصب را وارد کنید. پس از ثبت اطلاعات در پنل، پیشنهاد افراد به مزایده گذاشته می‌شود و در صورت برنده شدن، تبلیغ در صفحات جزییات برنامه بازار (App Details) که تعداد آن‌ها روزانه به پانزده میلیون می‌رسد، نمایش داده می‌شود.
 

پنل (پیشخان) تبلیغات در گشت‌وگذار

ما در بازار کار تبلیغاتی خود را با «تبلیغات در جستجو» آغاز کردیم و در ادامه به سراغ «تبلیغات در گشت‌وگذار» رفتیم. حالا در این مقاله، مراحل ساخت کمپین در پنل تبلیغات در گشت‌وگذار را معرفی می‌کنیم.

چگونه کمپین بسازیم؟  

اولین مرحله این است که در منو تبلیغات، بخش «آغاز تبلیغات» را مطالعه کنید و قرارداد گشت‌وگذار در بازار را بپذیرید.

بعد از پذیرفتن قرارداد، بخش «کمپین‌ها» و بعد «ایجاد کمپین» جدید را انتخاب کنید.

برای شروع، «طراحی کمپین در پنل تبلیغات در گشت‌وگذار» را انتخاب کنید.

در مرحله اوٖل (جزییات عمومی) نام کمپین را بنویسید و نام بسته مورد نظر را انتخاب کنید. وضعیت کمپین را مشخص کنید (فعال/متوقف) و تاریخ آغاز و پایان کمپین را انتخاب کنید. در این مرحله اگر از Tracker استفاده می‌کنید، گزینه «از ترکر استفاده می‌کنم» را فعال و لینک ترکر را وارد کنید.

 

تنظیم قیمت پنل تبلیغات در گشت‌وگذار

در مرحله بعد (تنظیم قیمت) قیمت هر نصب (Cost per Install) را بنویسید، بودجه کل کمپین را مشخص کنید و در صورت نیاز حداکثر بودجه‌ای را که مایلید روزانه از بودجه کل کمپین کسر شود،‌ وارد کنید. در آخر، «ایجاد کمپین» را انتخاب کنید. پس از چند دقیقه نمایش برنامه شما در صفحات جزییات برنامه بازار آغاز می‌شود.

 

بررسی دیتای کمپین‌ها

در پیشخان توسعه‌دهندگان بازار › تبلیغات › کمپین‌ها می‌توانید لیستِ هر دو دسته تبلیغاتِ گشت‌وگذار و تبلیغات جستجو و اطلاعات مربوط به هر کمپین را مشاهده کنید. با کلیک بر هر کمپین، جزییات مربوط به آن نمایش داده می‌شود.

در بخش آمار، نموداری از تعداد نصب کامل در بازه‌های زمانی مختلف و در جدول پایین صفحه جزییات روزانه کمپین مانند مبلغ هر نصب (CPI)، تعداد نصب و مقدار بودجه مصرفی را مشاهده می‌کنید.


 

مشاور شما
پروانه حیدری

تبلیغات گشت و گذار با داشتن ظرفیت‌های نمایش متنوع، فرصتی خوب برای رشد کسب و کار شماست این ظرفیت‌ها شامل: «پیشنهادهای بیشتر» در صفحه جزئیات برنامه‌ها وبازی‌ها، «گشت‌و‌گذار در برنامه‌ها و بازی‌ها» در صفحات اصلی و «پیشنهادهای بیشتر» در فضای جستجو می باشد.

شروع گشت و گذار

سوالات متداول

مشاهده همه

ورود به پیشخان بازار -> تبلیغات -> خواندن و پذیرش قرارداد -> شارژ قسمت مالی -> ایجاد کمپین گشت و گذار، تخصیص بودجه و تعیین CPI -> ورود به کمپین ساخته‌شده و بررسی منوی آمار

احتمال نصب هر تبلیغ در هر جایگاه تبلیغاتی و قیمت هر نصب

در کمپین گشت‌وگذار با هدف سادگی بیشتر تمامی فرایند به صورت اتوماتیک انجام شده و بهینه‌سازی به مرور زمان اتفاق می‌افتد. در مرحله اول می‌توانید با افزایش قیمت هر نصب، در مزایده‌های بیشتری برنده شده و نصب بیشتری در یک بازه زمانی مشخص دریافت کنید. همچنین می‌توانید با بهبود صفحه جزییات برنامه خود برای کاربران، تبلیغات خود را بهینه کنید.

به ازای هر نمایش تبلیغ در هر جایگاه تبلیغاتی یک مزایده برگزار می‌شود و ما برای حفظ کیفیت تجربه کاربر، افزایش اثرگذاری تبلیغات در محصول و بهینه‌سازی نرخ نصب، تلاش می‌کنیم تا به کاربر مخاطب جایگاه تبلیغاتی، برنامه‌هایی را با بیشترین احتمال نصب به عنوان تبلیغ نمایش دهیم. به این دلیل علاوه بر پیشنهاد عدد قیمت هر نصب؛ تخمینی که محصول از احتمال نصب برنامه موضوع کمپین در اثر نمایش تبلیغ دارد، به عنوان عامل موثر در مزایده در نظر گرفته می‌شود.

بودجه: مقدار بودجه باقی‌مانده کمپین حداکثر بودجه روزانه: بودجه‌ای که کمپین روزانه اجازه استفاده دارد. قیمت هر نصب: میانگین قیمت نهایی هر بار اتمام دانلود و نصب اپلیکیشن

خیر. در صورتی که چند کمپین فعال و همزمان داشته باشید، کمپین با بیشترین مبلغ پیشنهادی در مزایده با بقیه کمپین‌های شما برنده می‌شود و بقیه کمپین‌های شما نصبی دریافت نمی‌کنند.

طرح های دیگر

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.