گیمرها توپ را تکان میدهند و بازی بریکس بریکر کوئست در دنیا رشد میکند.
بیشتر شدن بازدید از یک بازی به معنی آزمایشهای سریع و تطبیق با بازار است. ببینید که چطور فقط با سرمایهگذاری کردن موبیریکس در تبلیغات جستجوی اپل، تعداد دانلودهای بازی را در ۱۸ ماه به ۱۰ برابر رساند.
نتایج
۹ برابر
افزایش دانلود در ایالات متحده، بیش از ۱۰ برابر افزایش دانلود در بریتانیا، فرانسه و آلمان در ۱۸ ماه
۹۰٪
از کاربرانی که در طریق جستجوی اپل جذب شدهاند، خارج از کرهی جنوبی بودهاند.
۱۵٪
بازدهی بیشتر نسبت به پلتفرمهای تبلیغاتی مشابه
۷٪
وفاداری بیشتر (در دورهی ۱۴ روزه) بعد از انتشار، از طرف کسانی که بازی را از تبلیغات جستجوی اپل نصب کردند.
چالشهای بازی بریکس بریکر کوئست
برای انتشار بازی پازلی Bricks Breaker Quest، تیم موبیریکس (Mobirix) نیاز داشت که آمار بازدید بیشتری نسبت به کره جنوبی داشته باشد، درعینحال بازدهی بالایی از تبلیغاتش دریافت کند.
سانگ یوگ کیم مدیر عامل شرکت موبریک در این باره گفته است: «ما تمام تبلیغات خودمان را حول محور تبلیغات جستجوی اپل برنامهریزی کردیم و بهراحتی درآمدمان را بالا بردیم، هدف مشتری بازی ما مهم و قدرتمند است.»
راهحل
سرمایهگذاری در صدر نتایج اپاستور
برای هدف بالابردن جذب کاربر، شرکت موبیریکس برای انتشار منحصراً روی تمامی ۵۹ کشور و ناحیهی حاضر در تبلیغات جستجوی اپل سرمایهگذاری کرد. این کار به آنها اجازهی آزمایش سریع بازارهای جدید، تجزیه و تحلیل عملکرد، یادگیری چگونگی بومیسازی و بهینهسازی کارایی را داد. نتیجه سرمایهگذاری متمرکز آنها باعث شده تا به این پاسخ برسند که ۵۰ درصد درآمد Bricks Breaker Quest از آیاواس به تبلیغات جستجوی اپل بازمیگردد.
کارایی را با درک نکات کلیدی بهبود دهید
تیم موبیریکس در هر بازار با استفاده از کلمات کلیدی broad match و Search Match فعالیت کرد تا تعداد بازدیدها را افزایش دهد و عبارات جستجوی با عملکرد بالا را پیدا کند. این اطلاعات به آنها کمک کرد مؤثرترین کلمات کلیدی را برای مطابقت دقیق اضافه کنند و ROAS را افزایش دهند. آنها به طور فعال عملکرد کمپین را زیر نظر گرفتند و پیشنهادات را برای به حداکثر رساندن تأثیرات و درعینحال بهبود هزینه بهازای خرید، تنظیم کردند.
برای جلب مشتری هدف، دسترسی را تقویت کنید
تیم موبیریکس در هیچ بازاری کمپینهای تبلیغاتی جستجوی اپل خود را با استفاده از اصلاحات مخاطبی تغییر نداد. همین به آنها کمک کرد به گستردهترین مخاطبان دسترسی پیدا کنند و تبلیغات خود را در جستجوهای انجامشده توسط همه کاربران، از جمله کسانی که تنظیمات Limit Ad Tracking (LAT) را فعال کردهاند، ارائه دهند. با اضافهکردن بارگیری مجدد، آنها توانستند بازیکنانی را که قبلاً به بازیهایشان علاقه نشان داده بودند، دوباره جذب کنند. این استراتژی به تیم موبیریکس کمک کرد تا به گیمرهای معمولی بیشتری دسترسی پیدا کند و مخاطبان جهانی را جذب کند که کیفیت دانلودهای ارگانیک را منعکس میکند.
بیشتر بخوانید: داستان موفقیت ترب از تبلیغات بازار