داستان موفقیت کانوا از تبلیغات جستجوی اپل

داستان موفقیت کانوا از تبلیغات جستجوی اپل
نیاز به مشاوره دارید؟
روز و ساعت جلسه مشاوره تبلیغات بازار را انتخاب کنید.

ماموریت کانوا، توانمند سازی جهانی برای طراحی است. بر اساس داده‌های عملکرد از سوی تبلیغات جستجوی اپل ، این برنامه گرافیک و طراحی، رشدش را به مقیاس جهانی گسترش داد، کلمات کلیدی را بر اساس هر کاربر بهینه کرد، و همچنین بازاریابی بازگشتی کاربران را هم افزایش داد.

چالش‌های کانوا در تبلیغات جستجوی اپل

پس از راه‌اندازی اشتراک در IOS، تیم کانوا نیاز به بیشتر دیده‌شدن برنامه در میان مخاطبانی گسترده‌تر و درآمدی جهانی داشت.


رنه سومادلیس مدیر رشد تیم کانوا می‌‌گوید:

«با این نوع تبلیغات ما به سیگنال‌های هدفی که مستقیما با ارائه محصول ما مطابقت دارد می‌رسیم و مشترکانی را جذب می‌کنیم که آزمایش‌ها را سریع‌تر شروع می‌کنند و مدت طولانی‌تری درگیر برنامه می‌شوند.»

راه‌حل‌های کانوا در تبلیغات جستجوی اپل

بهینه‌سازی کلمات کلیدی بر اساس استراتژی 

کانوا دارای طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و مشتریان بالقوه از جمله صاحبان مشاغل کوچک، بازاریابان و مربیان است. تیم کانوا کمپین‌های اکتشافی برای یافتن عبارات جستجوی جدید و مرتبط با ویژگی‌های متنوع برنامه و نیازهای طراحی متنوع مشتریان بالقوه ایجاد کرد. سپس آنها کمپین‌ها را با استفاده از کلمات کلیدی که کارایی بیشتری داشتند جابه‌جا کردند و تلاش کردند تا بازگشت هزینه‌های تبلیغات (ROAS) را به گفتگوها و اشتراک‌های با سوددهی بسیار تبدیل کنند. 

سورنا کاسیاس مدیر رشد بازاریابی می‌گوید:

«ما از این نوع تبلیغات برای کشف کلمات کلیدی مرتبط جدید با هدف آزمایش برنامه استفاده می‌کنیم. ما قادریم تقاضای جدید را باز کنیم، هزینه‌ها را مقیاس کنیم و ROAS را بدون به خطر انداختن کارایی بهبود دهیم.»

سومادلیس اضافه می‌کند:

«تیم تخصصی رابط برنامه‌نویسی برنامه‌های تبلیغات جستجوی اپل به ما کمک می‌کند تا قصد کاربران یا چگونگی پروژه‌هایی که می‌خواهند ایجاد کنند را در هنگام نصب برنامه متوجه شویم. علاوه بر این تیم به ما کمک می‌کند از نرخ TTR گرفته تا تعداد مشترکین و نرخ ROI را بهینه کنیم.»

ط

سرمایه‌گذاری بین‌المللی برای هدایت رشد ارگانیک

تیم کانوا همچنین از اطلاعات تبلیغات جستجوی اپل در مورد کلیدواژه‌های کلیدی و نرخ تبدیل استفاده کرد تا ابر داده را در صفحه محصول اپ‌استور خود را اصلاح کند. این امر تأثیر مثبتی بر حضور ارگانیک برنامه در اپ‌استور داشت درحالی‌که تبلیغات جستجوی اپل به رشد تدریجی نصب کمک کرد.


سومادلیس در این باره گفت:

«در بازارهای مختلف مانند آمریکای لاتین و سایرین، ما روی تبلیغات جستجوی اپل سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و به ارتقای ارگانیک (organic uplift) دست‌یافته‌ایم. در ایالات متحده، با درنظرگرفتن افزایش نصب‌های ارگانیک که باعث افزایش هزینه‌ها شد، شاهد کاهش ۴۰ درصدی هزینه ترکیبی تخمینی بودیم.»

بیشتر بخوانید: داستان موفقیت ماکسیم از تبلیعات بازار

منبع

ماموریت کانوا، توانمند سازی جهانی برای طراحی است. بر اساس داده‌های عملکرد از سوی تبلیغات جستجوی اپل ، این برنامه گرافیک و طراحی، رشدش را به مقیاس جهانی گسترش داد، کلمات کلیدی را بر اساس هر کاربر بهینه کرد، و همچنین بازاریابی بازگشتی کاربران را هم افزایش داد.

چالش‌های کانوا در تبلیغات جستجوی اپل

پس از راه‌اندازی اشتراک در IOS، تیم کانوا نیاز به بیشتر دیده‌شدن برنامه در میان مخاطبانی گسترده‌تر و درآمدی جهانی داشت.


رنه سومادلیس مدیر رشد تیم کانوا می‌‌گوید:

«با این نوع تبلیغات ما به سیگنال‌های هدفی که مستقیما با ارائه محصول ما مطابقت دارد می‌رسیم و مشترکانی را جذب می‌کنیم که آزمایش‌ها را سریع‌تر شروع می‌کنند و مدت طولانی‌تری درگیر برنامه می‌شوند.»

راه‌حل‌های کانوا در تبلیغات جستجوی اپل

بهینه‌سازی کلمات کلیدی بر اساس استراتژی 

کانوا دارای طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و مشتریان بالقوه از جمله صاحبان مشاغل کوچک، بازاریابان و مربیان است. تیم کانوا کمپین‌های اکتشافی برای یافتن عبارات جستجوی جدید و مرتبط با ویژگی‌های متنوع برنامه و نیازهای طراحی متنوع مشتریان بالقوه ایجاد کرد. سپس آنها کمپین‌ها را با استفاده از کلمات کلیدی که کارایی بیشتری داشتند جابه‌جا کردند و تلاش کردند تا بازگشت هزینه‌های تبلیغات (ROAS) را به گفتگوها و اشتراک‌های با سوددهی بسیار تبدیل کنند. 

سورنا کاسیاس مدیر رشد بازاریابی می‌گوید:

«ما از این نوع تبلیغات برای کشف کلمات کلیدی مرتبط جدید با هدف آزمایش برنامه استفاده می‌کنیم. ما قادریم تقاضای جدید را باز کنیم، هزینه‌ها را مقیاس کنیم و ROAS را بدون به خطر انداختن کارایی بهبود دهیم.»

سومادلیس اضافه می‌کند:

«تیم تخصصی رابط برنامه‌نویسی برنامه‌های تبلیغات جستجوی اپل به ما کمک می‌کند تا قصد کاربران یا چگونگی پروژه‌هایی که می‌خواهند ایجاد کنند را در هنگام نصب برنامه متوجه شویم. علاوه بر این تیم به ما کمک می‌کند از نرخ TTR گرفته تا تعداد مشترکین و نرخ ROI را بهینه کنیم.»

ط

سرمایه‌گذاری بین‌المللی برای هدایت رشد ارگانیک

تیم کانوا همچنین از اطلاعات تبلیغات جستجوی اپل در مورد کلیدواژه‌های کلیدی و نرخ تبدیل استفاده کرد تا ابر داده را در صفحه محصول اپ‌استور خود را اصلاح کند. این امر تأثیر مثبتی بر حضور ارگانیک برنامه در اپ‌استور داشت درحالی‌که تبلیغات جستجوی اپل به رشد تدریجی نصب کمک کرد.


سومادلیس در این باره گفت:

«در بازارهای مختلف مانند آمریکای لاتین و سایرین، ما روی تبلیغات جستجوی اپل سرمایه‌گذاری کرده‌ایم و به ارتقای ارگانیک (organic uplift) دست‌یافته‌ایم. در ایالات متحده، با درنظرگرفتن افزایش نصب‌های ارگانیک که باعث افزایش هزینه‌ها شد، شاهد کاهش ۴۰ درصدی هزینه ترکیبی تخمینی بودیم.»

بیشتر بخوانید: داستان موفقیت ماکسیم از تبلیعات بازار

منبع