هوشمند

مزایده تبلیغات هوشمند چه قوانینی دارد؟

در کمپین تبلیغات هوشمند، سرویس هوش مصنوعی کافه بازار به شما کمک می‌کند. پایه و اساس تبلیغات هوشمند، شبیه به تبلیغات در جستجو است. یعنی اساس این نوع از تبلیغات، کلیدواژه‌ها هستند.

اما برخلاف تبلیغات در جستجو که کلیدواژه‌ها توسط توسعه‌دهندگان تعیین می‌شود، در تبلیغات هوشمند، هوش مصنوعی وظیفه انتخاب کلیدواژه‌ها را بر عهده می‌گیرد.

در این سیستم، کافیست عدد میانگینی که برای هر نصب در نظر دارید را مشخص کنید. در ادامه، سیستم هوش مصنوعی بازار، بر اساس موضوع اپلیکیشن شما، کلماتی که بیش‌ترین احتمال نصب را خواهند داشت برای شما انتخاب می‌کند.

سپس بر اساس میانگین مبلغی که پیشنهاد داده‌اید، در مزایده‌ها شرکت داده می‌شوید. برای مثال فرض کنید عدد میانگین پیشنهادی شما برای هر نصب 5 هزار تومان است. ممکن است در مزایده کلیدواژه‌ای به ارزش 3 هزار تومان و یا در مزایده کلیدواژه‌ای به ارزش 7 هزار تومان برنده شوید. اما در مجموع، میانگین پرداخت شما به ازای هر نصب، 5 هزار تومان خواهد بود.

عوامل باعث می‌شود که روند نصب اپلیکیشن شما توسط تبلیغات هوشمند راحت‌تر، کم‌دردسرتر،سریع‌تر و کم‌هزینه‌تر باشد.

 
مشاور شما
هدی تعصبی

اگر میخوای بدون اینکه درگیر پیچیدگی های انتخاب کلیدواژه و مزایده ی تبلیغات بشی و با توجه به بودجه‌ات بیشترین و با کیفیت‌ترین نصب رو بگیری، از تبلیغات هوشمند استفاده کن

شروع هوشمند

سوالات متداول

مشاهده همه

مبلغی که برای هر نصب در نظر می‌گیرید تا پس از نصب برنامه توسط کاربر از بودجه شما کسر شود CPI یا Cost per Install نام دارد. هزینه هر نصب بسته به نوع برنامه شما، صنعتی که برنامه شما در آن فعالیت دارد، نوع رقابت ایجادشده و محبوبیت کلیدواژه‌های مرتبط می‌تواند متفاوت باشد، مشابه تفاوت اجاره بهای فروشگاه‌ها در نقاط مختلف جغرافیایی. برای انتخاب CPI بهینه می‌توانید با تست مبلغ‌های متفاوت و سنجش عملکرد هر کمپین، به مناسب‌ترین مبلغ CPI دست پیدا کنید. در سیستم تبلیغاتی هوشمند بازار به‌سادگی می‌توانید با آزمون روزانه یا هفتگی مبلغ‌های CPI و بررسی عملکرد… حداقل میزان CPI برای شرکت داخل مزایده و فعال‌شدن کمپین هوشمند، برای برنامه‌ها ۲۰۰۰۰ ریال و برای بازی‌ها ۷۵۰۰ ریال است.

بازار حداقلی برای مبلغ بودجه قائل نشده است و تبلیغ‌دهندگان با هر مبلغی می‌توانند تبلیغات خود را آغاز کنند. پیشنهاد ما این است که اولین کمپین تبلیغات هوشمند خود را با مبلغ یک میلیون تومان آغاز کنید تا سیستم تبلیغات هوشمند به کمک هوش مصنوعی کلیدواژه‌های مرتبط برنامه شما را شناسایی کند. به این ترتیب با بررسی نتایج این کمپین، می‌توانید برای کمپین‌های آینده خود برنامه‌ریزی مالی دقیق‌تری کنید. میانگین بودجه‌ای که تبلیغ‌دهندگان بازار کمپین‌های تبلیغات هوشمند خود را با آن پیش می‌برند پنج میلیون تومان است.

تبلیغات هوشمند بازار مانند متخصص مارکتینگ تیم شما عمل می‌کند و با سرویسی ساده، سریع و تماما اتوماتیک، کمپین‌های تبلیغاتی را به نتایج بهینه می‌رساند. تبلیغات هوشمند با بهره‌گیری از جدیدترین متدهای هوش مصنوعی، بهترین جایگاه‌های تبلیغاتی را براساس بودجه و CPI تبلیغ‌دهنده بر مرتبط‌ترین کوئری‌هایی که کاربران بازار جستجو می‌کنند، شناسایی می‌کند و با شرکت دادن در مرتبط‌ترین مزایده‌ها، منجر به نصب با کیفیت برنامه می‌شود.

برای کمپین‌های تبلیغات هوشمند بازار می‌توانید از از ترکرهای داخلی Metrix, Adtrace و Chabok و از ترکرهای خارجی Appmetrica و Adjust استفاده کنید.

طرح های دیگر

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.