هوشمند
مزایده تبلیغات هوشمند چه قوانینی دارد؟
در کمپین تبلیغات هوشمند، سرویس هوش مصنوعی کافه بازار به شما کمک میکند. پایه و اساس تبلیغات هوشمند، شبیه به تبلیغات در جستجو است. یعنی اساس این نوع از تبلیغات، کلیدواژهها هستند.
اما برخلاف تبلیغات در جستجو که کلیدواژهها توسط توسعهدهندگان تعیین میشود، در تبلیغات هوشمند، هوش مصنوعی وظیفه انتخاب کلیدواژهها را بر عهده میگیرد.
در این سیستم، کافیست عدد میانگینی که برای هر نصب در نظر دارید را مشخص کنید. در ادامه، سیستم هوش مصنوعی بازار، بر اساس موضوع اپلیکیشن شما، کلماتی که بیشترین احتمال نصب را خواهند داشت برای شما انتخاب میکند.
سپس بر اساس میانگین مبلغی که پیشنهاد دادهاید، در مزایدهها شرکت داده میشوید. برای مثال فرض کنید عدد میانگین پیشنهادی شما برای هر نصب 5 هزار تومان است. ممکن است در مزایده کلیدواژهای به ارزش 3 هزار تومان و یا در مزایده کلیدواژهای به ارزش 7 هزار تومان برنده شوید. اما در مجموع، میانگین پرداخت شما به ازای هر نصب، 5 هزار تومان خواهد بود.
عوامل باعث میشود که روند نصب اپلیکیشن شما توسط تبلیغات هوشمند راحتتر، کمدردسرتر،سریعتر و کمهزینهتر باشد.
اگر میخوای بدون اینکه درگیر پیچیدگی های انتخاب کلیدواژه و مزایده ی تبلیغات بشی و با توجه به بودجهات بیشترین و با کیفیتترین نصب رو بگیری، از تبلیغات هوشمند استفاده کن
شروع هوشمند
سوالات متداول
مشاهده همهطرح های دیگر
درخواست مشاوره
با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده میشوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد میدهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راهاندازی اثرگذار کمپینهای خود روی مشاوران بازار حساب کنید.
شروع مشاوره