هوشمند
مراحل ساخت کمپین هوشمند
ابتدا وارد پنل کاربری خود در کافه بازار شوید. از بخش تبلیغات، گزینه کمپینها را انتخاب کنید. از این بخش میتوانید وارد بخش کمپینهای تبلیغات هوشمند شوید.در مرحله دوم لازم است تنظیمات مرتبط با قیمت را انجام دهید. پیشنهاد میکنیم ابتدا بخش “بودجه کل کمپین” را وارد کنید. این کل عددی است که قصد دارید برای این کمپین هزینه کنید. این رقم از میزان اعتبار شما کسر خواهد شد و درصورتی که مقداری از آن مبلغ باقی بماند، پس از اتمام کمپین میتوانید بودجه را در صورت تمایل به کیف پول بازگردانید.
مشاور شما
هدی تعصبی
اگر میخوای بدون اینکه درگیر پیچیدگی های انتخاب کلیدواژه و مزایده ی تبلیغات بشی و با توجه به بودجهات بیشترین و با کیفیتترین نصب رو بگیری، از تبلیغات هوشمند استفاده کن
شروع هوشمند
سوالات متداول
مشاهده همه
مبلغی که برای هر نصب در نظر میگیرید تا پس از نصب برنامه توسط کاربر از بودجه شما کسر شود CPI یا Cost per Install نام دارد. هزینه هر نصب بسته به نوع برنامه شما، صنعتی که برنامه شما در آن فعالیت دارد، نوع رقابت ایجادشده و محبوبیت کلیدواژههای مرتبط میتواند متفاوت باشد، مشابه تفاوت اجاره بهای فروشگاهها در نقاط مختلف جغرافیایی. برای انتخاب CPI بهینه میتوانید با تست مبلغهای متفاوت و سنجش عملکرد هر کمپین، به مناسبترین مبلغ CPI دست پیدا کنید. در سیستم تبلیغاتی هوشمند بازار بهسادگی میتوانید با آزمون روزانه یا هفتگی مبلغهای CPI و بررسی عملکرد… حداقل میزان CPI برای شرکت داخل مزایده و فعالشدن کمپین هوشمند، برای برنامهها ۲۰۰۰۰ ریال و برای بازیها ۷۵۰۰ ریال است.
بازار حداقلی برای مبلغ بودجه قائل نشده است و تبلیغدهندگان با هر مبلغی میتوانند تبلیغات خود را آغاز کنند. پیشنهاد ما این است که اولین کمپین تبلیغات هوشمند خود را با مبلغ یک میلیون تومان آغاز کنید تا سیستم تبلیغات هوشمند به کمک هوش مصنوعی کلیدواژههای مرتبط برنامه شما را شناسایی کند. به این ترتیب با بررسی نتایج این کمپین، میتوانید برای کمپینهای آینده خود برنامهریزی مالی دقیقتری کنید. میانگین بودجهای که تبلیغدهندگان بازار کمپینهای تبلیغات هوشمند خود را با آن پیش میبرند پنج میلیون تومان است.
تبلیغات هوشمند بازار مانند متخصص مارکتینگ تیم شما عمل میکند و با سرویسی ساده، سریع و تماما اتوماتیک، کمپینهای تبلیغاتی را به نتایج بهینه میرساند. تبلیغات هوشمند با بهرهگیری از جدیدترین متدهای هوش مصنوعی، بهترین جایگاههای تبلیغاتی را براساس بودجه و CPI تبلیغدهنده بر مرتبطترین کوئریهایی که کاربران بازار جستجو میکنند، شناسایی میکند و با شرکت دادن در مرتبطترین مزایدهها، منجر به نصب با کیفیت برنامه میشود.
برای کمپینهای تبلیغات هوشمند بازار میتوانید از از ترکرهای داخلی Metrix, Adtrace و Chabok و از ترکرهای خارجی Appmetrica و Adjust استفاده کنید.
طرح های دیگر
درخواست مشاوره
با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده میشوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد میدهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راهاندازی اثرگذار کمپینهای خود روی مشاوران بازار حساب کنید.
شروع مشاوره
تمامی حقوق این سایت متعلق به شرکت آوای همراه هوشمند هزاردستان (فروشگاه برنامههای موبایلی اندروید بازار) است.