علی داداشیان|مدیر ارشد مارکتینگ | بیت پین
بیتپین یک پلتفرم خرید و فروش رمزارزه که با بیش از ۲۷۵ کوین و محصولات متنوع در این حوزه، تونسته نقش مهمی در تسهیل فعالیت کاربران ایرانی در بازار ارزهای دیجیتال ایفا کنه.
چالش اصلی: آموزش و ارتقای سواد ایرانیان در حوزه رمزارز از چالشهای اصلی بیتپین است. در کنار این میتوانیم به افزایش سهم بازار و بیشتر کردن حجم معاملات اشاره کنیم.
راهکار بازار: تبلیغات هوشمند کافه بازار، تبلیغات سرچ ادز و کلمات کلیدی بخش مالی و هدف قرار دادن کاربرانی که میخواهند وارد بازارهای مالی و کریپتو شوند.
نتیجه: بزودی جذب دو میلیون کاربر از کافه بازار را جشن میگیریم.
بیتپین هم مانند بسیاری از کسب و کارهای ایرانی از بدو شروع با چالش فیلترینگ گوگلپلی از یک سو و حذف اپلیکیشنهای ایرانی از اپ استور از سوی دیگر طرف بودهاست. ما باور داشتیم که کافهبازار ظرفیت و زیرساخت خوبی دارد و میتوانیم مسیر امیدبخشی را در این بازار اپلیکیشن ایرانی داشته باشیم. تقریبا از سال ۱۴۰۰ اپلیکیشن بیتپین را در کافه بازار منتشر کردیم و این در حالی بود که در بخش بازار بورس و ارزهای دیجیتال کافه بازار، رقیبهایی داشتیم که از ۲۰۰ الی ۵۰۰ هزار نصب فعال داشتن ولی ما به عنوان یک بازیکن جدید، محصولی متفاوت و متمایز با رقبا داشتیم و فیچرها و قابلیتهای بیشتری را در کنار یک رابط کاربری آسان ارائه میدادیم و آمده بودیم تا توان خود را در این حوزه نشان دهیم.
از همان روزهای اول بخش زیادی از تمرکز خود را بر نسخه اپلیکیشن بیتپین گذاشتیم و سعی کردیم حالا که به دلایل مختلف ارتباط ایرانیها با بازارهای بینالمللی قطع شده، محصولی با استانداردهای جهانی بسازیم که با تنوع کوینهای زیاد، این فرصت را به کاربران ایرانی بدهد که بتوانند در یک محیط امن در پروژههای بینالمللی سرمایهگذاری کنند و از این جریانی که کل دنیا را با جدیت مشغول خودش کردهاست جا نمانند. از طرف دیگر به دلیل این که بسیاری از افراد هنوز با معامله حوزه رمزارز و پیچیدگیهای آن آشنایی نداشتند، محصولی به نام خرید آسان را به پلتفرم اضافه کردیم که کاربران میتوانستند تنها با چند کلیک به سادگی کوین مد نظر خود را بخرند. البته ما برای حل چالش افزایش سواد عمومی حوزه رمزارز در ایران، آکادمی بیتپین را هم ایجاد کردیم تا کمک کنیم افراد از پایه آموزشهای کاملا رایگان دریافت کنند و به مقالات و دورههای متنوع دسترسی داشتهباشند.
کافه بازار از همان ابتدای همکاری تبدیل به یکی از پارتنرهای استراتژیک ما شد و ما سعی کردیم از تمامی راهکارهایی که کافه بازار ارائه میداد مثل بحث تبلیغات، جایگاههای دیسکاوری، سرچ و بنرهای تبلیغاتی برای جذب کاربر استفاده کنیم. نتیجه این همکاری این بود که ما توانستیم خیلی زود از رقبا جلو بزنیم و سهم زیادی از تعداد کل نصبها در بین صرافیهای رمزارزی را بدست بیاوریم. کاربران خیلی زیادی از این طریق وارد اپلیکیشن بیتپین شدند و ما تلاش کردیم تا با بهبود مداوم فلوی ثبتنام و احراز هویت، تجربه خوبی از معامله رمزارز ایجاد کنیم تا کاربران از انتخابی که داشتهاند کاملا راضی باشند و بتوانند با اطمینان بیتپین را به بقیه معرفی کنند. اتفاقی که امروز بعد از گذشت سه سال کاملا از آن راضی و خوشحالیم. امروز رقابت در دسته بازار ارزهای دیجیتال کافه بازار به شدت داغ است و هدف بیتپین ادامه مسیر و رسیدن به صدر این لیست است.
درخواست مشاوره
با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده میشوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد میدهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راهاندازی اثرگذار کمپینهای خود روی مشاوران بازار حساب کنید.
شروع مشاوره