آبتین نخجوان | مدیر بازاریابی | زرین پلاس

زرین پلاس اپلیکیشن کش بک و باشگاه مشتریان در راستای ایجاد ارزش مالی و غیرمالی در یک تراکنش مالی برای کاربر است.
 

چالش اصلی:  با وجود تعدد اپلیکیشن‌ها و پلتفرم‌های مشابه، حفظ و افزایش کاربران فعال، ایجاد تمایز نسبت به رقبا، و ارائه مزایای منحصربه‌فرد از جمله چالش‌های مهم زرین پلاس است. همچنین، برقراری ارتباط موثر با کسب‌وکارها و فروشگاه ها برای همکاری و ایجاد تجربه ارزشمند برای کاربران نیز از دیگر چالش‌های کلیدی زرین پلاس به شمار می‌رود.
راهکار بازار : راهکارهای کافه‌بازار برای کمک به رشد زرین پلاس شامل کمپین‌های نصب اپلیکیشن و نمایش بنرهای تبلیغاتی در بخش‌های مختلف پلتفرم است.
نتیجه : به‌جای تمرکز صرف بر افزایش نصب، کافه‌بازار می‌تواند کمپین‌های تبلیغاتی براساس اکشن‌های درون‌اپلیکیشن، مانند اضافه کردن کارت، اولین خرید ارائه دهد.
 

 

زرین‌پلاس، مانند بسیاری از کسب‌وکارهای فعال در حوزه اپلیکیشن‌های اندرویدی، با چالش‌هایی در جذب کاربران جدید روبرو شد که به‌واسطه محدودیت‌های مختلف ایجاد شده بود. با این حال، از طریق همکاری استراتژیک با کافه‌بازار و استفاده از کمپین‌های هوشمند و هدفمند، توانستیم این موانع را به‌سرعت پشت سر بگذاریم و سهم خود از بازار را تثبیت کنیم. نتیجه این همکاری، دستیابی به نصب های فعال در کافه‌بازار و دریافت بازخوردهای بسیار مثبت از سوی کاربران بود.
زرین‌پلاس اکنون به عنوان یکی از برترین پلتفرم کش‌بک و باشگاه مشتریان برای کاربران ایرانی شناخته می‌شود. همکاری ما با کافه‌بازار این امکان را فراهم کرد تا در میان رقابت‌های فشرده، به اهداف خود با سرعت و کیفیت بیشتری برسیم و تجربه خرید روزمره همراه با کش‌بک و جوایز متنوع را به سطح جدیدی ارتقا دهیم.
 

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.