تیم‌مارکتینگ | درسا

درسا یک پلتفرم سرگرمی کودک و نوجوان رایگان و بدون اشتراک است و دارای دو بخش اصلی مسابقه و انیمیشن است .

چالش اصلی: افزایش سهم بازار 

راهکار بازار: ارائه بستر جذب مخاطب جدید از جامعه هدف درسا

نتیجه : جذب نرخ قابل توجهی از کاربران جدید 

درسا در سال ۱۳۹۶ توسط گروه زیست‌بوم مجازی درسا، به‌عنوان اپلیکیشن سرگرمی کودک و نوجوان معرفی شد. این اپلیکیشن با هدف ساختن بستری امن و ارائه محتواهای سالم و مناسب کودک شروع به کار کرد و با پخش انیمیشن‌ها و کارتون‌ها و برگزاری مسابقه‌های جذاب و آموزنده، سعی کرد توجه این گروه سنی را جلب کند.
در ابتدای مسیر، درسا نیاز به پلی داشت تا به دنیای مخاطبان هدفش، یعنی کودکان و نوجوانان وصل شود. در این بین کافه‌بازار، به‌عنوان بستری پرطرفدار و حرفه‌ای، فرصتی را فراهم کرد تا درسا بین مخاطبان شناخته شود. کافه بازار با ارائه جایگاه‌های تبلیغاتی مناسب و متمرکز بر هدف، به درسا فرصت داد تا دیده و شناخته شود. این فضا با ارائه جایگاه‌های تشویقی، بی‌شک نقش مهمی در رشد و بلوغ درسا داشت و مسیر پیشرفت این اپلیکیشن‌را کوتاه‌تر کرد.
 

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.