تبلیغات جستجو
نتیجه کمپین تبلیغات در جستجو
در حال نمایش
در حال نمایش حالتی از نتیجه کمپین است که در آخرین دفعه پس از برگزاری مزایده، کاربر عبارتی که متناسب با کلیدواژه باشد جستجو کرده است و بازار به کاربر برنامه را نمایش داده است.
وضعیت حضور در حراجی
وضعیت حضور در حراجی یعنی در آخرین باری که کاربر عبارتی متناسب با کلیدواژه جستجو کند و مزایده برگزار شود، ولی برنامه در مزایده برنده نشود.
بهینهسازی نتیجه کمپین
در هر دو وضعیت، قیمت پیشنهادی توسعهدهنده برای هر کلیدواژه و شرایط برنده بودن یا نبودن آن در مزایده موثر است. پیشنهاد میشود در صورت ادامه وضعیت حضور در حراجی در نتیجه کمیپن ، MAX بالاتری انتخاب کنید.
پس از اینکه یک بار برای هر کمپین کلیدواژههایی انتخاب کردید و برای آنها قیمت پیشنهادی (MAX ) قرار دادید، میتوانید نرخ تبدیل (Conversion Rate) و رفتار کاربرانی که در بخش مدیریت کلیدواژهها -> عبارات جستجو شده به برنامه رسیدند را با ترکر بررسی کنید. در مراحل بعد قیمتهای پیشنهادی بر همان عبارتهای جستجوشده را حفظ کنید یا افزایش دهید.
عنوان و توضیحات برنامه را دقیق و گویا بنویسید تا کاربران ارتباط آگهی برنامه و عبارت جستجوشده را با یک نگاه درک کنند.
کلیدواژهها را براساس حوزه کاری برنامه یا تحلیل رقبا دستهبندی کنید و برای هر دسته کمپین منحصربهفردی بسازید. سپس نرخ تبدیل هر دستهبندی را جداگانه تحلیل کنید و کلیدواژهها و قیمتهای پیشنهادی را براساس آن بهینه کنید.
اگر میخوای کاربرهای متناسب و علاقهمند به کسب و کار خودت رو پیدا کنی فقط کافیه با کلیدواژه های مرتبط در جستجوی بازار کمپین فعال داشته باشی نگران پیدا کردن این کلیدواژهها هم نباش. ابزار پیشنهاد کلیدواژه توی این راه بهت کمک می کنه.
شروع تبلیغات جستجو
سوالات متداول
مشاهده همهطرح های دیگر
درخواست مشاوره
با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده میشوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد میدهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راهاندازی اثرگذار کمپینهای خود روی مشاوران بازار حساب کنید.
شروع مشاوره