تبلیغات جستجو

پرداخت هزینه تبلیغات در جستجو

پرداخت هزینه تبلیغات در مرحله اول

برای آغاز عملیات پرداخت، بعد از پذیرفتن قرارداد، وارد بخش مالی و بعد افزایش اعتبار شده و حساب تبلیغاتی خود را شارژ کنید. حداقل مبلغ شارژ ۵۰۰ هزار تومان و حداکثر آن به دلیل ماهیت درگاه شارژ، ۴۵ میلیون تومان است. در این صفحه تمام تراکنش‌های مربوط به تبلیغات را با جزییاتی مانند تاریخ، ساعت، وضعیت (موفق/ناموفق) و کد رهگیری (کد خلاصه‌ای از مشخصات پرداخت) می‌بینید. همچنین برای افزایش اعتبار تبلیغات خود می‌توانید مبلغ موردنظرتان را به شماره شبای «» واریز و فیش آن را در بخش مالی تبلیغات پیشخان ثبت کنید. توجه داشته باشید که نام شخص واریز کننده با نام توسعه‌دهنده هم‌نام باشد. 

 

تخصیص بودجه از کیف پول به کمپین 

در منوی آخر و بخش مالی کمپین، میزان هزینه مورد نظر برای کمپین را مشخص می‌کنید. مبلغی که حساب تبلیغاتی خود را در مرحله اول شارژ کردید، ریسک مصرف‌شدن ندارد. اما بعد از اضافه کردن مبلغ کمپین در این صفحه، احتمال مصرف‌شدن آن وجود دارد. در بخش مالی کمپین تغییر بودجه را انتخاب کنید و بعد از نوشتن مبلغ ، بر تخصیص کلیک کنید. در این صفحه همچنین می‌توانید سقف مصرف روزانه را تعیین کنید. با انتخاب این رقم، مبلغی که روزانه از هزینه کمپین شما کسر می‌شود، با تقریب نسبتا دقیقی، بیشتر نخواهد شد. انتخاب عدد برای سقف مصرف روزانه اجباری نیست. بعد از افزایش اعتبار، در هر مرحله در صورت تمایل می‌توانید مبلغ باقی‌مانده‌ي کمپین را به کیف پول تبلیغات خود برگردانید.

 
مشاور شما
مجتبی موسوی منش

اگر میخوای کاربرهای متناسب و علاقه‌مند به کسب و کار خودت رو پیدا کنی فقط کافیه با کلیدواژه های مرتبط در جستجوی بازار کمپین فعال داشته باشی نگران پیدا کردن این کلیدواژه‌ها هم نباش. ابزار پیشنهاد کلیدواژه توی این راه بهت کمک می کنه.

شروع تبلیغات جستجو

سوالات متداول

مشاهده همه

ورود به پیشخان بازار -> تبلیغات -> خواندن و پذیرش قرارداد -> شارژ قسمت مالی -> ایجاد کمپین جستجو-> ورود به کمپین ساخته‌شده -> تخصیص بودجه در مالی کمپین -> مدیریت کلیدواژه‌ها -> افزودن کلیدواژه‌ها و انتخاب مچ تایپ و قیمت -> عبارات جستجو شده: بررسی و حذف و اضافه کلیدواژه‌ها -> بررسی منوی آمار و منوی اعلان‌ها

روش مزایده تبلیغات در جستجو، مزایده قیمت دوم (Second-Price Auction) است. در الگوریتم مزایده قیمت دوم، برنده مزایده برای هر نصب دومین مبلغ برنده را پرداخت می‌کند. برای مثال توسعه‌دهنده یک با هدف نمایش آگهی برنامه خود در کلیدواژه «اینستاگرام» قیمت پیشنهادی ۲۰۰۰ تومان را برای این کلیدواژه ثبت می‌کند. اگر توسعه‌دهنده دو برای شرکت در مزایده کلیدواژه اینستاگرام رقم ۲۲۰۰ تومان را ثبت کند،‌ توسعه‌دهنده دو برنده مزایده است ولی مبلغی نزدیک به رقم پیشنهادی «توسعه‌دهنده یک» یعنی حدود ۲۰۰۰ تومان را پرداخت می‌کند.

حداقل مبلغ پیشنهادی برای قیمت هر نصب در کمپین‌های تبلیغات جستجو برای برنامه ۲۰۰۰۰ریال و برای بازی ۷۵۰۰ ریال است.

بله. شما می‌توانید قسمت مالی کمپین جستجو را صفر قرار دهید و بودجه کمپین به قسمت مالی تبلیغات برمی‌گردد.

بله. شما می‌توانید زمانی که بودجه کمپین‌ها را صفر قرار دادید، از طریق تیکت‌های پشتیبانی درخواست بازگشت بودجه مالی تبلیغات را به شماره شبای هم‌نام با نام توسعه‌دهنده داشته باشید.

امکان فعال بودن چندین کمپین به صورت همزمان، هم برای یک بسته (در جستارهای متفاوت) و هم برای بسته‌های مختلف از برنامه‌های یک توسعه‌دهنده وجود دارد. دقت کنید که در هر کمپین، تنها قادر به تبلیغ یک برنامه خواهید بود.

طرح های دیگر

درخواست مشاوره

درخواست مشاوره

با تبلیغات در بازار در زمان درست و جای درست دیده می‌شوید و با بهترین راهکارهای تبلیغاتی کسب و کار خود را رشد می‌دهید. ما در این مسیر همواره در کنار شما خواهیم بود. برای راه‌اندازی اثرگذار کمپین‌های خود روی مشاوران بازار حساب کنید.

شروع مشاوره

با محصولات تبلیغاتی کافه بازار از جدیدترین تکنولوژی هوش مصنوعی در تبلیغات اپلیکیشن بهره‌مند شوید، محصول خود را در بهترین زمان جستجو به بیش از ۴۵ میلیون کاربر کافه بازار ارائه دهید و درآمد کسب کنید.